Eindigt hij zijn DM's ook met :p of mag je dit niet zeggen ivm privacy schending?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
tong80 en ik hebben al een zeer goed gesprek gehad per DM.
Plottwist: Zijn voornaam is echt Tong.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft me inderdaad zijn voornaam verteld.
Maar die krijg jij mooi niet van mij.
Gezien zijn bias jegens Cruijff, vermoed ik dat hij Johan heet.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Herman.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu een vaag vermoeden waar hij zijn username vandaan heeft.quote:
Dit klinkt een beetje als een slechte poging om te slijmenquote:Op zondag 4 januari 2015 03:32 schreef Etsu het volgende:
Ik wil jullie even melden dat ik Johannes ook een goede moderator vind en dat het blauw hem prachtig staat.
Johannes en ik zijn goede vrienden, slijmen is nergens voor nodig.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje als een slechte poging om te slijmen
Dan is het goed.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes en ik zijn goede vrienden, slijmen is nergens voor nodig.
TWD heeft een game?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag trouwens de Walking Dead game uitgespeeld.
Was echt een topshowtje.
Maar eens downloaden dan als het wat is.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja van Telltale.
En veel sterker dan de hele tv-serie.
Ik heb zojuist die South Park game aangeschaft.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vandaag trouwens de Walking Dead game uitgespeeld.
Was echt een topshowtje.
Bedankt, een gemeend compliment raakt mij altijd in het hartquote:Op zondag 4 januari 2015 03:32 schreef Etsu het volgende:
Ik wil jullie even melden dat ik Johannes ook een goede moderator vind en dat het blauw hem prachtig staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |