Ging wel makkelijk liggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:33 schreef popolon het volgende:
Dikke PI, dat kost je een TD. Idiote fout.
Ik zat te wachten op de reverse call.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Ging wel makkelijk liggen.
Brad Jones verpestte het aan het begin van deze drive met een holdingfout.
Staat stil in de pocket, terwijl de receivers vaak pas open komen als Rodgers uit de pocket rent, maar dat kan hij vandaag niet.quote:
Yup, Rodgers heeft nog steeds last van z'n blessure en blijft staan i.p.v. uit de pocket te kruipen. Gaat het niet worden als hij dat niet gaat doen. Dat is juist zijn kracht.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:57 schreef Keyos het volgende:
En de offense is het ook niet vandaag. Dit is een heel andere Rodgers dan die ik zag tegen de Patriots een maandje terug.
De O-line is het ook nog eens niet helemaal tot zover. Hopelijk wordt dit snel beter, ik wil gewoon een goede wedstrijd zien met als het even kan wat geweldige plays van Rodgers (wat mijn favoriete QB is).quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef popolon het volgende:
Een goede harde sack op Rodgers en game over. Dit team is niets zonder hem, er is geen team in de NFL dat zo afhankelijk is van z'n QB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |