Inderdaad erg zonde, een van de meest sympathieke sportscasters in de US. Gewoon een normale vent, wat een groot compliment is.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:50 schreef popolon het volgende:
Ik baal hier echt van. Ik kwam hier in 2005 en Scott was meteen de man die ik het meest leuk vond bij de sportuitzendingen.
7 op rij verloren zag ik net. Vanavond de boot in gaan en dan staan ze gelijk met KC.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:14 schreef popolon het volgende:
Ik heb er weing vertrouwen in. De Lions en playoffs, een erg 'bijzondere' combinatie.
Gratis geld voor mijquote:Op zondag 4 januari 2015 22:16 schreef The_Playmaker het volgende:
Dalton laat toch maar weer eens mooi zien dat hij echt $115 million waard is. In 4 playoffs games heeft hij net zoveel TD passes als Ryan Lindley. Dan ben je gewoon een topper.
Niemand buiten Dallas heeft wat met dat teamquote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef Keyos het volgende:
Hup Lions! Heb vrij weinig met dat Cowboys team (met die fans en hun redelijk grote mond).
Dan zijn ze daar vrij actief in Dallas, volgens mij is er geen fanbase zo actief op twitter als die gasten.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niemand buiten Dallas heeft wat met dat team
Stafford had wel getackled moeten worden net op 3rd down. Zo kan het wel een leuke wedstrijd worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dan zijn ze daar vrij actief in Dallas, volgens mij is er geen fanbase zo actief op twitter als die gasten.
Wat een blunder om zo op die kicker in te gaan, Lions offense doet het nu prima.
Zekerweten, kan aardig wat vuurwerk worden deze pot na de aardig teleurstellende vorige pot. Zo een vreemd team dit seizoen die Cowboys (net als de Steelers, 1 slechte dag en het is einde oefening).quote:Op zondag 4 januari 2015 23:06 schreef BobW het volgende:
[..]
Stafford had wel getackled moeten worden net op 3rd down. Zo kan het wel een leuke wedstrijd worden.
Romo moet tot nu toe meer gooien dan hij dit jaar gewend is. De succesformule voor Dallas dit seizoen is de running game en dan Romo meer als game manager gebruiken. De Lions maken de Cowboys nu weer enorm afhankelijk van Romo en dat loopt meestal slecht af.quote:
Ik vrees het ook Popo. Lions defense speelt nog goed maar de offense krijgt weinig meer voor elkaar. Ongelooflijk hoe weinig Megatron vandaag gebruikt word in de offense. Dat is je beste speler!quote:
Het voelt wel als een wedstrijd waar de thuisploeg aan het langste eind trekt ja.quote:
Cowboys @ Packers is natuurlijk goed voor de tv-ratingsquote:Op maandag 5 januari 2015 01:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Dez Bryant rende trouwens het veld op zonder zijn helm op na de PI call. Dat was ook een penalty maar natuurlijk zagen de refs dat niet. Is echt belachelijk hoe de refs nu bezig zijn.
Des te mooier zou het zijn als ze het dan toch over de streep trekken. Kutte is dat je sowieso die FG om je oren krijgt nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:22 schreef The_Playmaker het volgende:
Dez Bryant rende trouwens het veld op zonder zijn helm op na de PI call. Dat was ook een penalty maar natuurlijk zagen de refs dat niet. Is echt belachelijk hoe de refs nu bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |