Duidelijk, thanksquote:
Mijn vriend dacht ook steeds dat hij iets anders voelde. Maar ik zag aan z'n gezicht dat hij steeds precies reageerde als ik het ook voelde, dus ik zei heel droog: "Dat is je dochter hoor".quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Heel apart. Ze zei dat ze het voelde, dus ik meteen mijn hand erop. En dan zei ze: "ja" en dat nog een paar keer terwijl ik twijfelde of ik gewoon zelf trilde of een hartslag voelde ofzo. En toen opeens een enorme trap die heel erg duidelijk was
Volgens mij is dat inderdaad bandenpijn. Heb er ook regelmatig last van.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:36 schreef twist02 het volgende:
Voor de kenners/experts:
Ik heb af en toe last van een plotselinge steek onder in m'n buik, net naast m'n lies. Vooral als ik te snel op sta ofzo. Is dat nou die befaamde beruchte bandenpijn?
Het trekt heel snel weer weg en is verder niet vervelend ofzo, maar ben wel benieuwd
Ja, dat is heel normaal. Ik vond dat altijd een beetje angstig, maar hallo: er wordt een heel zenuwstelsel aangelegd hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hebben jullie aan het begin van jullie zwangerschap ook zo'n last gehad van een zeurend gevoel onderin je buik? Het voelt echt net als een aankomende menstruatie, vind ik. Soms komt er ook een wat heftigere steek doorheen...
ja, ik word er ook een beetje bang van. M'n baarmoeder zal ook aan het groeien zijn enzo, dus dat zal ook meespelen. Gelukkig is het herkenbaar!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat is heel normaal. Ik vond dat altijd een beetje angstig, maar hallo: er wordt een heel zenuwstelsel aangelegd heKrampen, steken, zeurend gevoel hoort er helemaal bij
Ik heb echt tot ver in week 8 een gruwelijke pijn gehad. Zowel darmen als er omheen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Hebben jullie aan het begin van jullie zwangerschap ook zo'n last gehad van een zeurend gevoel onderin je buik? Het voelt echt net als een aankomende menstruatie, vind ik. Soms komt er ook een wat heftigere steek doorheen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens de echo zagen we'm heen en weer wiegen ( je zag 'm afzetten van rechts naar links ) geen idee waarom ie dat deed maar hij leek het naar de zin te hebben.
Volgens de vk was het enorm gegroeid tov de spoedecho in wk 8. Zij voorzag dan ook een voorspoedig verloop, dus ik hoop met haar mee.
Bizar hoe ontwikkeld zo'n mensje al is bij een prille zwangerschap.
Gewoon snel bevallen danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:54 schreef NotTheSame het volgende:
Ik merk een beetje dat ik geen aansluiting meer vind in dit topic. Het lijkt wel alsof ik grote delen van het prille stadium gewoon vergeten ben, dus soms kan ik helaas niet antwoorden.
Stilte voor de storm, babyboom in mei jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:00 schreef mousemicky het volgende:
De nummer 2 volgt je idd wel op enige afstand, maar dat komt natuurlijk omdat jouw baby zo tof gaat zijn dat we daar met zn allen wel een maand op kunnen teren
Ik kan het me voorstellen. Veel mensen kunnen nauwelijks tot niet naar behoefte eten, dat wordt (of werd) niet aangeleerd. Ik zet er daarom bij onze kinderen ook echt op in om te luisteren naar wat hun lichaam zegt. Niet eten tot je bord leeg is, maar eten tot je voelt dat je buik vol is. Wij eten ook echt compleet naar behoefte (niet eten omdat het er 'tijd' voor is, maar omdat je lichaam aangeeft eten te willen) maar dat moet je ook maar kunnen/durven (als je een kind hebt dat bizar slecht eet kan ik me voorstellen dat je er wat minder luchtig instaat en wel op gezette tijden eet, zodat je zeker weet dat er tenminste iets in gaat)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:35 schreef mignonne het volgende:
De meeste winst bij veel mensen (incl. ondergetekende) ligt denk ik toch op gebied van meer groenten en fruit eten en minder snoepen/snaaien. Portion-control blijkt in de praktijk ook heel lastig. Ik liep mee met een diëtiste en daar gaven mensen aan slechts een kleine portie van iets te eten, als ze het dan aanwezen op een kaartje bleek dat ze juist de grote portie aanwezen. Subjectieve beleving van portie-grootte dus.
doen wij ook jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen. Veel mensen kunnen nauwelijks tot niet naar behoefte eten, dat wordt (of werd) niet aangeleerd. Ik zet er daarom bij onze kinderen ook echt op in om te luisteren naar wat hun lichaam zegt. Niet eten tot je bord leeg is, maar eten tot je voelt dat je buik vol is. Wij eten ook echt compleet naar behoefte (niet eten omdat het er 'tijd' voor is, maar omdat je lichaam aangeeft eten te willen) maar dat moet je ook maar kunnen/durven (als je een kind hebt dat bizar slecht eet kan ik me voorstellen dat je er wat minder luchtig instaat en wel op gezette tijden eet, zodat je zeker weet dat er tenminste iets in gaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |