abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148442417
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd! Ik heb zelf een sterk jongen-gevoel maar denk dat dat ook een beetje meer wens dan gevoel is. Niet dat een meid niet welkom is, als je er 1 aan kan die zo ontzettend meisje-meisje is als Minke dan kan er echt nog wel een bij, maar zou zo graag ook een zoon hebben... lijkt me zo leuk van elk 1. Minke ziet maar een mogelijkheid :+ Over 2 weken hebben we de GUO, dan hopen we wat te kunnen zien.
spannend man! :D
het verschil is ook zo groot he. Of 1 van elk of echt een meidengezin. Ben benieuwd of je gevoel goed zit.
:)
pi_148442838
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef Cygne het volgende:

[..]

Gadverdamme. :r

Ik denk als deze blijft zitten dat t dan n meisje is.

In mijn familie is t patroon wel: 2 miskramen en dan een plakkert. :)
Nou dan hoop ik dat jij ook dat patroon hebt! (vd plakker) Het is je gegund!
pi_148442903
Had to share xD because it's true :')

http://www.sunnyskyz.com/(...)#gRqwwJVa5T4MlWoX.01
:)
pi_148442965
Kreeg vandaag bericht van een goede vriendin dat ze opnieuw zwanger is. *O* Zijn we tegelijk zwanger als we beide plakkers hebben!

Alleen wil/kan ik het nog niet vertellen. :7
pi_148443049
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef mignonne het volgende:

Wheheheheheeee :') :D
pi_148443350
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kreeg vandaag bericht van een goede vriendin dat ze opnieuw zwanger is. *O* Zijn we tegelijk zwanger als we beide plakkers hebben!

Alleen wil/kan ik het nog niet vertellen. :7
Wat fijn. *O*
pi_148443460
:D dat soort dingen denk ik ook weleens bij foto's.

Heb eindelijk een usb stick gekocht voor de babyfoto's van straks. (Voor makkelijk uitwisselen met grootouders ook) en de cartridges voor printer zijn er (al te lang leeg) Dus eindelijk mijn buikfoto's eens gesorteerd op de usb voor in het boekje. Ik mis nog een paar random ipad foto's, maar die zijn van mindere kwaliteit. Al zit er misschien wel een 2 maanden foto tussen. Gek genoeg gingen we pas foto's maken vanaf 3 maanden.. Die eerste maand doe ik wel een testfoto ipv een buikfoto.
Nou nog printen... Meh, zaterdag is vroeg genoeg. Dan maak ik meteen het begin van de collagefoto, kan ik die hier ook eens laten zien. Ik vond het wel geinig te zien, die groei. Als je er middenin zit, valt het minder op. Naja, ik zie wel dat ik huge ben, maar ik was alweer vergeten dat ik dat niet altijd was. :')
  woensdag 7 januari 2015 @ 21:02:05 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_148443720
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef mignonne het volgende:

tranen :')
disclaimer
pi_148443726
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef Risu het volgende:
:D dat soort dingen denk ik ook weleens bij foto's.

Heb eindelijk een usb stick gekocht voor de babyfoto's van straks. (Voor makkelijk uitwisselen met grootouders ook) en de cartridges voor printer zijn er (al te lang leeg) Dus eindelijk mijn buikfoto's eens gesorteerd op de usb voor in het boekje. Ik mis nog een paar random ipad foto's, maar die zijn van mindere kwaliteit. Al zit er misschien wel een 2 maanden foto tussen. Gek genoeg gingen we pas foto's maken vanaf 3 maanden.. Die eerste maand doe ik wel een testfoto ipv een buikfoto.
Nou nog printen... Meh, zaterdag is vroeg genoeg. Dan maak ik meteen het begin van de collagefoto, kan ik die hier ook eens laten zien. Ik vond het wel geinig te zien, die groei. Als je er middenin zit, valt het minder op. Naja, ik zie wel dat ik huge ben, maar ik was alweer vergeten dat ik dat niet altijd was. :')
De eerste maand is er ook weinig te zien, toch?

Waarom zet je de foto's niet in een dropbox ofzo? Lekker makkelijk!
pi_148443818
Ja bij 1 maand staat in het boekje dan ook 'nu is je buik nog mooi plat' ook lekker confronterend voor de dames met een wat minder platte buik. Gelukkig kan je de foto daar overheen plakken.
Ik kan bij de 2 maanden ook een echofoto plaatsen van de eerste keer. Die was met 8 weken. Is ook leuker dan een semiplatte buik denk ik.
pi_148444891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef Risu het volgende:
Ja bij 1 maand staat in het boekje dan ook 'nu is je buik nog mooi plat' ook lekker confronterend voor de dames met een wat minder platte buik. Gelukkig kan je de foto daar overheen plakken.
Ik kan bij de 2 maanden ook een echofoto plaatsen van de eerste keer. Die was met 8 weken. Is ook leuker dan een semiplatte buik denk ik.
+1 :') . Ik werd uitgelachen door mijn man toen hij dat las in het boekje.

Dat wordt mooi de eerste echofoto!
pi_148452917
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 21:28 schreef coccinelle het volgende:

[..]

+1 :') . Ik werd uitgelachen door mijn man toen hij dat las in het boekje.

Dat wordt mooi de eerste echofoto!
+2, ik dacht ook "nou.." toen ik die zin zag :P.
pi_148453465
Wel meegelezen maar even niet gepost. Niet veel bijzonders hier, niet hoeven werken blijkt toch veel rust te geven want het depri gevoel is weer weg :).

Knippers voor Mousemickey en Coccinelle! *O*

Goede echo voor Lushes! *O*

Eerste schopje gevoelt door Nikoos *O*

Een jongetje voor Ik *O*

Welkom voor de verse zwangeren!

O+ voor de kookfoto's van Mignonne!

Las iets over dozen, ik heb al een tijd terug de "ouders van nu"doos gehaald bij de Etos. Stond er van de week een bezorger voor de deur met opnieuw die doos :D. Nouja, nog 2 luiers erbij dan, altijd handig :P. En nog meer 0,0 bier en Jillz waar ik toch al geen zin in had :P

Qua echo's is hier 10 en 20 weken standaard. Las bij Phaidra dat een groeiecho dat niet is, dus vraag me af waarom ik er wel 1 krijg. Ze begon er ineens over na het voelen en hartje luisteren, maar toen ik vroeg of ze dacht dat hij dan groot of klein wordt zei ze "nee, gewoon uit voorzorg". Wel zei ze gelijk daarna dat ze het wel goed vond voor me dat ik hem dan weer even kon zien. Was die afspraak nogal depri en huilerig ivm met wat meer druk op werk, dus misschien dat ze zich daardoor zorgen maakte :?

Phaidra, fijn dat je bij de vk mag blijven en hij niet te klein is!

Qua eten vind ik dat het bij mij nog wat beter kan.. Eet niet erg ongezond, maar vind dat het beter kan (waarom vind ik dat toch zo lastig? ;( ). Vind mezelf ook wat te lui, hoewel ik wel vaker de fiets probeer te pakken. 1x per week 1,5 uur dansen gaat eigenlijk nog best aardig (volgende week laatste les :'( ) en omdat ik het niet kon laten doe ik de 18e nog vrolijk mee met 3 dansen bij buikdansoptreden :P. Voorlopig dan wel de laatste, helaas..
Net nog even moed verzameld en op de weegschaal gaan staan, +9 kilo nu met ruim 29 weken. En nu officieel zwaarder dan ik ooit was, was een jaar voor zwangerschap 8 kilo zwaarder dan toen ik zwanger werd.

:* NTS, dat is niet iets wat je wil horen nee! Second opinion klinkt heel goed, afwachten tot er wat gebeurd lijkt me niks!

[ Bericht 3% gewijzigd door Gevalletje op 08-01-2015 00:45:23 ]
pi_148455243
Hallo ik wil me ook melden als medezwangere *) ik ben uitgerekend op 9juni. Over twee weekjes heb ik de 20weken echo. Maak me daar een beetje ongerust over, of alles wel goed is... hopelijk zien ze niks afwijkends . :N
pi_148456804
Quicie_Brat (mag ik daar QB van maken in het vervolg? :P), welkom en nog gefeliciteerd! De 20-wekenecho vond ik ook het spannendst, in plaats van heel zwart-wit 'hij doet het of hij doet het niet' zijn er bij deze echo zoveel grijstinten mogelijk.

Gevalletje, dat is ook raar inderdaad! 2,5 jaar geleden stond nog op de website dat echo's bij onze praktijk bij 10, 20 en 30 weken standaard werden aangeboden, volgens mij nu niet meer. Maar misschien inderdaad voor jouw eigen geruststelling.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_148457701
welkom QB!

Sinds 2 dagen voor ik een test deed slaap ik zoooo slecht. Ik lig elke nacht wel 2 uur wakker, en ben de volgende dag niet wakker te houden...Irritant!
pi_148457763
Welkom QB!

Jagär, ik slaap ook slecht.

Ik ben sinds een paar weken in training voor een klantenservicebaan (email voor een webshop), eerst parttime training, daarna 3 maanden parttime werken en daarna mocht ik eventueel fulltime. Kreeg net de vraag of ik direct na de training al fulltime wilde werken omdat ik het zo goed deed. *O*
pi_148458425
Quickie, Gefeliciteerd en Welkom!

Cygne, wat tof!
pi_148458575
Welkom QB! De 20-weken echo is vooral heel erg lang naar je kindje mogen kijken. Ik was er ook echt totaal niet mee bezig dat er afwijkingen konden zijn :@ lag alleen maar trots te zijn. Af en toe zei de vrouw die de echo deed: "en het gehemelte is ook goed gesloten" en dan dacht ik: "oh ja, daarom zijn we hier!".

@gratis Etos-doos: Ik heb er ondertussen 5 gekregen :@ ... De bonnen bleven maar thuis komen om ze op te halen en de vijfde doos werd bezorgd door PostNL. Ik snap er niets van. Prima natuurlijk, maar wel raar. Nu heb ik al 2 weken niets meer gekregen ;)

Gevalletje: nu nog buikdansen moet er ook mooi uitzien :) Wel goed hoor, dat je dat nog steeds doet.
pi_148458678
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 10:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Welkom QB! De 20-weken echo is vooral heel erg lang naar je kindje mogen kijken. Ik was er ook echt totaal niet mee bezig dat er afwijkingen konden zijn :@ lag alleen maar trots te zijn. Af en toe zei de vrouw die de echo deed: "en het gehemelte is ook goed gesloten" en dan dacht ik: "oh ja, daarom zijn we hier!".

@gratis Etos-doos: Ik heb er ondertussen 5 gekregen :@ ... De bonnen bleven maar thuis komen om ze op te halen en de vijfde doos werd bezorgd door PostNL. Ik snap er niets van. Prima natuurlijk, maar wel raar. Nu heb ik al 2 weken niets meer gekregen ;)

Gevalletje: nu nog buikdansen moet er ook mooi uitzien :) Wel goed hoor, dat je dat nog steeds doet.
Wauw!! 5 van die dozen!
Hier nu 2 vd Etos!

Ik heb de twintig weken echo net zo ervaren!
Heb je reden of aanwijzing om je druk te maken over evt afwijkingen Quickie?
pi_148458976
Welkom QB! Ik ben twee dagen eerder uitgerekend en heb ook over anderhalve week de SEO. Best spannend inderdaad! Ik verwacht geen afwijkingen, maar bij mijn vk benadrukken ze best dat het geen pretecho is en echt bedoeld als serieus medisch onderzoek, dus dat speelt toch mee in mijn achterhoofd... Maar ik hoop dat het uiteindelijk gewoon lekker uitgebreid kindje spieken wordt. :)
pi_148459112
Welkom QB *O*

Lijnloos, ik hoop ook voor een jongen voor jou! Maar meidengezinnen zijn heeul leuk hoor. Ik heb zelf 5 zusjes en 16 nichtjes, geen broertjes of neefjes. Maar mijn tante is nu ook zwanger en eindelijk van een jongen haha. Dat word raar _O-

Ik wil ook een doos! Ik kreeg laatst een 'zak', hoopte op wat leuks maar was 99% folders, van die gigantische paardenpillen en thee zonder cafeīne :{w
pi_148459641
Mellie misschien kan je moeder de dozen aanvragen en ophalen? Ze komt toch na de geboorte bij jullie?
pi_148460453
Cholula, kan dat gewoon? Mijn moeder komt overigens met het vliegtuig en denk niet dat het het waard is haha. Ze gaat de kofferruimte hard nodig hebben :P
pi_148460627
Jij kan ze aanvragen, je moeders telefoonnummer erbij zetten (of een nummer wat misschien niet bestaat) en haar die dozen laten ophalen. Ze hoeft natuurlijk niet al die reclamebende mee te nemen.
Aan de andere kant, zo heul bijzonder vond ik die dozen niet eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')