Jaaa!! Was een succes.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Philomijn het volgende:
Nikooos, viel de portemonnee die je onder de kerstboom had verstopt in goede aarde?
Ik ben pas in mijn 11e week en ik ben werkelijk bij alles buiten adem. Slapen deed ik nooit overdag, want ik sliep altijd braaf 8 uur. Nu val ik zonder moeite rond 5 uur in slaap, zodat ik totaal aan zo'n 11 uur slaap per dag kom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Vanmorgen met zoon door de stad geslenterd en boodschappen gedaan. Ben kapot! Lijkt wel of ik nu al helemaal buiten adem ben..
Ik ga maar ff tukken, nu zoon ook slaapt.
Waren jullie ook zo moe?
Goed nieuwsquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Phaidra het volgende:
NTS, sterkte voor je vader
Cocci gefeliciteerd met de goede echo!![]()
Ik86 een goede SEO en een jongetje in je buik![]()
Oordeel van de gynaecoloog was positief, ik mag gewoon bij de vk blijven. Groei buikje zat ruim boven de P10, maar omdat bovenbeen en hoofd wat kleiner zijn, was het gemiddeld P10. Klein maar niet zorgelijk. Zo lang groei baarmoeder en baby niet stagneren en ik voldoende beweging blijf voelen is er niks aan de hand!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door NotTheSame op 07-01-2015 16:49:58 ]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Jaaa!! Was een succes.
Eindelijk iets wat ze niet wist dat er zou komen. Hoewel ze wel al het stickertje had bestudeerd en op de site had gekeken
Ik had van het weekend een kwarktaart gemaakt.... Noh!!!!! Lekker lekker!quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef mignonne het volgende:
[..]
smakelijk. Ik ga straks een chocoladetaart bakken met de kinders. Glutenvrij en wel
ben je bezwangerd?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had van het weekend een kwarktaart gemaakt.... Noh!!!!! Lekker lekker!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Over mijn vader niet het nieuws waar we op hoopte...BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Stom dat ze zo afwachtend zijn. Je zou zeggen dat voorkomen altijd beter is dan genezen, zeker op zijn leeftijd. Een second opinion lijkt me geen gek idee
.
Venus in pocketformaat
© loveli
+1... Inmiddels word ik regelmatig herinnerd door mijn inwendige mini. Als ik te ver naar voren zit gebogen dan krijg ik protestquote:Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef Cygne het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat ik zwanger ben deze keer. Zo een keer per dag gaat t van: oja!
Nohh.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
+1... Inmiddels word ik regelmatig herinnerd door mijn inwendige mini. Als ik te ver naar voren zit gebogen dan krijg ik protest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben zo vreselijk benieuwd of jij een zoon of dochter erbij krijgt hequote:Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
+1... Inmiddels word ik regelmatig herinnerd door mijn inwendige mini. Als ik te ver naar voren zit gebogen dan krijg ik protest
Ik zeg een zoon voor Lijn!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben zo vreselijk benieuwd of jij een zoon of dochter erbij krijgt heheb je zelf een idee? Willen jullie het überhaupt weten? Wat wil Minke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn zus is dan weer erg vruchtbaar juist.
Gadverdamme.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wat rot NTS!
Lekker taartjes!
Ik heb vandaag augurken op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |