Hij is homo?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerste 'rapper' die voor homofilie is. Respect.
Macklemore is geen homo naar mijn weten, maar hij durft zich wel openlijk uit te spreken dat hij voorstander ervan is.quote:
Niet scoren, gewoon de feiten.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vertel het anders even aan mij, dan zal ik het aan mensen DM'en. Ik denk ik kop hem alvast in voordat Johannes hoopt te scoren.
Ik ben niet zozeer voorstander. Maar ik juich het wel toe.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Macklemore is geen homo naar mijn weten, maar hij durft zich wel openlijk uit te spreken dat hij voorstander ervan is.
Ik wist niet dat je er na maanden nog steeds wakker van zou liggen, om het om de haverklap aan te halen.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet scoren, gewoon de feiten.
Ik vond dat gedeelte over die posters wel grappig.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een 26-jarige jongen bent met overgewicht. Als we op jouw slaapkamer komen zien we Twenteposters, Feyenoordposters, Ajaxposters en PSVposters
Ik denk dat jij deze user bent.
WIJZIJNAJAX
Ik ken je troublesquote:Op zondag 4 januari 2015 02:40 schreef Dven het volgende:
Ik hoop voral dat ze komt omdat ze sigaretten heeft. En de 24/7 is 2 minuten lopen. BRRRRRRRRR
Ik lig eerder wakker van slechte Star Wars films.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er na maanden nog steeds wakker van zou liggen, om het om de haverklap aan te halen.
Dat zou ik zeer waarderen, anders ga ik mij schuldig voelen, de emotionele jongen die ik ben.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik lig eerder wakker van slechte Star Wars films.
Ik overweeg het minder vaak aan te halen.
Het is juist goed dat je je schuldig voelt, want je was ook schuldig.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat zou ik zeer waarderen, anders ga ik mij schuldig voelen, de emotionele jongen die ik ben.
Heb jij een 24/7 in jouw "grad"quote:
Voor een poster/moderator vind ik je een prima kerelquote:Op zondag 4 januari 2015 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent ook schuldig aan het zeggen dat je roomijs at, maar gelukkig voor jou wordt er selectief gemod.
Wie had mijn geniale anti-Ambrosius TT eigenlijk aangepast? Als het die engnek zelf was ga ik met dingen gooien.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je bent ook schuldig aan het zeggen dat je roomijs at, maar gelukkig voor jou wordt er selectief gemod.
Om de hoek een tankstation die 24/7 open is. Weliswaar twee minuten fietsen en niet twee minuten lopenquote:
Ik in elk geval niet, ik mod niet buiten mijn subforum.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie had mijn geniale anti-Ambrosius TT eigenlijk aangepast? Als het die engnek zelf was ga ik met dingen gooien.
Bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor een poster/moderator vind ik je een prima kerel
We praten alleen te weinig.
Niet echt aardig wat je over je collega's zegt.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
RENNEN IN JE EIGEN STAD DANquote:Op zondag 4 januari 2015 02:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Om de hoek een tankstation die 24/7 open is. Weliswaar twee minuten fietsen en niet twee minuten lopen
Dat is erg nobel. Mijn stem voor mod van het jaar heb je.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet, ik mod niet buiten mijn subforum.
Ik snap het gebruik van het meervoud niet helemaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt aardig wat je over je collega's zegt.
Heb je gelijk in. We kunnen betere vrienden zijn dan dat. Maar laten we langzaam beginnenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet, ik mod niet buiten mijn subforum.
[..]
Bedankt.
Het valt me een beetje op dat we alleen over blaarkoppen en melk en nasi praten maar dat zijn dan ook 3 van mijn meest favoriete onderwerpen dus dat kan ook aan mij liggen.
Bedankt. Heb ik al eens gezegd dat je een voorbeeld voor me bent?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is erg nobel. Mijn stem voor mod van het jaar heb je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |