Zeker, ik doe mee!quote:
ze waren vergeten dat je er in 2015 ook weer mag werken?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam op kantoor vanochtend, kon ik niet naar binnen. Fuck dat, ik ben weer naar huis gegaan. Heb gebeld en met wat mazzel doet morgen alles het weer.
M'n manager had m'n account wel geregeld, maar wachtwoord zou zijn verlopen. En pasje en account moeten apart geregeld worden, wat ze blijkbaar niet gedaan hadquote:Op maandag 5 januari 2015 12:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze waren vergeten dat je er in 2015 ook weer mag werken?
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:28 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ben trouwens al aan het aftellennog 4 weken werken en dan ga ik weer eens op wintersport
Flachau, Oostenrijkquote:Op maandag 5 januari 2015 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wij gaan de 24ste
Waar ga je heen?
SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental, met z'n vijven.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Flachau, Oostenrijk
Met m'n tennisteam + aanhang, totaal met z'n tienen.
Waar gaan jullie heen?
dat moet je ook geen 5 keer achter elkaar moeten zeggenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental, met z'n vijven.
Ik had het dan ook opgezochtquote:Op maandag 5 januari 2015 12:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat moet je ook geen 5 keer achter elkaar moeten zeggen
dat probeer ik tot een minimum te beperkenquote:
Gelukkigquote:Op maandag 5 januari 2015 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat probeer ik tot een minimum te beperken
goed excuus om beide nieuw te willenquote:Op maandag 5 januari 2015 13:55 schreef Etcetera het volgende:
Doe je goedik zit me nu al af te vragen welke kleur jas ik bij mijn skibroek moet kopen als ik een nieuwe jas wil hebben, want het is niet de makkelijkste kleur
FWP'tje
Misschien wel, maar dat moet dan echt wel een goede deal zijn want die broek bevalt ontzettend goedquote:Op maandag 5 januari 2015 13:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
goed excuus om beide nieuw te willen
ja, voordat mijn huis verkocht is gaan we geen ander huis kopen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan ik me voorstellen. Hangt de datum van samenwonen/ kopen volledig af van de verkoop van jou woning?
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]Wij gaan de 24ste
Waar ga je heen?
Hey, ik vertrek de 24e ook naar Oostenrijkquote:Op maandag 5 januari 2015 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental, met z'n vijven.
Nice! Jaren lang daar in de buurt gezeten.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Flachau, Oostenrijk
Met m'n tennisteam + aanhang, totaal met z'n tienen.
Waar gaan jullie heen?
Ook gezeten, in het naastgelegen Längenfeld.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Hey, ik vertrek de 24e ook naar Oostenrijk
edit: oh, maar stiekem ligt Sölden wel in een heel ander gebied zo te zien.
Dit is het begin van mijn ski carričre, mijn knie is nu net weer een beetje op orde, dus ik ben benieuwd hoe lang die carričre gaat durenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook gezeten, in het naastgelegen Längenfeld.
Dat was mijn laatste actieve skivakantie, halverwege was mijn knie echt op en daarmee mijn ski carričre...
Sölden heeft een heel mooi skigebied met een heel aardig uitkijkpunt bovenop de berg...quote:Op maandag 5 januari 2015 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dit is het begin van mijn ski carričre, mijn knie is nu net weer een beetje op orde, dus ik ben benieuwd hoe lang die carričre gaat duren
Apres-skiėn?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sölden heeft een heel mooi skigebied met een heel aardig uitkijkpunt bovenop de berg...
[ afbeelding ]
Ik wil ook weer skiėn...
Nee, dat heeft me nooit zo geboeid.quote:
Whehehe.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat heeft me nooit zo geboeid.
Eén keer is leuk, daarna ken ik het wel.
Kotsende boeren en ik, die combi is geen goede...
Een borrel na afloop is wel leuk, platvloerse bezopenheid absoluut niet...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Whehehe.
Lijkt mij ook niks. Dan is het veel goedkoper om de kroeg op de hoek in te duiken.
Sie hatte nür noch Schuhe anquote:Op maandag 5 januari 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een borrel na afloop is wel leuk, platvloerse bezopenheid absoluut niet...
Sölden is wel een heel mooi en groot gebied, prima geregeld!quote:Op maandag 5 januari 2015 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Hey, ik vertrek de 24e ook naar Oostenrijk
edit: oh, maar stiekem ligt Sölden wel in een heel ander gebied zo te zien.
Ik zal het in de groep gooien. Ik ben er zelf nog niet eerder geweest.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice! Jaren lang daar in de buurt gezeten.
Een bezoek aan Catweazle in de Hofstadl onder aan de piste is dan wel een must: http://www.hofstadl.at/
Sorry voor mijn sentimenten...
Die kan ik nog wel waarderenquote:Op maandag 5 januari 2015 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Damn and blast! De 'Get in the bowl'-reclame van M&M's is weer op tv!
Solden is ook Vlaams voor uitverkoop, misschien ken je het daarvanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Sölden klinkt mij zo bekend in de oren, alsof ik daar al eens geweest ben. Maar volgens mij niet. Raarrrrr
Oh dat zo nog wel eens heel goed kunnen ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Solden is ook Vlaams voor uitverkoop, misschien ken je het daarvan
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Solden is ook Vlaams voor uitverkoop, misschien ken je het daarvan
Is wel heel vaak op Eurosport, zijn ook veel van die grote wedstrijd evenementen daar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:32 schreef Etcetera het volgende:
Sölden klinkt mij zo bekend in de oren, alsof ik daar al eens geweest ben. Maar volgens mij niet. Raarrrrr
Hahahaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest echt heel hard lachen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
+1quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bizar wat daar in Parijs gebeurd is
Ik ben geen etc, maar ik zou eens kijken naar de logitech g500s, dat is de opvolger van de g500, wat weer de opvolger van de g5 is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, weet jij een muis met on the fly instelbaar dpi die er desondanks degelijk en zakelijk uitziet? Beetje a la een Logitech G5, maar dan nog net iets minder opvallend
quote:Op donderdag 8 januari 2015 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, weet jij een muis met on the fly instelbaar dpi die er desondanks degelijk en zakelijk uitziet? Beetje a la een Logitech G5, maar dan nog net iets minder opvallend
Dat was wel de eerste muis waar ik aan dachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben geen etc, maar ik zou eens kijken naar de logitech g500s, dat is de opvolger van de g500, wat weer de opvolger van de g5 is.
ze hadden schijnbaar hun ID kaarten laten liggen in de vluchtauto....quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:26 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is heel bizar wat er gebeurd is. Ik vond wel dat ze ze snel op het spoor waren
Al weer anderhalf jaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dat was wel de eerste muis waar ik aan dachtDe G500 dan, ik wist niet dat er ook een G500s is
Ja ik wil ook niet meer anders. Had een G5, jaren lang, die ging stuk. Toen in mijn dommigheid gekozen voor een Roccat. Beviel toch niet. Gelukkig won ik toen een G500 (en een G13). Dus die Roccat verkocht. Inmiddels ook nieuw setje voetjes eronder gezetquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:20 schreef Etcetera het volgende:
Ik gebruik zelf de G5 nog, die doet het nog prima. Tijd terug eens nieuwe 'voetjes' onder gezet en schoongemaakt.
Als deze overlijdt wil ik zeker weten weer een Logitech muis
Geen headset?quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:31 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij heb ik de G110 als toetsenbord, de G5 als muis en een Sennheiser als koptelefoon.
Neuh. Ik heb er nog wel 1, die ligt momenteel werkloos op zolderquote:
G930 is ook draadloosquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb er nog wel 1, die ligt momenteel werkloos op zolderIk gebruik het nooit, game ook niet meer veel. Ik heb een Sennheiser HDR 160, draadloos
bij de haven is altijd zat plekquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:58 schreef Puala het volgende:
Majo, jij werkt in C'borg toch? Weet jij heel toevallig of je bij het restaurant Op de Haven makkelijk kan parkeren? Er staat alleen maar op de site dat het op loopafstand van het centrum is.
Volgende week vrijdag mag ik me om half 5 meldenquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
bij de haven is altijd zat plekwanneer ga je erheen? Ik parkeer vaak in de haven, wellicht komen we elkaar tegen
Wat leuk! Heb daar nog nooit gegeten, ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag mag ik me om half 5 meldenIs als bedankje voor een goeie 1,5 jaar inzet bij het vorige project
Ik laat het wel weten, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb daar nog nooit gegeten, ben wel benieuwd eigenlijkIk werk dan ook trouwens, maar tot half 7. Anders had ik even hoi kunnen zeggen
Dat is ook zoquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik laat het wel weten, ben wel benieuwdHoi zeggen kan ook een andere keer als je t leuk vind? Ik ben op donderdag vrij
Volgens mij hoeft er dan alsnog geen wereldreis gemaakt te worden, dus als je t een keer leuk vind kan hetquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook zoAlleen ben ik op donderdag ook vrij en dus juist weer niet in de buurt
Daar ben ik zeker wel voor inquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft er dan alsnog geen wereldreis gemaakt te worden, dus als je t een keer leuk vind kan het
Ik stuur je een DM met een mannetje waar mijn moeder altijd met veel plezier naar toe gaatquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik zeker wel voor in
Nu op zoek naar een alternatief voor onze auto, heb net te horen gekregen dat ik er echt niet verder in kan rijden. De auto begon te shaken tijdens het rijden en volgens de garage blijft de rem gedeeltelijk hangen. Dus nu op zoek naar een andere auto
Thanks, ik ga het checkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik stuur je een DM met een mannetje waar mijn moeder altijd met veel plezier naar toe gaat
Wel flink balen trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |