Ging wel makkelijk liggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef popolon het volgende:
Dikke PI, dat kost je een TD. Idiote fout.
Ik zat te wachten op de reverse call.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Ging wel makkelijk liggen.
Brad Jones verpestte het aan het begin van deze drive met een holdingfout.
Staat stil in de pocket, terwijl de receivers vaak pas open komen als Rodgers uit de pocket rent, maar dat kan hij vandaag niet.quote:
Yup, Rodgers heeft nog steeds last van z'n blessure en blijft staan i.p.v. uit de pocket te kruipen. Gaat het niet worden als hij dat niet gaat doen. Dat is juist zijn kracht.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:57 schreef Keyos het volgende:
En de offense is het ook niet vandaag. Dit is een heel andere Rodgers dan die ik zag tegen de Patriots een maandje terug.
De O-line is het ook nog eens niet helemaal tot zover. Hopelijk wordt dit snel beter, ik wil gewoon een goede wedstrijd zien met als het even kan wat geweldige plays van Rodgers (wat mijn favoriete QB is).quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef popolon het volgende:
Een goede harde sack op Rodgers en game over. Dit team is niets zonder hem, er is geen team in de NFL dat zo afhankelijk is van z'n QB.
Gelukkig is het hoofd van Joe niet zo boringquote:Op zondag 11 januari 2015 20:04 schreef Guard het volgende:
"boring attack" van de Packers, aldus Joe
Ik hoop ook op een game maar het ziet er niet best uit voor de plastic cheeseheadsquote:Op zondag 11 januari 2015 20:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
De O-line is het ook nog eens niet helemaal tot zover. Hopelijk wordt dit snel beter, ik wil gewoon een goede wedstrijd zien met als het even kan wat geweldige plays van Rodgers (wat mijn favoriete QB is).
Belangrijke drive nu, de Packers moeten niet te veel achter komen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
De O-line is het ook nog eens niet helemaal tot zover. Hopelijk wordt dit snel beter, ik wil gewoon een goede wedstrijd zien met als het even kan wat geweldige plays van Rodgers (wat mijn favoriete QB is).
Doel je op de commercials van Fox Sports of de commercials van de NFL gamepass? Ik weet wel dat ik compleet hersendood aan het worden ben van die reclames op de Nederlandse Fox Sports. Ik zie nog liever échte commercials dan 1000x hetzelfde filmpje.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef Guard het volgende:
Godsamme die commercials ook...
Foxnews beetje smeken aan de kijkers of ze willen zorgen dat ze terugkomen op dish![]()
Misschien een keer wat objectiever het "nieuws" brengen
Gamepassquote:Op zondag 11 januari 2015 20:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Doe je op de commercials van Fox Sports of de commercials van de NFL gamepass? Ik weet wel dat ik compleet hersendood aan het worden ben van die reclames op de Nederlandse Fox Sports. Ik zie nog liever échte commercials dan 1000x hetzelfde filmpje.
WHAT? FOXNEWS IS NOT FAIR AND BALANCED???????quote:Op zondag 11 januari 2015 20:24 schreef Guard het volgende:
Godsamme die commercials ook...
Foxnews beetje smeken aan de kijkers of ze willen zorgen dat ze terugkomen op dish![]()
Misschien een keer wat objectiever het "nieuws" brengen
Ze weten hun politieke voorkeur ook altijd zo ongelooflijk goed te verbergenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:33 schreef popolon het volgende:
[..]
WHAT? FOXNEWS IS NOT FAIR AND BALANCED???????
dude, FoxNews BEST NEWS!!!!!quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ze weten hun politieke voorkeur ook altijd zo ongelooflijk goed te verbergen.
Over Fox Sports NL gesproken, ik zag dat ze gingen uitbreiden naar iets van 10 kanalen, hopelijk zenden ze volgend NFL seizoen dan ook meer wedstrijden tegelijkertijd uit. Ik wil gerust 25 euro p/m betalen om al mijn sport op TV te krijgen in HD kwaliteit, maar ik heb gewoon niet het geld liggen om aparte abonnementen af te sluiten voor alle sporten die ik volg.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef maerk het volgende:
Ben blij dat het nog een open game is, beloofd voor second half. En inderdaad die filmpjes van Foxsports NL, echt om gek van te worden, geef dan inderdaad lekker Amerikaanse commercials of laat lekker wat live shots van lambeau zien.
Ik zou het ideaal vinden om zelf een pakket met zenders samen te stellen. Ik hoef echt geen RTL 4 t/m SBS weet ik hoeveel.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Over Fox Sports NL gesproken, ik zag dat ze gingen uitbreiden naar iets van 10 kanalen, hopelijk zenden ze volgend NFL seizoen dan ook meer wedstrijden tegelijkertijd uit. Ik wil gerust 25 euro p/m betalen om al mijn sport op TV te krijgen in HD kwaliteit, maar ik heb gewoon niet het geld liggen om aparte abonnementen af te sluiten voor alle sporten die ik volg.
Dan krijgen ze van mij geen knaken meer en ga ik lekker ouderwetsch games downloaden en achteraf kijken, enige probleem is dan wat ik met die zondagavond moet (alhoewel, dan gewoon NCAA games kijken op zondagquote:Op zondag 11 januari 2015 20:46 schreef Nagil het volgende:
Ben er echt bang voor dat de gamepass abonnees dan met blackouts te maken gaan krijgen net als in Engeland. En dus ook geen redzone meer
Romo gooit zo nog wel een TD voor de Packquote:Op zondag 11 januari 2015 20:49 schreef The_Playmaker het volgende:
Dallas moet gewoon Lacy blijven uitschakelen en dan is er geen vuiltje aan de lucht. Ik denk dat de Packers zelfs langzaam moeten gaan nadenken of het wel nut heeft om Rodgers te laten spelen. Hij kan nauwelijks bewegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |