spannend man!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd! Ik heb zelf een sterk jongen-gevoel maar denk dat dat ook een beetje meer wens dan gevoel is. Niet dat een meid niet welkom is, als je er 1 aan kan die zo ontzettend meisje-meisje is als Minke dan kan er echt nog wel een bij, maar zou zo graag ook een zoon hebben... lijkt me zo leuk van elk 1. Minke ziet maar een mogelijkheidOver 2 weken hebben we de GUO, dan hopen we wat te kunnen zien.
Nou dan hoop ik dat jij ook dat patroon hebt! (vd plakker) Het is je gegund!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:33 schreef Cygne het volgende:
[..]
Gadverdamme.![]()
Ik denk als deze blijft zitten dat t dan n meisje is.
In mijn familie is t patroon wel: 2 miskramen en dan een plakkert.
Wheheheheheeeequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef mignonne het volgende:
Had to share xD because it's true
http://www.sunnyskyz.com/(...)#gRqwwJVa5T4MlWoX.01
Wat fijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kreeg vandaag bericht van een goede vriendin dat ze opnieuw zwanger is.Zijn we tegelijk zwanger als we beide plakkers hebben!
Alleen wil/kan ik het nog niet vertellen.
tranenquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:43 schreef mignonne het volgende:
Had to share xD because it's true
http://www.sunnyskyz.com/(...)#gRqwwJVa5T4MlWoX.01
De eerste maand is er ook weinig te zien, toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:56 schreef Risu het volgende:
dat soort dingen denk ik ook weleens bij foto's.
Heb eindelijk een usb stick gekocht voor de babyfoto's van straks. (Voor makkelijk uitwisselen met grootouders ook) en de cartridges voor printer zijn er (al te lang leeg) Dus eindelijk mijn buikfoto's eens gesorteerd op de usb voor in het boekje. Ik mis nog een paar random ipad foto's, maar die zijn van mindere kwaliteit. Al zit er misschien wel een 2 maanden foto tussen. Gek genoeg gingen we pas foto's maken vanaf 3 maanden.. Die eerste maand doe ik wel een testfoto ipv een buikfoto.
Nou nog printen... Meh, zaterdag is vroeg genoeg. Dan maak ik meteen het begin van de collagefoto, kan ik die hier ook eens laten zien. Ik vond het wel geinig te zien, die groei. Als je er middenin zit, valt het minder op. Naja, ik zie wel dat ik huge ben, maar ik was alweer vergeten dat ik dat niet altijd was.
+1quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef Risu het volgende:
Ja bij 1 maand staat in het boekje dan ook 'nu is je buik nog mooi plat' ook lekker confronterend voor de dames met een wat minder platte buik. Gelukkig kan je de foto daar overheen plakken.
Ik kan bij de 2 maanden ook een echofoto plaatsen van de eerste keer. Die was met 8 weken. Is ook leuker dan een semiplatte buik denk ik.
+2, ik dacht ook "nou.." toen ik die zin zagquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:28 schreef coccinelle het volgende:
[..]
+1. Ik werd uitgelachen door mijn man toen hij dat las in het boekje.
Dat wordt mooi de eerste echofoto!
Wauw!! 5 van die dozen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:09 schreef MevrouwCactus het volgende:
Welkom QB! De 20-weken echo is vooral heel erg lang naar je kindje mogen kijken. Ik was er ook echt totaal niet mee bezig dat er afwijkingen konden zijnlag alleen maar trots te zijn. Af en toe zei de vrouw die de echo deed: "en het gehemelte is ook goed gesloten" en dan dacht ik: "oh ja, daarom zijn we hier!".
@gratis Etos-doos: Ik heb er ondertussen 5 gekregen... De bonnen bleven maar thuis komen om ze op te halen en de vijfde doos werd bezorgd door PostNL. Ik snap er niets van. Prima natuurlijk, maar wel raar. Nu heb ik al 2 weken niets meer gekregen
![]()
Gevalletje: nu nog buikdansen moet er ook mooi uitzienWel goed hoor, dat je dat nog steeds doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |