quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:00 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gewoon snel bevallen dan, dan kun je verhuizen naar t babytopic...
De nummer 2 volgt je idd wel op enige afstand, maar dat komt natuurlijk omdat jouw baby zo tof gaat zijn dat we daar met zn allen wel een maand op kunnen teren
Tis alleen een beetje jammer als je kind na 1 hap zegt genoeg te hebben en niet meer te willen. Dan maar een slechte moeder, maar die van mij mag dan echt nog een paar happen nemen, of ze wil of niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef Lushes het volgende:
Ik vind het forcefeeden van kinderen echt ontzettend gemeen en vooral onverstandig.
Menig mensen met over en! ondergewicht hebben dat te danken aan een dergelijke opvoeding waarbij 'het bord leeg' moest, of er tot vervelens toe werd aangeboden.
Ik heb dat ook ja. Ik denk steeds: oh zie je, nu word ik alsnog ongesteld. Er zal wel genoeg gebeuren daar binnenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hebben jullie aan het begin van jullie zwangerschap ook zo'n last gehad van een zeurend gevoel onderin je buik? Het voelt echt net als een aankomende menstruatie, vind ik. Soms komt er ook een wat heftigere steek doorheen...
Ik dacht het vanmorgen nog. Voelde van alles lopen en dacht: fuck, het is mis!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:04 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ja. Ik denk steeds: oh zie je, nu word ik alsnog ongesteld. Er zal wel genoeg gebeuren daar binnen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht het vanmorgen nog. Voelde van alles lopen en dacht: fuck, het is mis!
Maar het was gewoon twee liter aan afscheiding!
Dat denk ik ook. Ik moest vroeger ook mijn bord leeg eten anders kreeg ik geen toetje. Nou ben ik best koppig wat dat aangaat, dus dan zei ik gewoon tegen mijn moeder dat ik dan maar geen toetje hoefde. En dan ging ik van tafel. Mijn zusje is net als mijn beide ouders flink te dik en mijn broertje is dat ook een tijdje geweest, maar is weer gaan sporten toen zijn toenmalige relatie stukliep. Die is nu dus net als ik (naja nu dan even niet) gewoon normaal postuur. Hij heeft mazzel dat hij van sporten houd en dat zijn vrouw goed kan koken (als in gezond) en ik eet ook gewoon normaal. Mijn moeder vindt nog steeds dat ik weinig eet. Vind ik vrij maf gezien ons verschil in gewicht. Dat ik te weinig drink, ben ik dan weer wel met haar eens.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:55 schreef Lushes het volgende:
Ik vind het forcefeeden van kinderen echt ontzettend gemeen en vooral onverstandig.
Menig mensen met over en! ondergewicht hebben dat te danken aan een dergelijke opvoeding waarbij 'het bord leeg' moest, of er tot vervelens toe werd aangeboden.
Ik laat het dan bij die ene hap. Als ze trek hebben melden ze zich wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:03 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Tis alleen een beetje jammer als je kind na 1 hap zegt genoeg te hebben en niet meer te willen. Dan maar een slechte moeder, maar die van mij mag dan echt nog een paar happen nemen, of ze wil of niet.
Dat heb ik inderdaad ook. En dan in combinatie met de eerder genoemde bandenpijn is dat toch weer even schrikken dan. Dus toch maar ff naar de wc dan voor de zekerheid. Want anders blijf je er aan denken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht het vanmorgen nog. Voelde van alles lopen en dacht: fuck, het is mis!
Niezenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:15 schreef Risu het volgende:
Ik voelde vanmorgen ook wat lopen, maar toen was ik al onderweg naar de wc omdat ik nodig moest en nieste ik gewoon wat ongelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ander geluid: ik zou willen dat mijn ouders meer doorgezet hadden met eten bij mij, dan had ik nu niet zo'n gestoorde smaakbeleving/eetfobieen...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:13 schreef Lijnloos het volgende:
Mjah, dat doet die van mij dus niet... net als met drinken... als ik niet regelmatig roep dat ze een beker moet drinken, drinkt ze gewoon niks... echt niks. Is niet goed.
En er is een grijs gebied natuurlijk. Het bord hoeft van mij niet leeg, maar er moet wel wat meer gegeten worden dan 1 hap.
Haha, briljant!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:28 schreef L-E het volgende:
mignonneWat ziet dat er idyllisch uit bij jou!
Hier wordt ook wel eens gekookt door oudste, maar hij maakt dan een cake van suiker, boter, melk, cornflakes en dropfuitduo's en is dan verbaasd dat het niet lekker isOf hij maakt een salade van tomaat, komkommer, ei, en chocoladevlokken 'want die zijn overal lekker bij' en de tomaat zit geplakt aan mijn keukenlamp en er vallen 5 eieren stuk op de vloer terwijl de jongste dan een poging doet daarvan te eten en oudste niest vlak voordat het klaar is nog even lekker in de kom enzo, het is zo lief allemaal maar we moeten nog wat finetunen geloof ik
Herkenningquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:05 schreef L-E het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* twist02 moet nu serieus een poging tot werken gaan doen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |