Dat hebben meer mensen.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:14 schreef Sked het volgende:
Ik moet zeggen dat ik je na een matige start steeds meer begin te waarderen GGMM
Hoiquote:
Ik probeer mn ex hier te krijgen. Maar nog geen succes. Heb je tips.quote:
Ontvoer haar.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik probeer mn ex hier te krijgen. Maar nog geen succes. Heb je tips.
Bied haar snoep aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik probeer mn ex hier te krijgen. Maar nog geen succes. Heb je tips.
Ze woont momenteel in bij mijn beste vriendin, die samenwoont met haar beste vrienden. Haar beste vriendin haat mij. En ze is vrij stevig. Ander plan graag.quote:
Voor iedereen ouder dan 12 werkt gratis internetquote:Op zondag 4 januari 2015 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bied haar snoep aan.
Als is jouw ex misschien ouder dan 12, dus dan werkt dit vaak niet.
Zeker in Bulgarije, waar iedereen nog inbelt.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor iedereen ouder dan 12 werkt gratis internet
Je kan haar ook in een andere setting ontvoeren, iets met een hijskraan op straat.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze woont momenteel in bij mijn beste vriendin, die samenwoont met haar beste vrienden. Haar beste vriendin haat mij. En ze is vrij stevig. Ander plan graag.
Ze spreken geeeneens engelsquote:Op zondag 4 januari 2015 02:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker in Bulgarije, waar iedereen nog inbelt.
Dan moet je haar maar Bulgaars lerenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze spreken geeeneens engels
[ afbeelding ]
Ik ga haar leren met mond vol pratenquote:
Jep.quote:
Daar geef ik je geen ongelijk in.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een verstandige zet.
Eerste 'rapper' die voor homofilie is. Respect.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:33 schreef Dven het volgende:
SAME LOVE MACKLEMORE KANKER WAT EEN GOED NUMMER NOG NOOIT GEHOORD TOT TOP2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |