SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson 3-6
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015
Als je het waard was verdiende je ook die 2milliequote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
nou de gezondheidszorg heeft meer waarde die niet wordt gewaardeerd dat is een andere discussie
Ook jij weer kudo's voor deze opmerkingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
Helaas, ziet er naar uit dat we een saaie finale gaan krijgen.
6-2quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:32 schreef Travel. het volgende:
Maar ik heb ook op 6-3 ingezet. Komt goed
HAHAHAquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef PinkLow het volgende:
Stom ik mocht hem eindelijk openen hahaha. Maar ik denk dat ik maar ga slapen heb er weinig hoop in.
Het is maar wat je saai noemtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
Hoezo? Ik kijk wel uit naar anderson - taylor eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
In Theorie wel. Hij is al eens eerder tegen Taylor op het wk van grote afstand terug gekomen. Maar nee.... dat gaat vandaag niet gebeuren. Hij pakt misschien nog een setje en dat is hetquote:
Boer zoekt vrouw begint morgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:34 schreef BB-King het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |