http://www.nu.nl/wetensch(...)ma-tijdens-seks.htmlquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
Of we blijven het slikken Sas..
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vrouwen-jong-.html
Daarom zien de vrouwen van lelijke mannen er altijd een stuk jonger uit dan dat ze werkelijk zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)ma-tijdens-seks.html
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zien de vrouwen van lelijke mannen er altijd een stuk jonger uit dan dat ze werkelijk zijn
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:10 schreef sacha het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ma-tijdens-seks.html
5 jaar later zijn die mannen natuurlijk nóg lelijker geworden... kan je nagaan wat datquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Je plaatst een artikel uit 2009?
Als het bij wist u datjes blijft is het toch wel leuk lijkt me? Al is het niet echt 40+ natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef sacha het volgende:
Karina!
mag hier een slotje op?
*lief kijkt*
quote:1 op de 3 mannen die gaat scheiden is boven de 50 jaar. In 1991 was dit nog 1 op de 6.
er zijn 2 mensen die zich als kleuters gedragenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het bij wist u datjes blijft is het toch wel leuk lijkt me? Al is het niet echt 40+
[..]
Ik heb al wat weggehaaldquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:40 schreef sacha het volgende:
[..]
er zijn 2 mensen die zich als kleuters gedragen![]()
laat ik daar nou speciaal een topic voor gemaakt hebben![]()
40+ / Zeikhoek
Dat is vast niet inclusief energiebelasting en BTW?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:35 schreef sacha het volgende:
Voor stroom rekent Eneco 13 eurocent per maand.
Ik herhaal, 13 cent per maand.
Ik weet dat jij een flagdress hebt gehad.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:43 schreef Karina het volgende:
Nou dan heb ik nog een weetje voor je: ik draag echt nooit jurken
Ja dat klopt, heb hem nooit gedragen, hij viel ontzettend tegen in het 'echt'. Flopding.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet dat jij een flagdress hebt gehad.
ik alleen op mijn verjaardagquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan heb ik nog een weetje voor je: ik draag echt nooit jurken
die 10 cent moet er inderdaad nog bij!quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is vast niet inclusief energiebelasting en BTW?
Oh ik had er eentje aan met Kerst maar dat was meer een soort lange trui dan een jurkquote:
oh, weten WE dat?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We weten dat dat nog slechts 2 weekjes duurt.
Ja, dat dacht ik al, dan ben je dus niet goedkoop uitquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:46 schreef sacha het volgende:
die 10 cent moet er inderdaad nog bij!
ik heb een jurk met musjes, wist je dat?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had er eentje aan met Kerst maar dat was meer een soort lange trui dan een jurk![]()
Over je OP: ik heb zelf ook weleens een beetje rondgekeken maar kon geen provider vinden waar ik echt minder ging betalen en spaarlampen vind ik kut trouwens, zelfs als ze uit zijn dan zie je ze nog in het donker
re-te-duurquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, dan ben je dus niet goedkoop uit
Musjes zijn schattig. Wist je dat Kingstown stiekem eigenlijk de hele dag in een lederhosen rondloopt?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:51 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een jurk met musjes, wist je dat?
King vind de musjes stom
quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Musjes zijn schattig. Wist je dat Kingstown stiekem eigenlijk de hele dag in een lederhosen rondloopt?
Ik wist niet dat het een jurk was.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:51 schreef sacha het volgende:
ik heb een jurk met musjes, wist je dat?
King vindt de musjes stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |