2007/2008: Nokia N70
Oktober 2008 - november 2010: iPhone 3G
Mei 2010 - november 2010: palm prē
November 2010 - december 2012: HTC Desire HD
Ergens eind 2011 voor een paar maanden: Samsung Omnia 7
December 2012 - oktober 2014: Nexus 4
Oktober 2014 - heden: BlackBerry Passport
›Nokia N70: Symbian was baas, toestel was enorm stevig. T9 was toen natuurlijk nog heel normaal. Veel plezier mee gehad.
› iPhone 3G: wat een revolutie was dat destijds. Prachtig toestel! De minpunten stonden me echter niet aan en ik merkte dat het toestel aanzienlijk traag was geworden na de zoveelste update. Tel daarbij op dat ik 'm pertinent niet wilde/kon gebruiken zonder een jailbreak (wat 'm nog trager maakte)... Na een jaar had ik 't wel gezien.
› palm prē: webOS is nog steeds het beste OS dat ik heb mogen gebruiken. Helaas was de hardware (vooral de batterij) aan de zwakke kant, waardoor het toestel stiekem toch net niet genoeg was. Ik vind het nog steeds jammer dat niet Nokia maar HP Palm heeft overgenomen.
› HTC Desire HD: ik weet nog de eerste keer dat ik 'm uit de doos haalde en 'DAAAMN WAT EEN GROOT SCHERM' dacht. Dankzij de community kon je werkelijk waar alles met het toestel, blijft een beest! Jammer dat HTC het voor mij heeft verneukt door het gebrek aan (belangrijke) updates.
› Samsung Omnia 7: kon goedkoper een toestel kiezen en nam deze om Windows Phone 7 uit te testen. Wat een deceptie was dit toestel. Ik heb 'm nog ergens liggen...

.
› Nexus 4: voor het eerst kennis gemaakt met stock Android. Was heerlijk, die directe updates van Google. Echter werd dat deels verpest door de zwakke batterij en slechte geluidskwaliteit. Ik zou hierna niet kiezen voor een toestel met ingebouwde batterij, maar heb dat alsnog gedaan. Werd Android-moe op een gegeven moment en dat hele tweaken kon me niet meer boeien.
› BlackBerry Passport: rondgekeken, dit toestel tegengekomen, gecharmeerd van geraakt. Nu 3 maanden in gebruik, ik vind 'm nog steeds heerlijk. Zo min mogelijk Google voor mij. Was even wennen om erachter te komen dat ik nog genoeg 'juice' had aan het einde van de werkdag, na de Nexus 4.