Is ook maar net waar je voor speeltquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha nou wil ik best maken hoor maar het stelt niet zoveel voor.
Wil een aquarium vloer maken
Dat schip is coolquote:Op dinsdag 21 april 2020 20:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is ook maar net waar je voor speelt![]()
Ik moet ook maar weer eens verder gaan. Ik was ooit hier mee bezig
[ afbeelding ]
ik ben een lul die een dirt/cobble blokkendoos neerzetquote:Op dinsdag 21 april 2020 18:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha nou wil ik best maken hoor maar het stelt niet zoveel voor.
Wil een aquarium vloer maken
Haha ja ik probeer er. If wel iets van te maken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een lul die een dirt/cobble blokkendoos neerzet
en dan voor de rest alles ondergronds doe..
Nice!quote:Op dinsdag 21 april 2020 20:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is ook maar net waar je voor speelt![]()
Ik moet ook maar weer eens verder gaan. Ik was ooit hier mee bezig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
vanaf ons zwevende bijen eiland mijn huis is die in het midden met al dat acasia hout.
[ afbeelding ]
dat zullen veel mensen doen, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik bouw er ook steeds weer dingen aan :’)
vreemd, ik zie wel een bug in 1.14 die dit heeft, maar dat lijkt mij al opgelostquote:Op woensdag 22 april 2020 23:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm er spawner geen squids en vissen meer.
Ik had ook al even gekeken idd. We gaan eens proberen al onze gevangen vis terug in emmers te doen. Kijken of er dan weer wat kont. En anders de server maar even een schop geven.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zullen veel mensen doen, niks mis mee toch?
[..]
vreemd, ik zie wel een bug in 1.14 die dit heeft, maar dat lijkt mij al opgelost
schip met vissen?quote:Op donderdag 23 april 2020 23:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké dus als je allemaal iets van een aquarium hebt enzo kun je uiteindelijk aan de maximale hoeveelheid vis zitten die er in een bepaalde omgeving spawnt.
Dus we hebben de server maar een schip gegeven
uh ja datquote:
vooral de zombie vastzetten lijkt mij lastig...quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
uh ja datSchop natuurlijk
![]()
Ik wil een ijzerfarm maken. Maar dat lijkt volgens mij makkelijker dan het is
Pressure plate op de grond en vier deuren er rond die openstaan. Blokje erboven voor het zonlicht. Zorgen dat die 's nachts je volgt en he; over die pressure plate laten lopen, vier deuren slaan toe rond hemquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral de zombie vastzetten lijkt mij lastig...
Wat gaaf om deze screenshots terug te zien!quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:55 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is de tijdHeb jij ook nog op die server gespeeld mschol?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:55 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh kun je ze delen? Goed bezig man!quote:
Nice! Heb je nog meer oude screens Jump?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:55 schreef Jump het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet eens zien op: http://images.internix.be/index.php?group=minecraftquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Nice! Heb je nog meer oude screens Jump?
Inderdaad, zou die graag ook eens kunnen herbekijkenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Oeh kun je ze delen? Goed bezig man!
ik ga eens kijken of ik iets kan regelenquote:Op vrijdag 10 juli 2020 23:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Oeh kun je ze delen? Goed bezig man!
Dat was op NTV's serverquote:Op zaterdag 11 juli 2020 00:12 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad, zou die graag ook eens kunnen herbekijken
Ik denk dat ze op een van die mappen nog met Flying Carpet mod gespeeld hebben. Dan kwam er zo een glazen veld van 3*3 onder jou te staan en kon je gaan "vliegen"
Misschien in Google drive zetten? Zo te zien zijn het wel complete wereldenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga eens kijken of ik iets kan regelen
gezien de grootte weet ik niet of het complete maps zijn maar daar komen jullie vast wel achter![]()
ik ben bezig ze naar stack te uploadenquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Misschien in Google drive zetten? Zo te zien zijn het wel complete werelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-09-2020 vervalt de link![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2020 23:01 schreef mschol het volgende:
https://storage.mizovasit.nl/s/Xqj2mVf2CTayYpCqDit dus (maar is niet meer online)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1-09-2020 vervalt de linkOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Late reactie maar minecraftwiki heeft mij vroeger erg veel geholpen!quote:Op zondag 28 februari 2021 00:15 schreef Blik het volgende:
Mijn zoontje van 5 zeurde al een aantal weken om Minecraft, dus maar voor de bijl gegaan en Minecraft gekocht voor hem (op de Switch)
En aangezien die 5 is, zal ik waarschijnlijk mee moeten gaan helpen.
Enige tips waar ik mee moet/kan beginnen?
De eerste weet ik niet precies welke je bedoelt maar de tweede wel, dat was een groot standbeeld van Looniar destijds. Volgens mij is die map wel ergens, ik ga het even vragenquote:Op donderdag 18 februari 2021 14:00 schreef DX11 het volgende:
Ik heb een verzoekje.
Vele jaren geleden hadden we met fok! 2 minecraft servers, weet niet maar waarom, maar we zijn een keer overnieuw begonnen.
1tje was wat kleiner, had een gezellige main square met allemaal kleine huisjes, de andere was een grote stad met een groot standbeeld, en daar had iedereen zijn huis een stuk verder van van de main square.
Ik heb in beide vele uren doorgebracht. Ik dacht dat ik de maps had bewaard maar kan ze niet meer vinden. Ben sinds vandaag weer (na heel veel jaar niet) begonnen met minecraft, en zou dolgraag die 2 maps weer eens willen door lopen. Heeft iemand hier ze nog bewaard toevallig?
[..]
Dit dus (maar is niet meer online)
Kon je ze nog vinden? Ik had er veel moeite mee om mij alles nog te herinneren. + er zaten veel gaten in de mapsquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:32 schreef DX11 het volgende:
Heb de maps (alle fok maps) ondertussen al binnen gekregen! Thanks mschol! Was heel gaaf om terug te lopen in mijn oude huizen..
Ja beide gevonden, was heel leukquote:Op donderdag 18 maart 2021 23:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kon je ze nog vinden? Ik had er veel moeite mee om mij alles nog te herinneren. + er zaten veel gaten in de maps
raar, die gaten.. ik heb namelijk altijd begrepen dat het server dumps waren.. en een gat dan betekent dat die chunck nooit bezocht is..quote:Op donderdag 18 maart 2021 23:52 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kon je ze nog vinden? Ik had er veel moeite mee om mij alles nog te herinneren. + er zaten veel gaten in de maps
6GB aangegeven in de commandlinequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmm ik heb wel het idee dat wij ook wat meer lag hebben dan eerst. Heb je Minecraft genoeg geheugen gegeven in te mogen gebruiken? Die staat standaard best wel laag.
Hmm ik heb hem bij mij op 10 staan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
6GB aangegeven in de commandline
pc net opnieuw opgestart en nog is hij aan het laggen, vooral bij bewegen door biomes, dat je bv W loslaat en hij nog een paar seconden doorgaat
maar goed, zou voor MC niet nodig moeten zijn met nauwelijks mods..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem bij mij op 10 staan.
een draken ei kan je toch niet uit laten komen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef Azula2.0 het volgende:
Hallon
Hoe laat je op de Switch een drakenei uitkomen?
Ik vraag dit voor een kind
Ja wel op de pc maar dan moet je allemaal shit installeren. Dus neem aan dat er op de Switch ook wel een manier voor is.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:04 schreef mschol het volgende:
[..]
een draken ei kan je toch niet uit laten komen?
Heb minecraft al jaren niet mee aangeraakt. Maar gok dat je geen mods kan installeren op de switch versie.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:01 schreef Azula2.0 het volgende:
Hallon
Hoe laat je op de Switch een drakenei uitkomen?
Ik vraag dit voor een kind
En waar vraag ik zoiets op yt?quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb minecraft al jaren niet mee aangeraakt. Maar gok dat je geen mods kan installeren op de switch versie.
En anders ff deze vraag in youtube gooien. Als het kan krijg je vanzelf tutorials
even gegoogled: ei is een trophy en kan je mee naar huis nemen,quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:06 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Ja wel op de pc maar dan moet je allemaal shit installeren. Dus neem aan dat er op de Switch ook wel een manier voor is.
Tot zo ver mijn kennis over MC
youtube of in google even steekwoorden zoeken?quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:24 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
En waar vraag ik zoiets op yt?
Echt ongelofelijk dat ik vroeger ieder probleem op Windows kon oplossen en alles kraakte en nu dus brainfart bij simpele dingen.
het topic is vrij doodquote:Op vrijdag 10 juni 2022 12:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
P.S, misschien handig om de openingspost eens aan te passen, vele links doen het inmiddels niet meer.
Ik doorgaans. Alleen nu al ff drie maandjes niet meer gespeeld. Doet het goed voor de creativiteit, zeg maar.quote:
Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:03 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik doorgaans. Alleen nu al ff drie maandjes niet meer gespeeld. Doet het goed voor de creativiteit, zeg maar.
Ik niet meer. Maar wat ik hier boven zei 2 maanden geleden oid eens gedaan. En het is wel verdomd mooi met sommige mods. Alleen meer dan 10 min rondvliegen heb ik niet gedaanquote:
Met mijn neefje, blijft geinig.quote:
Die server is al jaren niet meer van Berend haha. Maar leuk om te horen dat er nog mensen af en toe spelenquote:Op donderdag 6 juni 2024 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Met mijn neefje, blijft geinig.
Heb nog steeds een account op Berend zijn server zag ik laatst
Torchcraft niet? Heeft hij hem verkocht?quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:32 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die server is al jaren niet meer van Berend haha. Maar leuk om te horen dat er nog mensen af en toe spelen
Yes ondertussen al 2x van eigenaar gewisseld.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Torchcraft niet? Heeft hij hem verkocht?
Je moet je smoel houden feutquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |