Ik denk een hoop ja, want alsof die in de kroeg niet nog tig knappere mannen dan Tom kunnen krijgen.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Kinga het volgende:
Allemaal van die tuthola's die ik toch never op een boerderij zou verwachten...
Denk ik ook.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Kinga het volgende:
Normaal is er nog iets van diversiteit, hier echt niet neequote:
Maar die het wel heeeeel leuk lijkt om buiten te wonen. En daar een romantisch verhaal rondom een ontmoeting via de tv omheen hebben bedacht om het te laten passenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar die het wel heeeeel leuk lijkt om buiten te wonen. En daar een romantisch verhaal rondom een ontmoeting via de tv omheen hebben bedacht om het te laten passen ff een paar weken op tv te komen, met #miljoen kijkers
[..]
Maar dat is max. 3 dagen en niet hun hele leven lang.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef Yaku het volgende:
Meiden weten tenminste hoe het is om door de modder te lopen... op festivals
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef eRKa het volgende:
Als knappe boer zou ik toch geen lekker wijf kiezen, althans geen waar elke man naar kijkt.
Boerinnen zitten vaak alleen......
jaja.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef eRKa het volgende:
Als knappe boer zou ik toch geen lekker wijf kiezen, althans geen waar elke man naar kijkt.
Boerinnen zitten vaak alleen......
Ja tot de dag dat ze de regenlaarzen en overall aan moeten en in de koeienstront staan in de stal.... heeeul romantisch allemaal...quote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar die het wel heeeeel leuk lijkt om buiten te wonen. En daar een romantisch verhaal rondom een ontmoeting via de tv omheen hebben bedacht om het te laten passen
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |