abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148423857
Nikooos, viel de portemonnee die je onder de kerstboom had verstopt in goede aarde? O+
Dit, dat, alles.
pi_148423890
NTS, sterkte voor je vader :*

Cocci gefeliciteerd met de goede echo! *O*

Ik86 een goede SEO en een jongetje in je buik *G*

Oordeel van de gynaecoloog was positief, ik mag gewoon bij de vk blijven *O*. Groei buikje zat ruim boven de P10, maar omdat bovenbeen en hoofd wat kleiner zijn, was het gemiddeld P10. Klein maar niet zorgelijk. Zo lang groei baarmoeder en baby niet stagneren en ik voldoende beweging blijf voelen is er niks aan de hand! 8-)
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:13:50 #253
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_148423979
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Philomijn het volgende:
Nikooos, viel de portemonnee die je onder de kerstboom had verstopt in goede aarde? O+
Jaaa!! Was een succes.
Eindelijk iets wat ze niet wist dat er zou komen. Hoewel ze wel al het stickertje had bestudeerd en op de site had gekeken :')
pi_148424110
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:25 schreef twist02 het volgende:

Receptje/linkje per pm? O-)
t wordt een probeersel, als het leuk uitpakt pm ik je! :Y)
:)
pi_148424795
Wat een goed nieuws Phaidra! Goed dat ze verder kijken dan de waardes die uit de echo's komen.

Vervelend dat je het pianospelen niet lang meer kan volhouden Risu. Misschien meerdere korte stukjes spelen en tussendoor wat bewegen/lopen?

En chocoladetaart O+
pi_148426094
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
Vanmorgen met zoon door de stad geslenterd en boodschappen gedaan. Ben kapot! Lijkt wel of ik nu al helemaal buiten adem ben..

Ik ga maar ff tukken, nu zoon ook slaapt.

Waren jullie ook zo moe?
Ik ben pas in mijn 11e week en ik ben werkelijk bij alles buiten adem. Slapen deed ik nooit overdag, want ik sliep altijd braaf 8 uur. Nu val ik zonder moeite rond 5 uur in slaap, zodat ik totaal aan zo'n 11 uur slaap per dag kom.
Ik ging topfit mijn zwangerschap in, dus ik vind het werkelijk heel bijzonder.

Over een week ga ik weer trainen ( bewust vermeden 1e trimester ) , hopelijk helpt dat een beetje.
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:41:35 #257
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_148432781
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Phaidra het volgende:
NTS, sterkte voor je vader :*

Cocci gefeliciteerd met de goede echo! *O*

Ik86 een goede SEO en een jongetje in je buik *G*

Oordeel van de gynaecoloog was positief, ik mag gewoon bij de vk blijven *O*. Groei buikje zat ruim boven de P10, maar omdat bovenbeen en hoofd wat kleiner zijn, was het gemiddeld P10. Klein maar niet zorgelijk. Zo lang groei baarmoeder en baby niet stagneren en ik voldoende beweging blijf voelen is er niks aan de hand! 8-)
Goed nieuws *O* !

Over mijn vader niet het nieuws waar we op hoopte...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 20% gewijzigd door NotTheSame op 07-01-2015 16:49:58 ]
pi_148434355
Ik zou het er ook niet bij laten NTS. Beetje zitten wachten tot het erger wordt. :{w

Ik kreeg net kuitkramp. Man, wat doet zoiets zeer zeg. :X ik herinnerde me wel dat mensen hier dan uit bed stapte (meestal gebeurd dit 's nachts) en hun voet naar beneden douwde. Dat ging niet meer, maar toch doorduwen en toen ging het langzaam weg. Ik hoop dat dit de laatste keer was, want als mijn man ernaast zou zitten zou hij nog welleens in paniek kunnen schieten. :P

Piano doe ik nou maar meerdere korte stukjes inderdaad. De lessen beginnen nou eindelijk jnteressant te worden, moeilijkere liedjes enzo. Ik ga zo lang mogelijk door.
pi_148434426
NTS, ik zou het er ook zeker niet bij laten zo. Wachten tot het erger wordt... Zo kan ik ook dokter zijn. Second opinion lijkt me ook erg verstandig.

Risu, kuitkramp doet pijn he! Ik heb het ooit 1 keer gehad... Hoop dat het je niet vaker gaat gebeuren!
pi_148437282
Wat akelig NTS. :*
pi_148437604
quote:
99s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Jaaa!! Was een succes.
Eindelijk iets wat ze niet wist dat er zou komen. Hoewel ze wel al het stickertje had bestudeerd en op de site had gekeken :')
:D O+
Dit, dat, alles.
pi_148439807
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:06 schreef mignonne het volgende:

[..]

smakelijk. Ik ga straks een chocoladetaart bakken met de kinders. Glutenvrij en wel :Y)
Ik had van het weekend een kwarktaart gemaakt.... Noh!!!!! Lekker lekker!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_148439968
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 19:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik had van het weekend een kwarktaart gemaakt.... Noh!!!!! Lekker lekker!
ben je bezwangerd?
pi_148440720
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Goed nieuws *O* !

Over mijn vader niet het nieuws waar we op hoopte...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boh -O-. Stom dat ze zo afwachtend zijn. Je zou zeggen dat voorkomen altijd beter is dan genezen, zeker op zijn leeftijd. Een second opinion lijkt me geen gek idee :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148441019
Ik vergeet de hele tijd dat ik zwanger ben deze keer. Zo een keer per dag gaat t van: oja! :D
pi_148441135
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:01 schreef Cygne het volgende:
Ik vergeet de hele tijd dat ik zwanger ben deze keer. Zo een keer per dag gaat t van: oja! :D
+1... Inmiddels word ik regelmatig herinnerd door mijn inwendige mini. Als ik te ver naar voren zit gebogen dan krijg ik protest O+
pi_148441374
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

+1... Inmiddels word ik regelmatig herinnerd door mijn inwendige mini. Als ik te ver naar voren zit gebogen dan krijg ik protest O+
Nohh. O+

Ik vind t voor mezelf (zeker in dit stadium) wel fijn. Anders is t zo confronterend weer.

Ik sprak net even mijn papa aan de telefoon. Merk wel aan m dat ie t moeilijk vindt, dat ik de translocatie waarschijnlijk van hem heb.

SPOILER
pi_148441712
Och Cygne, wat een leed schuilt er in dat kleine stukje onder je spoiler, ik word er oprecht verdrietig van ;(
pi_148442039
Nou idd, wat een verdrietige dingen in de familie zo Cygne. :* ben jij die eerste die er uberhaupt voor onderzocht is?

NTS ook al niet het gewenste nieuws, bah! Lijkt me inderdaad niks om zo te moeten wachten tot er eventueel iets gebeurd, lekker dan :(
pi_148442114
quote:
17s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:04 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

ik ben zo vreselijk benieuwd of jij een zoon of dochter erbij krijgt he :o heb je zelf een idee? Willen jullie het überhaupt weten? Wat wil Minke? :D
:)
pi_148442139
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik ben zo vreselijk benieuwd of jij een zoon of dochter erbij krijgt he :o heb je zelf een idee? Willen jullie het überhaupt weten? Wat wil Minke? :D
Ik zeg een zoon voor Lijn!
pi_148442205
Ik ben ook heel benieuwd! Ik heb zelf een sterk jongen-gevoel maar denk dat dat ook een beetje meer wens dan gevoel is. Niet dat een meid niet welkom is, als je er 1 aan kan die zo ontzettend meisje-meisje is als Minke dan kan er echt nog wel een bij, maar zou zo graag ook een zoon hebben... lijkt me zo leuk van elk 1. Minke ziet maar een mogelijkheid :+ Over 2 weken hebben we de GUO, dan hopen we wat te kunnen zien.
pi_148442209
Wat rot NTS!

Lekker taartjes!

Ik heb vandaag augurken op! >:)
pi_148442326
Wel op de translocatie. Tegen mijn oma zeiden ze toen (jaren 50) dat ze nooit kinderen zou kunnen krijgen. Mijn tantes weet ik niet of ze de translocatie hebben. Ze zijn iig wel desdochters. Mijn vaders broer is vlak na de geboorte overleden en wat erover heb gehoord zou hij best wel eens de ongebalanceerde translocatie gehad kunnen hebben.

Mijn broer heeft ook onderzoeken gehad maar dan vanwege t niet zwanger kunnen worden van schoonzusje.

SPOILER
Mijn zus is dan weer erg vruchtbaar juist.
pi_148442403
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 20:28 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wat rot NTS!

Lekker taartjes!

Ik heb vandaag augurken op! >:)
Gadverdamme. :r

Ik denk als deze blijft zitten dat t dan n meisje is.

In mijn familie is t patroon wel: 2 miskramen en dan een plakkert. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')