Van der Looi is geen mod.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:17 schreef Cavaliers het volgende:
De modpositie van Johannes wankelt nog meer dan het trainersschap van Van de Looi, geen goed teken.
Johannes wordt een uitstekende mod.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:17 schreef Cavaliers het volgende:
De modpositie van Johannes wankelt nog meer dan die van Van de Looi, geen goed teken.
Zijn er überhaupt wel andere mods op VBL? Ik zie ze niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes wordt een uitstekende mod.Het is z'n 2e dag.
En hij heeft nou niet bepaald een mede-mod op VBL dit hem kan adviseren.Hij moet alles alleen doen.
Ik heb veel vertrouwen in Johannes, bovendien kon ik in deze ook mooi mijn gal spuwen over Van de Looi. Maar als Drizzt je mentor is, leef je wel in adversity.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes wordt een uitstekende mod.Het is z'n 2e dag.
En hij heeft nou niet bepaald een mede-mod op VBL dit hem kan adviseren.Hij moet alles alleen doen.
Sinds ik weet dat je fan bent van Hans Nijland ben je enorm in aanzien gestegen bij mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb veel vertrouwen in Johannes, bovendien kon ik in deze ook mooi mijn gal spuwen over Van de Looi. Maar als Drizzt je mentor is, leef je wel in adversity.
Nog meer?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat je fan bent van Hans Nijland ben je enorm in aanzien gestegen bij mij.
Er mag er nog wel eentje bijkomen eigenlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt wel andere mods op VBL? Ik zie ze niet.
Ah een collega, we zitten hier met een probleempje!quote:Op zondag 4 januari 2015 03:20 schreef Paxcon het volgende:
VdLooi is net als johannes een fantastische piepelmanager
Drizzt sluit algemene topics, wat een God.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er mag er nog wel eentje bijkomen eigenlijk.
Karina is er nauwelijks meer en Drizzt sluit alleen maar topics als het volkomen onnodig is.
Problemen zijn er om opgelost te worden!quote:Op zondag 4 januari 2015 03:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah een collega, we zitten hier met een probleempje!
Dat Eredivisie topic wat toen dicht ging waar toen gewoon normaal werd gepraat en hij ging ook nog schreeuwen dat we: "GODVERDOMME NORMAAL MOESTEN DOEN"quote:Op zondag 4 januari 2015 03:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Drizzt sluit algemene topics, wat een God.
Dat is een beetje treurigquote:Op zondag 4 januari 2015 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er mag er nog wel eentje bijkomen eigenlijk.
Karina is er nauwelijks meer en Drizzt sluit alleen maar topics als het volkomen onnodig is.
Zal ik het PSV topic sluiten?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Drizzt sluit algemene topics, wat een God.
Hoe ga jij trouwens de tong80 problematiek aanpakken?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik het PSV topic sluiten?
Misschien is dat de juiste manier om de Dven problematiek op te lossen.
Van mij mag je alle clubtopics sluiten.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal ik het PSV topic sluiten?
Misschien is dat de juiste manier om de Dven problematiek op te lossen.
Permanent laten verbannen.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ga jij trouwens de tong80 problematiek aanpakken?
tong80 en ik hebben al een zeer goed gesprek gehad per DM.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ga jij trouwens de tong80 problematiek aanpakken?
Is daar ook privé informatie in gedeeld die in vertrouwen verteld is?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tong80 en ik hebben al een zeer goed gesprek gehad per DM.
Nee joh het Ajax topic is altijd veel te leuk bij puntenverlies.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van mij mag je alle clubtopics sluiten.
Hij heeft me inderdaad zijn voornaam verteld.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Is daar ook privé informatie in gedeeld die in vertrouwen verteld is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |