Ik krijg tegenwoordig korting van de Nuon als ouwe klant..quote:Op maandag 5 januari 2015 01:17 schreef drakin het volgende:
Ook elke dag, dat hoeft toch echt niet als je gewoon normaal leeft en niet overbodig zweet of een week lang dezelfde kleding draagt/je bed niet verschoond.
Scheelt ook in je energierekening
Jij zit extreem goedkoop, netjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Oud huis, 1-gezinswoning, tussenwoning, 70 euro, gas, electra en cv-onderhoudscontract in 1. Dus ik vind dat je hoog zit. Ik douche om de dag en op dit moment staan er 3 computers en een verwarming aan.
Ik heb wel net een nieuwe keuken en een vriend van mijn zoon is hier afgelopen jaar zowat elk weekend, vandaar het 3e beeldscherm, de douche wordt wel dagelijks gebruikt, maar niet altijd door mij(soms wel). Dus ik hoop maar dat het op die 70 euro blijft dit jaar. In april weet ik het.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zit extreem goedkoop, netjes.
Hier geen tussenwoning, wel 1-gezinswoning.
Pelletkachel voor de avonduren, CV overdag.
Koken op inductie.
En de douche wordt hier dagelijks gebruikt.
ik dacht dat het over energiekosten ging, ik wilde net vertellen dat ik 150 euro terug krijg en datquote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
Wist u dat.....ik na bovenstaande posting van de door mij zeer gewaardeerde user sacha het idee heb, dat er nu meer users gaan zijn die het doel van dit topic gaan begrijpen? Je zou er bijna een beetje vrolijk van gaan worden....
Nou ja da wast eigenlijk wel, bij de collectieve dinges van de woningbouwvereniging zaten wequote:
Ik persoonlijk de [WUD] topics van SignOTheTimes een beetje mis?quote:Wist u dat...
nee, dat wist ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik persoonlijk de [WUD] topics van SignOTheTimes een beetje mis?
Wist je dat ik de knuffel van shmoopy hier nog heb liggen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:18 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:18 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik correspondeer al bijna een jaar met 'm. Hij is FOK!ker. Zal z'n username niet verklappen. Kwamen elkaar tegen in het Zomergasten topic. Later in topics die we beiden interressant vonden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef sacha het volgende:
[..]
tong80 geïnterviewd gaat worden door Frénk van der Linden...
dat wist ik niet, vertel!
ah, op die fietsquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik correspondeer al bijna een jaar met 'm. Hij is FOK!ker. Zal z'n username niet verklappen. Kwamen elkaar tegen in het Zomergasten topic. Later in topics die we beiden interressant vonden.
Vind me boeiend genoeg om te interviewen. Zal niet zeggen waarom. Dit is al te onbescheiden.
Nee dat wist ik niet...quote:Op zondag 4 januari 2015 20:35 schreef sacha het volgende:
ik onlangs ben overgestapt van Nuon naar Eneco?
tong80 is natuurlijk een fenomeen. 500500 intelligente posts. Verder zijn 40.000 interessante topics op FOK! Heb ik het nog niet over zijn briljante one-liners gehad. Met briljante one-liners posten ben ik gestopt. Ben overgestapt naar genialiteitquote:
wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80 is natuurlijk een fenomeen. 500500 intelligente posts. Verder zijn 40.000 interessante topics op FOK! Heb ik het nog niet over zijn briljante one-liners gehad. Met briljante one-liners posten ben ik gestopt. Ben overgestapt naar genialiteit
Gaat dat interview dan ook nog op FOK! gepubliceerd worden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef tong80 het volgende:
Ik correspondeer al bijna een jaar met 'm. Hij is FOK!ker. Zal z'n username niet verklappen. Kwamen elkaar tegen in het Zomergasten topic. Later in topics die we beiden interressant vonden.
Vind me boeiend genoeg om te interviewen. Zal niet zeggen waarom. Dit is al te onbescheiden.
Ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat dat interview dan ook nog op FOK! gepubliceerd worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |