Ga jij maar ergens anders de straatheld uithangen, tokkie.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:04 schreef haan33 het volgende:
gewoon op het forum van Stormfront kijken, past denk beter in jouw straatje
Godverdomme, wat was die geniaal hèquote:Op zondag 4 januari 2015 22:05 schreef HPLC het volgende:
Legend of Kora![]()
Dat gaat toch over dat legendarische fobo?
Is een slechte mirror die het maar half doet. Zelfs de sorteerfunctie werkt voor geen ballen.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:05 schreef Bombvis het volgende:
Piratebay is helemaal niet weg, ga maar naar oldpiratebay
Nergens last van, maar ik ben dan ook meer van usenet, alhoewel het beide wel werktquote:Op zondag 4 januari 2015 22:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is een slechte mirror die het maar half doet. Zelfs de sorteerfunctie werkt voor geen ballen.
Helemaal niet.quote:
Ziet er best nice uit, thanks.quote:
Huh dat kan toch helemaal niet?quote:
ja , op kickass , ik geef voorbeeld voor wat anders , leeeezzeeeennnnquote:Op zondag 4 januari 2015 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik dacht dat je zei dat ultra ultra gay shit lastig te vinden is
Kickass is mss ietsje minder, maar kickass is wel stabieler dan TPB, Het is veel minder uit de lucht..quote:Op zondag 4 januari 2015 22:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat die minder seeders heeft als TPB
Tja het ligt eraan. Seeders bepalen mede de snelheid. Als je 3 seeders hebt uit zweden (land met snel internet) of 100 uit india (50 kbps bonanza), dan zal je met die 3 meer bereiken dan die 100.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb nog series gedownload met maar 1 seed, zelfs met 0 lukte het soms nog. Net een film gedownload 1 seed aan 1mb/s
ik haalde eens 200kb/secondequote:
maar waar haalt ie dat vandaan dan, als er geen seeders zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 22:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik haalde eens 200kb/seconde
Dat zal wel maar ik heb geen klagen dat het uren duurt voordat ik m'n downloads binnen heb dus "geen problemen" zoals ik al zei.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat die minder seeders heeft als TPB
ik heb geen ideequote:Op zondag 4 januari 2015 22:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iemand 20 gig van iets seed en offline gaat kan iemand anders toch gewoon downloaden?
Je ouders?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:12 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
mensen die vanwege autisme alle subtitles gaan aanpassen
heb je nog 0 afleveringen gezien ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:18 schreef GhpH het volgende:
Hmm de download is toch goed op gang. Maar er was weinig kans op. Gelukkig
Nu nog season 4 binnenkapen. Dat gaat helemaal seederfiësta worden.
Heb season 1 en 2 gezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je nog 0 afleveringen gezien ofzo?
dan heb je geluk, seizoen 3 is echt verreweg het beste seizoenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb season 1 en 2 gezien.
Had weinig tijd door veel andere series, games en studie.
nee, ik heb m'n ps3 niet meer aangeraakt sinds ik een ps4 heb. heb wel gehoord dat het een goed spel isquote:Op zondag 4 januari 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Deadly Premonition gespeeld?
Aight, straks even proberen dan maar.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n ps3 niet meer aangeraakt sinds ik een ps4 heb. heb wel gehoord dat het een goed spel is
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:12 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
de gameplay is niet fantastisch maar het verhaal/humor welquote:Op zondag 4 januari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight, straks even proberen dan maar.
Sowieso: Subtitlesquote:Op zondag 4 januari 2015 22:12 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |