quote:
Dat vind ik relatief snel. Hoe veel geld geven jullie dan gemiddeld iedere keer uit aan een nieuwe?quote:
200-400quote:Op zondag 4 januari 2015 16:46 schreef christiman het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik relatief snel. Hoe veel geld geven jullie dan gemiddeld iedere keer uit aan een nieuwe?
Hehe, dure hobby welquote:
heb nu een oneplus, die was 300.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:46 schreef christiman het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik relatief snel. Hoe veel geld geven jullie dan gemiddeld iedere keer uit aan een nieuwe?
Ach ja, ik vind het lekker om elk jaar 'opnieuw' te beginnen. Een nieuwe telefoon, een frisse start en zo.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:48 schreef christiman het volgende:
[..]
Hehe, dure hobby wel
Ik heb destijds voor mijn HOX 440 euro betaald, maar wilde niet keer niet meer dan 300 euro uitgeven.
Ja daar heb je wel gelijk in hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 16:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het lekker om elk jaar 'opnieuw' te beginnen. Een nieuwe telefoon, een frisse start en zo.
T gaat me niet zozeer om het betere, maar om het 'wat anders'quote:Op zondag 4 januari 2015 16:50 schreef christiman het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in hoorik vind het ook wel leuk, een beetje een hobby om steeds weer een nieuwe(re) en betere smartphone te hebben, maar ik wil er ook weer niet zo vaak veel aan uitgeven^^
Herkenbaar. De snapdragon 800 telefoons kunnen nog gewoon heel goed meekomen nu.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:06 schreef Catch22- het volgende:
In de laatste twee jaar heb ik een xperia z gehad (na een maand weg om t brakke scherm) iPhone 5 (bijna een jaar gehad, wou wat anders. LG g2 (leek me leuk, vond t niets) en toen de opo. Koop pas wat anders als er goede snapdragon 810 telefoons zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |