Ik word niet boos.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
Je hebt net met een zakdoekje het schuim af moeten vegen.quote:
Niet echt, maar als jij dat denkt laat ik je vooral in die waan.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die zeggen dat iets ze niet interesseert. Dan weet je dat ze iedere nacht in hun bedje liggen te wenen.
Aftrekken op elke mijlpaalquote:Op zondag 4 januari 2015 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen die zeggen dat iets ze niet interesseert. Dan weet je dat ze iedere nacht in hun bedje liggen te wenen.
Uh, oké.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt, maar als jij dat denkt laat ik je vooral in die waan.
Dit interesseert echt niemand.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jij wordt snel boos zegquote:Op zondag 4 januari 2015 02:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word alleen boos bij wedstrijden van PSV. Walgelijke troep als ik daar naar kijk.
Je bent wel een beetje baldadig nu je geen mod meer bent.quote:
Ex-mods zetten zich graag af van die functiequote:Op zondag 4 januari 2015 02:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje baldadig nu je geen mod meer bent.
Blijkt dat dartsen toch een lastigere sport dan wij dachten.quote:
Woede zat blijkbaar diepquote:Op zondag 4 januari 2015 02:12 schreef GGMM het volgende:
Ik snap trouwens helemaal niet dat die post van Stijn juist nu komt. Ik heb al weken lang niet gezegd dat darten geen sport is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |