Het beleid van SPT wordt door meerderen bepaaldquote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik van het meervoud niet helemaal.
Ik ook. Ik vind het een toffe perenijs.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ik neem overigens al mijn anti-Ambrosius leuzen terug.
Dat zijn teksten die ik zomaar zelf gezegd kan hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt. Heb ik al eens gezegd dat je een voorbeeld voor me bent?
Heb je genoeg veren?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt. Heb ik al eens gezegd dat je een voorbeeld voor me bent?
Ambrosius is een kankerlijer die ik enkel ken omdat hij klaagt dat ik over Bulgaars weer spreek in DASOOquote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ik neem overigens al mijn anti-Ambrosius leuzen terug.
Kankerlijer is wel een beetje onbeschoft hoor. Johannes?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ambrosius is een kankerlijer die ik enkel ken omdat hij klaagt dat ik over Bulgaars weer spreek in DASOO
Ik ga even in mijn mod handleiding lezen of ik zulk soort posts moet noten of niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ambrosius is een kankerlijer die ik enkel ken omdat hij klaagt dat ik over Bulgaars weer spreek in DASOO
Je hebt daarvoor een handleiding nodig?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even in mijn mod handleiding lezen of ik zulk soort posts moet noten of niet.
Oh. Hij is mod?quote:
Had ik niet moeten zeggen. Sorry.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Kankerlijer is wel een beetje onbeschoft hoor. Johannes?
Positieve note zit er wel in toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga even in mijn mod handleiding lezen of ik zulk soort posts moet noten of niet.
Twee notes gezet!quote:Op zondag 4 januari 2015 02:51 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd naar het daadkrachtige optreden van johannes.
Sterk gehandeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat die vent enorm. Want ik ben een vaste poster in DASOO. Ik sta op nummer 2 van vorig jaar. met 1700 posts. Hij op nummer 90. Met 76 posts. En al zijn posts gaan over dat het weer van Bulgarije niet relevant is in dat topic. Daarom haat ik hem.quote:
Vrienden moeten elkaar uitdagenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedankt dat je me voor het blok zet Dven!
Zou jij mij ooit bannen?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou ik dit moeten voorleggen aan FA's?
De initialen van Fabio Aru zijn FA, zou dat een teken zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |