Kritiek van moderator op moderator hoort niet voor de schermen.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar o wee als je een bakje ijs eet!
Ongetwijfeldquote:Op zondag 4 januari 2015 03:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat ik twijfel een erg goed teken.
Dank je.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een goede moderator zou jij zijn zeg.Je twijfelt niet eens
Ik zit in dit geval niet op jouw mening te wachten Obi Wan. (ik keek dus Star Wars voordat ik hierheen ging)quote:Op zondag 4 januari 2015 03:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kritiek van moderator op moderator hoort niet voor de schermen.
[..]
Ongetwijfeld![]()
Ik geef geen mening in de post die je quote.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit in dit geval niet op jouw mening te wachten Obi Wan.
Dat Sierd jequote:Op zondag 4 januari 2015 03:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga overal open in. Ik heb geen vooroordelen.
Je gaf aan dat iets volgens jou zo hoort te zijn, maar dat is geen wet van meden en perzen.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef geen mening in de post die je quote.
[..]
Dat Sierd je
Ik ben nog aan het nadenken over het dilemma.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:04 schreef Fylax het volgende:
Johannes kan je geen goed woordje voor me doen ADS?
Dat van kritiek van crew op crew niet voor de schermen hoort? Ja, dat is een feit. Dat staat wel degelijk ergens in de regels. Danny heeft mij er meerdere malen op gewezen namelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je gaf aan dat iets volgens jou zo hoort te zijn,
Ik zag je typefoutje welquote:Op zondag 4 januari 2015 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaf aan dat iets volgens jou zo hoort te zijn, maar dat is geen wet van meden en perzen.
Kan je daarna goed woordje doenquote:Op zondag 4 januari 2015 03:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nadenken over het dilemma.
Ben blij dat jij nu de Danny rol op je wil nemen. Heel nobel van je.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat van kritiek van crew op crew niet voor de schermen hoort? Ja, dat is een feit. Dat staat wel degelijk ergens in de regels. Danny heeft mij er meerdere malen op gewezen namelijk.
Ik plaagde slechts wat.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben blij dat jij nu de Danny rol op je wil nemen. Heel nobel van je.
Ach een beetje vriendjespolitiek moet kunnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik plaagde slechts wat.
Maar het zijn wel feiten.
Niet twijfelen johannes daadkrachtig zijn.Je geeft zelf aan dat je bij andere users die wel direct had laten bannen. Dat mag en kan gewoon niet.
Wat weet jij nou van wat mag en niet mag, jij vindt Alba gifjes ook niet kunnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik plaagde slechts wat.
Maar het zijn wel feiten.
Niet twijfelen johannes daadkrachtig zijn.Je geeft zelf aan dat je bij andere users die wel direct had laten bannen. Dat mag en kan gewoon niet.
"Wat moet dat moet"quote:Op zondag 4 januari 2015 03:08 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het wel lullig vinden als je Dven laat bannen, die heeft net 2 maanden achter de rug.
Gelukkig heeft hij zijn account op WZV nog.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:08 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het wel lullig vinden als je Dven laat bannen, die heeft net 2 maanden achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |