Mag ook een keerquote:
Ach, als dat alles is.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:46 schreef Mathijz het volgende:
De winkels met rookschade geven forse kortingen op alles. Kan alleen zijn dat het even moet wassen
Geen idee, mijn vriendin is langs geweest en kwam met veel kleding terug.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ach, als dat alles is.
Hoe ziet het er eigenlijk uit? Nog geen kans gehad om te kijken.
Vind het sneu voor de eigenaren. Sommige woonden er boven. Huis weg, geen winkel meer.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:46 schreef douche-eendje het volgende:
Ja de winkel direct naast spaander had gisteren flinke rookschade uitverkoop, h&m blijft voorlopig nog dicht stond op de winkeldeur. T is echt zo zonde, veel rook/roetschade op de gebouwen, aardig wat winkels waren gisteren nog dicht ook.
Dat zal vast niet de laatste keer zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ah ja, de trein missen is ook vermoeiend. Reed net voor mn neus weg.
Daar ben ik niet bang voor. Het ergste is dat je een half uur moet wachten op het station. Gelukkig is het Haarlem, en geen tochtgat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat zal vast niet de laatste keer zijn![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor. Het ergste is dat je een half uur moet wachten op het station. Gelukkig is het Haarlem, en geen tochtgat.
Dat wel. Alleen zuur dat mijn aansluiting naar huis kort op elkaar zit. En af en toe vervloek ik de perron indeling. Klopt niet echt, volgens mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:06 schreef lynda het volgende:
[..]heeft ook de trein vanuit Haarlem.
De trein naar Alkmaar is er vaak vroeg dus je kan gelukkig ook warm binnen zitten :-)
Bevalt je nieuwe werk?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:11 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat wel. Alleen zuur dat mijn aansluiting naar huis kort op elkaar zit. En af en toe vervloek ik de perron indeling. Klopt niet echt, volgens mij.
Bevalt goed, mag direct volle bak aan het werk. Beetje onwennig soms, andere programma's dan ik gewend ben. Komt wel goed.
Mjah, MM Alkmaar is helaas na de verbouwing flink verneukt, qua aanbod.quote:
Ik heb gehoord dat de prijzen ook verhoogd worden?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, MM Alkmaar is helaas na de verbouwing flink verneukt, qua aanbod.
Ik heb eigenlijk ook niets nodig volgens mij. Misschien een lens voor mijn camera, als die mee doen in de actie.
Soms wel ja, beetje afhankelijk van MM en soms ook verschillend per afdeling of zelfs per product. Gewoon kijken of het product dat je bij MM ziet liggen online wel of niet goedkoper te krijgen is, via een price-watch ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de prijzen ook verhoogd worden?
Games en consoles enzo zijn ook meestal uitgesloten. Vorig jaar wel korting gehad op mijn FZ200 Panasonic camera, waar ik al een poosje op liep te azen, maar weet niet meer helemaal zeker of dat met die BTW_actie was, of een poosje daarna...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef Ener-G het volgende:
Apple en de duurdere cameraspullen zijn meestal uitgesloten van de actie helaas, maar als je mazzel hebt kun je soms leuke deals scoren
FZ200 kocht ik dan ook vooral als 'companion' camera, ipv dat ik een dure zoomlens voor de D5200 moest kopen, was dat een mooi alternatief en een fijne camera om soms gewoon even mee te nemen zonder al dat extra gewicht enzo ...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:15 schreef Ener-G het volgende:
een FZ200 is niet echt 'het duurdere spul', bedoelde meer de camera's en lenzen van over de 1500 euroHebben ze dat uberhaupt nog wel sinds ze verhuisd zijn?
Hehe dat ken ik.. ik heb lekker decadent een X100 gekocht als 'daily' voor naast mn D700, tegen een aanzienlijk voordeligere prijs in Bangkok, dat dan weer wel :pquote:Op zondag 11 januari 2015 00:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FZ200 kocht ik dan ook vooral als 'companion' camera, ipv dat ik een dure zoomlens voor de D5200 moest kopen, was dat een mooi alternatief en een fijne camera om soms gewoon even mee te nemen zonder al dat extra gewicht enzo ...
Geen idee of ze de echt dure camera's nog hebben. HHW heeft een veel grotere afdeling. Sowieso een fijnere MM, behalve dan dat gezeik met die kluisjes (iedere keer als ik met een tas naar binnen loop willen ze dat ik die in een kluisje stop, wat nogal vervelend is...)
... moet ik godverdomme steeds alles onder mijn jas stoppen wanneer ik het wil jatten...![]()
Bij redelijk veel producten zitten wel verschillen. Iedere MM bepaalt toch een beetje zelf de prijzen, behalve uiteraard bij landelijke aanbiedingen, of bij prijzen die vanuit de fabrikant vast staan.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:40 schreef Spaardertje het volgende:
Zit er trouwens ook verschil in prijs tussen mm Alkmaar en mm heerhugowaard?
Dat is idd wel een decadent toestelletje voor 'erbij'quote:Op zondag 11 januari 2015 16:46 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hehe dat ken ik.. ik heb lekker decadent een X100 gekocht als 'daily' voor naast mn D700, tegen een aanzienlijk voordeligere prijs in Bangkok, dat dan weer wel :p
Oke bedankt voor je reactie. Dus je moet altijd vergelijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Bij redelijk veel producten zitten wel verschillen. Iedere MM bepaalt toch een beetje zelf de prijzen, behalve uiteraard bij landelijke aanbiedingen, of bij prijzen die vanuit de fabrikant vast staan.
Bij de films en games zie je regelmatig vrij grote onderlinge verschillen, zoals laatst die 3=2 actie, waarbij de Disney Blurays in Alkmaar sowieso al voordelig geprijsd waren, dus ik keek ook even of HHW dan misschien meer aanbod had, maar die prijzen van de Disney BR's lagen dus flink hoger.
Shit hequote:Op donderdag 15 januari 2015 11:01 schreef Ener-G het volgende:
wtf..
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)een-donderend-geraas
Kaasmarkt is wel leuk. Biermuseum?quote:Op woensdag 21 januari 2015 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben jullie een leuk idee om met 14 mensen van ~21-35 te doen in/om Alkmaar? Neven/nichtendag en Alkmaar ligt het meest centraal voor iedereen.
Er komen er ook twee uit het buitenland, dus als we iets typisch Hollands doen zou dat wel zo leuk zijn.
Helaas, we gaan op zondag. MAar bedankt voor de suggestie.quote:
Ik ga nog even naar 't biermuseum kijken, al zal niet iedereen dat leuk vindenquote:Op donderdag 22 januari 2015 06:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Kaasmarkt is wel leuk. Biermuseum?
21 juni, iig dat weekend.quote:Op donderdag 22 januari 2015 09:09 schreef douche-eendje het volgende:
Weet je al welke datum het is kano? Er zijn in t voorjaar& richting zomer ook wel wat festivals in parken etc.
Ow dan zal zomer op het plein wel weer begonnen zijn en staat er ook wellicht wat in de hout op zaterdag of zondag aan festivalletje. Kaeskoppenstad is de week erop geloof ik , dat is wel heel komischquote:
Helaas, dat is 27-28 juniquote:Op donderdag 22 januari 2015 10:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow dan zal zomer op het plein wel weer begonnen zijn en staat er ook wellicht wat in de hout op zaterdag of zondag aan festivalletje. Kaeskoppenstad is de week erop geloof ik , dat is wel heel komisch
twitter:alkmaarcentraal twitterde op donderdag 22-01-2015 om 11:57:45Eind januari spectaculaire werkzaamheden Station Alkmaar #alkmaar #ac http://t.co/u9u3AmGap1 reageer retweet
Ik ga de maandag erna alvast reserveren als thuiswerkdag...quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:59 schreef lynda het volgende:
Voor de treinreizigers volgend weekend.. Er rijdt geen trein
twitter:alkmaarcentraal twitterde op donderdag 22-01-2015 om 11:57:45Eind januari spectaculaire werkzaamheden Station Alkmaar #alkmaar #ac http://t.co/u9u3AmGap1 reageer retweet
Wat is er mis met de locatie? Waar zou die anders moeten? Begrijp ook niet waarom dat samenhangt met het treinverkeer, staat deze toch los van?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:37 schreef Soohr het volgende:
Als de testen goed gaan kan eindelijk na dat weekend die nieuwe brug, die behoorlijk slecht qua locatie ligt, in gebruik worden genomen
nieuwe brug gaat bediend worden door ProRail, omdat deze en de spoorbrug tegelijk open moeten gaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef Mathijz het volgende:
Begrijp ook niet waarom dat samenhangt met het treinverkeer, staat deze toch los van?
Als doorgaande aansluiting op de drechterwaard zou veel logischer zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:56 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Wat is er mis met de locatie? Waar zou die anders moeten? Begrijp ook niet waarom dat samenhangt met het treinverkeer, staat deze toch los van?
Dit.quote:
Het blijft suf.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dit.
Maar toch hoor ik het vaak.
joh, maakt het uit hoe 't ding heet.quote:
Ik heb mensen het zelfs nu nog steeds 'het wapen' of 'het wapen van heemskerk' horen noemenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dit.
Maar toch hoor ik het vaak.
Het blijft suf.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:28 schreef Soohr het volgende:
[..]
joh, maakt het uit hoe 't ding heet.
poppodium Victorie
Ik kan straks wel kruipend naar huis vanaf daar, dat is ergens wel grappig.
De snackbar bij de huiswaard 1 heeft ook al 500 namen gehad, zou niet eens weten hoe die nu heet.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijft suf.
Met dit oude pand, soit. Maar er wordt nu nooit meer over Atlantis gepraat in betrekking tot de nieuwbouw, dus waarom er dan zo aan vasthouden? Parkhof is toch ook dood?
Niet mijn punt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:39 schreef Soohr het volgende:
[..]
De snackbar bij de huiswaard 1 heeft ook al 500 namen gehad, zou niet eens weten hoe die nu heet.
ik noem het dividivi.
Of ga vanaf heilooquote:Op donderdag 29 januari 2015 06:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
Balen dat het station afgesloten wordt. Uiteraard moeten we zondag naar Amsterdam. Dan maar de auto.
Dat dacht ik eerst ook, maar kwam er achter dat er idd bussen tot uitgeest gaan.quote:
Ze reden vandaag best wel heel braaf, trouwens.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 17:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar kwam er achter dat er idd bussen tot uitgeest gaan.
En met dit weer op de NS vertrouwen is ook niets.
Donderdag niet. Heb 10 minutenstil gezeten in de trein op station alkmaar. Een voordeel met de winterdienstregeling,het was wel redelijk rustig in de trein.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze reden vandaag best wel heel braaf, trouwens.
Ow lekker jaquote:Op maandag 16 februari 2015 22:17 schreef lynda het volgende:
Binnenbrand op Van Ostadelaan in Alkmaar, brandweer met spoed ter plaatse
prio 1 dib van ostadelaan alkmaar binnenbrand 4234 4931 4851
16 februari 2015 22:11
Ooo nooo.
op de jongkindlaan zie ik ook geen hand voor ogen, maar dat zal gewoon mist zijn (neem ik aan) ..quote:Op maandag 16 februari 2015 22:42 schreef Spaardertje het volgende:
Het staat hier op de bergerweg blauw van de rook.
Er was een schoorsteenbrand vlakbij je dus dat zal je wel zien en ruiken?quote:Op maandag 16 februari 2015 22:42 schreef Spaardertje het volgende:
Het staat hier op de bergerweg blauw van de rook.
Dat ruik je snel genoegquote:Op maandag 16 februari 2015 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
op de jongkindlaan zie ik ook geen hand voor ogen, maar dat zal gewoon mist zijn (neem ik aan) ..
die mist levert wel leuke plaatjes opquote:Op maandag 16 februari 2015 22:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Er was een schoorsteenbrand vlakbij je dus dat zal je wel zien en ruiken?
Ik heb raam in de slaapkamer dicht gedaan omdat ik weer de rook van de ostadelaan ruik, leuk hoor die mist
Beter,quote:Op maandag 16 februari 2015 17:41 schreef Papabear het volgende:
Vandaag is na bijna een jaar eethuis Ömer bij station Noord weer open gegaan![]()
Hoef ik eindelijk niet meer helemaal de stad in voor een broodje döner
Zo lang stond het toen ook nog niet. Ik kende het alleen omdat ik dagelijks vanaf station Noord naar m'n werk reis en heb het gebouwd zien worden. Verder nog nooit gegeten, maar ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:16 schreef Soohr het volgende:
[..]
Beter,
ik had hem eigenlijk net ontdekt (als in daadwerkelijk eten halen, wist dat het gebouw er was) en toen ging de fik erin.
net zo goed of slecht als elke andere willekeurige donerachtige toko met iets meer volledige maaltijden erbij.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:24 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zo lang stond het toen ook nog niet. Ik kende het alleen omdat ik dagelijks vanaf station Noord naar m'n werk reis en heb het gebouwd zien worden. Verder nog nooit gegeten, maar ik ben benieuwd
Ik wil wel maar weet niet of ik het aankan. Longontsteking herstel zuigt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:43 schreef Mathijz het volgende:
Nog lopers voor de cityrun? Inschrijving start over 1,5 week.
De Mare.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:52 schreef Ener-G het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)e-bezittingen-video-
Waar was dit? Overdie? Zullen die agenten hopelijk niet voor hun lol gedaan hebben, hoorde al iets over dat die zwerver er een enorme puinzooi van maakt in de wijk..
http://www.alkmaarcentraa(...)telijk-onthuld-videoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wat is in de hoef? Word knetterlijp van de orgel.
Gelukkig mis ik zulke dingen altijd door werkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:22 schreef ErwinDikkie het volgende:
Wat is in de hoef? Word knetterlijp van de orgel.
4 dagen werken is ideaal. Maar afgelopen vrijdag niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig mis ik zulke dingen altijd door werk
yepquote:Op donderdag 5 maart 2015 08:43 schreef Mathijz het volgende:
Nog lopers voor de cityrun? Inschrijving start over 1,5 week.
Ik poog m'n laatste persoon in te schrijven (sta zelf, als het goed is, wel ingeschreven, alleen die mail... Zuslief heeft wel al bevestiging.)quote:Op maandag 16 maart 2015 10:22 schreef Mathijz het volgende:
Het is mij wel gelukt om mijzelf in te schrijven, maar moet nog iemand anders ook inschrijven
Wachtrij loop weer, maar meer dan een uur....
Volgens mij ook. Op nu.nl staat dat er storing is bij een hoogspannings station in diemen. Mij benieuwen hoe lang het duurt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:56 schreef Soohr het volgende:
heel noord-holland lijkt het op enkele stukjes na
Moet je daar een afspraak voor maken tegenwoordig?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:50 schreef Soohr het volgende:
Door de stroomstoring is het gemeentehuis dicht vandaag,
daar gaat mijn afspraak om mij nieuwe rijbewijs op te halen.
advies van de gemeente: bel maandag even, want we zijn nu druk met alles weer opstarten.
hopelijk kan ik dat rijbewijs nog voor pasen ophalen dan.
Ja, sinds 1-1-2015 kan je alleen nog maar langs als je een afspraak hebt gemaaktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 16:01 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Moet je daar een afspraak voor maken tegenwoordig?
Jezus, wat slechtquote:Op woensdag 8 april 2015 16:59 schreef Ener-G het volgende:
Prutsers..
http://www.noordhollandsd(...)Hoe?lref=r_regionaal
Bwehehehe.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:59 schreef Ener-G het volgende:
Prutsers..
http://www.noordhollandsd(...)Hoe?lref=r_regionaal
OPAquote:Op dinsdag 21 april 2015 12:03 schreef Ener-G het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)er-crematorium-audio
Van welke partij is die Anjo? Weet ik iig dat ik daar niet meer op hoef te stemmen bij de volgende verkiezingen
Die Faal partij is helaas groter geworden sinds de laatste verkiezingen.quote:
Rondwaggelen, paar biertjes drinken, beetje zitten en me afvragen waarom ik het leuk vind in de mensenmassa, zoals ieder jaar. 😂quote:
Inderdaad. Mensen zijn ook gemaakt vrolijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondwaggelen, paar biertjes drinken, beetje zitten en me afvragen waarom ik het leuk vind in de mensenmassa, zoals ieder jaar. 😂
Nacht waarschijnlijk niks.
Bonte bengel. Daar krijg je heeeeel veel voor een leuke prijs.quote:Op zondag 26 april 2015 12:51 schreef lynda het volgende:
Vanavond eerst wat eten in de stad (iemand nog een leuke plek waar je voor weinig wat kan eten?)
En morgen verjaardag en het centrum ontwijken
quote:Op zondag 26 april 2015 14:27 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Bonte bengel. Daar krijg je heeeeel veel voor een leuke prijs.
http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/alkmaar/article27383076.ece/Crisis-in-Alkmaar_quote:ALKMAAR - Alkmaar verkeert in een bestuurscrisis. De stad kampt volgens ingewijden met een structureel tekort van 11 tot 14 miljoen euro. Dat zou zijn ontstaan door tegenvallers die niet aan de gemeenteraad zouden zijn gemeld.
Door Fred Hoogendoorn - 29-4-2015, 23:00 (Update 30-4-2015, 7:28)
Miljoenentekort
G
emeentesecretaris Coen Aalders en zijn plaatsvervanger Jos Krieckaert, zijn uit hun functie gezet. Met name Aalders zou worden aangewezen als verantwoordelijke voor de financiële chaos. In politieke kringen wordt echter gesuggereerd dat zij worden geslachtofferd om zo de positie van de wethouder van financiën, Peter de Baat (VVD), te redden. Hij is bestuurlijk verantwoordelijk en zou volgens een aantal raadsleden moeten opstappen wegens het verstrekken van valse informatie.
Het tekort zou zijn ontstaan door onder meer het fors duurder uitpakken van de reorganisatie van het ambtenarenkorps, verlies op gronden en het niet juist boekhouden van de kosten van de bouw van het ruim 20 miljoen euro kostende nieuwe sportcomplex De Meent. Hierdoor komen diverse beloftes uit de verkiezingscampagnes en het coalitieakkoord in gevaar. Zoals het herstellen van tweerichtingsverkeer Wageweg-Bierkade, het verlagen van de onroerendzaakbelasting en de bouw van een nieuw poppodium.
Geen van de betrokkenen wil officieel iets zeggen over de ontstane situatie. Volgens bronnen uit de politiek zou er flinke bonje zijn binnen het college van b en w. Het college geeft vanavond in een besloten bijeenkomst uitleg aan de gemeenteraad.
Oppositieleder Paul Verbruggen, fractievoorzitter van de PvdA: ,,De situatie is extreem ernstig. De onderste steen moet boven komen, ook als er is gemanipuleerd met cijfers. Hierover moet bestuurlijke verantwoordelijkheid worden afgelegd.’’
Wat een gekut weerquote:Op donderdag 30 april 2015 11:38 schreef Soohr het volgende:
[..]
http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/alkmaar/article27383076.ece/Crisis-in-Alkmaar_
Oei, en weer weg de ontwikkeling van overstad.
Dat de bierkade eenrichtingsverkeer blijft vind ik niet zo erg.
Dat is lastig.quote:
hier hetzelfdequote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat is lastig.
Ik wacht het weer even af. Als het zo slecht wordt als ze zeggen blijf ik thuis.
Ik zie nattigheid, dus ik ga nergens heen.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat is lastig.
Ik wacht het weer even af. Als het zo slecht wordt als ze zeggen blijf ik thuis.
Ja, hier is het ook weer blauw nu. Niet dat ik nu wel wegga.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens Buienradar lijkt het allemaal net een beetje langs Alkmaar te trekken. Valt erg mee tot dusver.
wat dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie nattigheid, dus ik ga nergens heen.
Heb morgen wel wat leuks voor je.
Er staat nu aardig wat wind hier, dus ik blijf ook nog even binnen...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hier is het ook weer blauw nu. Niet dat ik nu wel wegga.
Pestkopquote:
Nope, na het aanmoedigen van vrouwlief en zus, en een beetje die draak van een schoonzus, ren ik misschien de kroeg in.quote:
Guunery's is altijd wel gezellig. Moet een Ierse pub voorstellen. Hou je van live muziek, dan is de victorie wel wat. En op het waagplein zijn er genoeg kroegen. Maar daar kom ik nooit, zou niet weten wat daar leuk is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:41 schreef marke12 het volgende:
Wat is een leuke uitgaansgelegenheid in Alkmaar, voor mensen rond de 25 jaar ?
Jezus, dat is wel erg sufquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef lynda het volgende:
http://m.dichtbij.nl/groot-alkmaar/artikel/4027477/-
Ondertussen in Alkmaar..
Vroeger had ik ook nog gezegd: de stapper.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ligt er ook een beetje aan wat je zoekt. Mojo's is tegenwoordig na een bepaald tijdstip dansen, verder zijn het vooral zit-zit kroegjes geloof ik
Maar ik kom dan ook eigenlijk alleen in Gunnery's/Kooltuin/De Boom
haha voor mijn huis... Was best een commotie. Allemaal mensen dachten dat die brug in zou storten. 😂quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:38 schreef lynda het volgende:
http://m.dichtbij.nl/groot-alkmaar/artikel/4027477/-
Ondertussen in Alkmaar..
Shit, had in andere topic gemoeten.quote:
Die wordt overal meegezongen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:37 schreef Soohr het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook nog gezegd: de stapper.
Maar ik was daar 2 weken geleden en wat is daar gebeurt?
allemaal rot muziek met als klapper een meezinger uit Frozen die ook nog door iedereen werd meegezongen.
Gister veel last gehad. Vandaag valt mee.quote:Op zondag 7 juni 2015 11:00 schreef Ener-G het volgende:
Knie weinig last van, beetje vocht erin (is wat dikker dan links). Heb meer last van de tik op mn heup die ik blijkbaar gevangen heben mn schenen en voeten zijn bont en blauw, maar het was leuk, moeten ze vaker doen
Hoe is het met je schouder?
yep, ach straks weer de moshpit in. Ben je al in de vic of moet je er nog heen?quote:Op zondag 7 juni 2015 12:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Gister veel last gehad. Vandaag valt mee.
Valt op zich mee dus?
Ben er al. Band was 2 uur te laatquote:Op zondag 7 juni 2015 14:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
yep, ach straks weer de moshpit in. Ben je al in de vic of moet je er nog heen?
hoe zijn de fotos geworden?quote:Op zondag 7 juni 2015 14:25 schreef Ener-G het volgende:
[..]
yep, ach straks weer de moshpit in. Ben je al in de vic of moet je er nog heen?
No idea nog, zat wel wat tussen zag ik tussen het klikken door.. maar moest vandaag gewoon weer aan het werk, dus gisteren niet al te lang blijven hangen. Waren leuke optredens weer.quote:
Ik had alleen een half uur van unearth gezien. Voor de rest druk bezig. Strakke show. Wel relaxte gasten.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:59 schreef Ener-G het volgende:
[..]
No idea nog, zat wel wat tussen zag ik tussen het klikken door.. maar moest vandaag gewoon weer aan het werk, dus gisteren niet al te lang blijven hangen. Waren leuke optredens weer.
Vanmiddag in de trein naar huis hopelijk een zitplaats, dan kan ik nog even wat editen
Klopt ja, de derde band heeft een deal met monster. En de drummer werkt daar dacht ik.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef Ener-G het volgende:
Zag je druk langshobbelen voor de show idd, buiten was het ook een aardig feestje bij de backstage deur, en stonden ze nou halve liters monster uit te delen?
mojo'squote:Op zaterdag 23 mei 2015 08:41 schreef marke12 het volgende:
Wat is een leuke uitgaansgelegenheid in Alkmaar, voor mensen rond de 25 jaar ?
Vegeteren op de bank. 14.gifquote:
Zondagmiddag wandelen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:38 schreef douche-eendje het volgende:
Wat draak zegt ja. Ik ben in een burgertrutje veranderd. Zaten& ik vanmiddag zomaar gewoon samen op funda te dromen van huisjes. Toekomstplannen maken
Oh, mij best.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:08 schreef douche-eendje het volgende:
Snipverkouden op de bank liggen ook goed? wandelen doen we vaak genoeg
De enige wandeling van vandaag was naar de pizza tent om eten te halen.quote:Op zondag 14 juni 2015 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, mij best.
Wandelen vooral op zondag hier, beetje jammer dat het bleef miezeren.
Die is ver te zoeken.quote:
Lola, das een tijd geledenquote:
Al een huis op het oog?quote:
Dat van mijn vent.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al een huis op het oog?
(even stukje terug gelezen!)
quote:
Hij had er al één!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]dat kan ook
Douche-eendje![]()
Volgende week hypotheekgesprek. En dan maar eens kijken of we richting Alkmaar kunnen komen
Even?quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:50 schreef douche-eendje het volgende:
Oeh gaan we toch nog even in dezelfde stad wonen lola?
Jaquote:
Wat leuk! Waar wil je gaan wonen dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaals alles zo goed blijft gaan als nu hopen we volgend jaar zomer in ons huisje met tuin te wonen. Rond januari maar eens op zoek.
Maar de kans is zeer groot dat ik dan uit Alkmaar weg ga
Dat scheelt weer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
Wat leuk DE![]()
Wist niet dat je een vriendje had.
![]()
Ik heb verder geen idee van wanneer.
Werkgeversverklaring is iig in de pocket
Daalmeer/Koedijk ongeveerquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:29 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.
Waar ongeveer wil je heen?
Bij mij om de hoek?quote:
Kan ik dat hier zeggen zonder dat het huis misschien weggekaapt wordt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat voor leuks hebben jullie op t oog?
Nicequote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik dat hier zeggen zonder dat het huis misschien weggekaapt wordt?
Maar het gaat om een eensgezinswoning. 4 slaapkamers perfect afgewerkt. 5 minuten van school, 10 minuten fietsen van opa en oma. Winkels dichtbij. Nouhja de Mare is ook 10 minuutjes fietsen. Prima locatie.
Cryo heeft werkgeversverklaring binnen dus deze week gesprek.
Hoppa![]()
![]()
![]()
Dm?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het gaat om een eensgezinswoning. 4 slaapkamers perfect afgewerkt. 5 minuten van school, 10 minuten fietsen van opa en oma. Winkels dichtbij. Nouhja de Mare is ook 10 minuutjes fietsen. Prima locatie.
Hoppa![]()
![]()
![]()
Doe mij ook eens dm'en.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoppa![]()
![]()
![]()
ik ben ook nieuwsgierig welk huis je leuk vindt in mijn oude buurtquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoppa![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juli 2015 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwehehehe. Letterlijk om de hoek hiero.
Ja hoor, weinig spannends, maar genoeg vriendelijk volk hier. Veel gezinnetjes vooral.quote:
Tofquote:Op maandag 6 juli 2015 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja hoor, weinig spannends, maar genoeg vriendelijk volk hier. Veel gezinnetjes vooral.
Te leuk... Iets in mij zegt dat we het niet gaan redden.quote:
De stapper ook volgens mij. Zelfde eigenaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef Mathijz het volgende:
Het Kooltuintje blijft open tot 4 uur zag ik op Facebook voorbij komen.
quote:Op maandag 6 juli 2015 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te leuk... Iets in mij zegt dat we het niet gaan redden.
Dus ik moet even mijn enthousiasme indimmen
Huizenjacht.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Helaas al verkocht.
Nu gaan we maandag kijken elders![]()
Bekend probleem. Heb ik nog een week vakantie.quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:26 schreef douche-eendje het volgende:
Hier geen verveling. Verhuisplannen maken
Wat leuk!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo goed als![]()
Nog even de financiering rondkrijgen, maar verwacht eigenlijk geen problemen.
Leuk huis, lekker ruim en licht ook beneden.quote:
Thanksquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Leuk huis, lekker ruim en licht ook beneden.
En leuke wijk, ik ben daar een paar straten vandaan opgegroeid
Morgen ook bij Pro-Pain?quote:
Yup, op het laatste moment werken. Band opvangquote:
Wat tof!quote:Op donderdag 20 augustus 2015 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo goed als![]()
Nog even de financiering rondkrijgen, maar verwacht eigenlijk geen problemen.
Heerlijk die rust. Eind september nog de landbouwdag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:11 schreef lynda het volgende:
vuurwerk dus de kermis is weer afgelopen!
Weer normaal door de stadNog paar weken en de kaasmarkt is ook weer afgelopen.. Rust in Alkmaar
Ik ben ook benieuwd...quote:
heb je al een hoofddoek gekocht?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:26 schreef lynda het volgende:
Alkmaar krijgt AZC in oud belastingkantoor
Ik krijg nieuwe buren..
quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Wel handig in de winter.. Geen koude oren
hmm. Door jou ging ik even bij de az fanshop kijken, maar ze hebben de baby talentenpakjes nog steeds alleen nog maar in maat 50/56. En ik wil 74 hebbenquote:
Ook in fanshop bij stadion gekeken? assortiment wil nog wel eens iets anders zijnquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
hmm. Door jou ging ik even bij de az fanshop kijken, maar ze hebben de baby talentenpakjes nog steeds alleen nog maar in maat 50/56. En ik wil 74 hebben
ga ik dat van de week even doen, nog niet aan gedacht!quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Ook in fanshop bij stadion gekeken? assortiment wil nog wel eens iets anders zijn
Of even mailen naar fanshop, die dingen hebben ze al jaren dus kan best zo zijn dat er (ooit) wat nieuws komt en dat er daarom niet veel meer is.quote:Op maandag 5 oktober 2015 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ga ik dat van de week even doen, nog niet aan gedacht!
ik had ze een tijdje terug ook een berichtje op facebook gedaan, nooit reactie op gehad. ik ga wel gewoon even langs in de fanshopquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Of even mailen naar fanshop, die dingen hebben ze al jaren dus kan best zo zijn dat er (ooit) wat nieuws komt en dat er daarom niet veel meer is.
2 azc's in 1 wijk, gezellig... Maar wel goed dat er eindelijk wat gedaan gaat worden met de leegstand.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:26 schreef lynda het volgende:
Alkmaar krijgt AZC in oud belastingkantoor
Ik krijg nieuwe buren..
Ik moet zeggen dat ik van het COA bij de Picassolaan compleet geen last heb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 07:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2 azc's in 1 wijk, gezellig... Maar wel goed dat er eindelijk wat gedaan gaat worden met de leegstand.
Last niet, maar het valt wel op. Ach, nog 5 maanden en dan kan ik weg uit de hoef.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik van het COA bij de Picassolaan compleet geen last heb.
Maar strak plan, 700 jonge (moslim) mannen die de hele dag niks te doen hebben, in een gebouw laten bivakkeren tussen 2 scholen in, en naast sportvelden. Dat wordt leuk jonge hockeymeisjes kijken.
Ben benieuwd hoe hard er vanavond en de 28e gereld wordt op de 'informatieavond'.
Picassolaan is tijdelijk verhoogd naar 480quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:25 schreef Ener-G het volgende:
Op de Picassolaan zijn er dan ook maar 400 plaatsen.. dus dit gaat wel een dingetje worden, met 700 nieuwe plaatsen.
Graag verslagquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:43 schreef lynda het volgende:
![]()
Ik denk dat ik vanavond wel even langs ga bij de informatiebijeenkomst.
Handigquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik krijg net pas de brief voor omwonenden, lekker op tijd gemeente
In die brief schijnt overigens ook te staan dat het besluit al is genomen, terwijl Bruinooge beweert dat hij het akkoord nog moet tekenen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik krijg net pas de brief voor omwonenden, lekker op tijd gemeente
Paar regels uit de brief:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 14:54 schreef Ener-G het volgende:
[..]
In die brief schijnt overigens ook te staan dat het besluit al is genomen, terwijl Bruinooge beweert dat hij het akkoord nog moet tekenen.
wordt er al geklaagd door de pvv aanhang?quote:
Zo erg, ja?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 19:46 schreef lynda het volgende:
Kansloos erwin.. Waren het maar alleen pvvrs
Ach zo. Heb niets met die gasten. Maar wel wat opgestoken op deze avond?quote:
die vraag over waarde van huizen is ook gesteld.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 11:28 schreef Ener-G het volgende:
Ben benieuwd, en ook waar je terecht kan als bijvoorbeeld je huis naast het centrum ineens 50k minder waard is geworden.
Deze vind ik ook wel sterk:
"Aanspreekpunt bij problemen is er niet, dat kan later bij COA."
Op de tweede bijeenkomst 28 oktober zal Bruinooge zn krabbel al wel gezet hebben vrees ik.
Is het Kooltuintje niet een beetje een rock cafe?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:45 schreef Mathijz het volgende:
Het Kooltuintje blijft open tot 4 uur zag ik op Facebook voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |