Leugens, je weet dat ik geen spillebeen ben.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 18:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ken hem langer dan vandaag. Met één flinke ademteug is die beste jongen om.
Papzak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2019 22:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Leugens, je weet dat ik geen spillebeen ben.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 19:37 schreef bobbernaut het volgende:
Gister zitten kloten met LAN op mijn 'thuisnetwerk' (lees; router in mijn studentenkamer) maar het lukte niet om met elkaar te spelen. We zaten allebei op hetzelfde netwerk en het lukte niet, vervolgens had ik mijn eigen router aangesloten dmv een ethernet kabel en gingen we allebei daarop inloggen maar nog steeds werkte het niet.
Iemand die weet hoe het moet? En ik kan zeker geen servertje simpel portforwarden omdat ik niet in de routerinstellingen kan?
Oh dat is wel jammer. Ben je ook alles kwijt. Misschien kun je Regensburg een leuke server vinden. Zag op fb genoeg oproepjes iigquote:Op donderdag 2 april 2020 14:14 schreef Jump het volgende:
Eind vorig jaar met collega's op het werk een server opgezet om wat samen te spelen. Maar door omstandigheden een nieuwe single player gestart, omdat afgesproken was dat enkel werknemers op de server mochten spelen
volgens mij ligt dat nogal aan de hardware die je hebt staan...quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iemand een idee wat het van een server trekt om een minecraft server op te zetten voor een man of 5? Wij hebben een server maar die moet niet heel traag werken voor de websites enzo omdat wij er een spelletje op zitten te spelen
Ja we hebben even gekeken en we denkends geheugen het grootste probleem gaat zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ligt dat nogal aan de hardware die je hebt staan...
minecraft was altijd een geheugenmonster..
al merk ik nu met 1.15.x (gisteren weer eens opgestart) dat ik zelfs singleplayer last heb van lag/rubberbanding)
en dat op een i7 6700k, minecraft op ssd en 48GB 3200mhz ram![]()
ik heb een server lopen waar niet veel mensen op spelen. (lees: 1 a 2 personen echt 1x per week of zoquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heeft iemand een idee wat het van een server trekt om een minecraft server op te zetten voor een man of 5? Wij hebben een server maar die moet niet heel traag werken voor de websites enzo omdat wij er een spelletje op zitten te spelen
Bedankt voor het aanbod. We hebben de server gewoon een upgraden gegeven bij transip en nu draait hij haha.quote:Op zondag 5 april 2020 23:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik heb een server lopen waar niet veel mensen op spelen. (lees: 1 a 2 personen echt 1x per week of zo) Van mij mogen jullie best joinen.
Dan kunnen jullie gewoon je eigen ding doen ergens op de map. Of in de buurt bouwen waar al dingen staan
volgens mij kan dat niet idd. Ik wilde eigenlijk de Windows 10 variant kopen maar al mijn vrienden hebben Java dus toen toch maar die gedaan. Kon er geen walk around voor vinden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef nixxx het volgende:
Ok, technisch vraagje. Ik en de drie kinderen hebben Windows 10 versie van Minecraft. Mijn vrouw heeft nu Minecraft gekocht voor haar Apple en dat is java edition. Heb net geprobeerd of dat werkt om samen te spelen door een lan game te openen op haar Apple, maar die is niet te zien op de andere computers. Ook kan ik haar niet op de Windows multiplayer games krijgen en kan ik haar niet als vriend op Xbox live toevoegen. Als ik nou een server ga draaien op mijn Windows computer, kan ze daar dan op met haar java version?
Nope. Je hebt tegenwoordig 2 soorten Minecraft, Bedrock en Java. Java is de Minecraft zoals bijna iedereen hem kent, Bedrock is de "nieuwe" versie, hiermee kan je cross platform spelen (dus naar Playstations en Xbox etc). Java is dus een eigen soort, die kan je op zowel Mac als Windows spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:35 schreef nixxx het volgende:
Ok, technisch vraagje. Ik en de drie kinderen hebben Windows 10 versie van Minecraft. Mijn vrouw heeft nu Minecraft gekocht voor haar Apple en dat is java edition. Heb net geprobeerd of dat werkt om samen te spelen door een lan game te openen op haar Apple, maar die is niet te zien op de andere computers. Ook kan ik haar niet op de Windows multiplayer games krijgen en kan ik haar niet als vriend op Xbox live toevoegen. Als ik nou een server ga draaien op mijn Windows computer, kan ze daar dan op met haar java version?
treurig dat ze sowieso verschillende versies hebben ontwikkeld..quote:Op dinsdag 7 april 2020 19:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nope. Je hebt tegenwoordig 2 soorten Minecraft, Bedrock en Java. Java is de Minecraft zoals bijna iedereen hem kent, Bedrock is de "nieuwe" versie, hiermee kan je cross platform spelen (dus naar Playstations en Xbox etc). Java is dus een eigen soort, die kan je op zowel Mac als Windows spelen.
Je hebt dus de verkeerde Minecraft gekochtNaaistreek wel eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |