SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:03:28Ik heb een hartslag van 180!!! reageer retweet
AHAHHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:00 schreef marcodej het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:03:28Ik heb een hartslag van 180!!! reageer retweet
Heb je er 1000 euro op gezet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:01 schreef Travel. het volgende:
Ff bidden voor Gerwen he, 150 eurotjes kom maar kom maar
Alleen krijgt bijna niemand 1 on 1 tijd met Barney om zijn andere kant te zien. En dan krijg je ook nog die interviews met Barney onder invloedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:00 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jaaa tuurlijk heb ik dat ook. Heel vaak zelfs. Totdat ik er dan ineens mee in gesprek kom, ik de persoon op een andere manier leer kennen, of ik mijn vooroordelen voor een keertje opzij zet.
...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben straks toch niet Ad als commentator hé?
Vast contractquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Waarom krijgt Maijer de voorkeur boven Koert
En dan zeker de temperatuur op stand maximum?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Maijer zouden ze gewoon in een sauna op moeten sluiten
Hoeft niet perse voorkeur te zijn hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Ze doen het om de dag?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Koert is een freelancer en Maijer staat onder vast contract bij RTLquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Stoeltje voor de deur.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan zeker de temperatuur op stand maximum?
Beide zijn zo'n oom waar je altijd een nep lach opzet en je in je hoofd jezelf hem een klap voor zijn muil ziet gevenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:06 schreef marcodej het volgende:
Maijer is zo iemand die je blockt als je twittert dat je Koert beter vindt.
Oh dat gaat mijn redenatie ook niet meer opquote:
20:15quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:06 schreef Infection het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd nou echt?
Haten op Koertquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beide zijn zo'n oom waar je altijd een nep lach opzet en je in je hoofd jezelf hem een klap voor zijn muil ziet geven
Morgenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:06 schreef Infection het volgende:
Hoe laat begint de wedstrijd nou echt?
Die valt in slaapquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gary Anderson straks aan de dope
Weinig kans hansquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
How is't. White wash voor Gerwengod.![]()
500 promille.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Is het al bekend wat en gister in het bloed zat van barney?
5.3 promillequote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Mayonaise van de feboquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Frietvetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
ben er ook zo bang voor dat het vanavond opeens klaar is met de pret.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh 150 totaal bedrag, 50 winst
Ik heb 50 op V Gerwen gezet, meestal gaat het dan fout
Drugs. Alles.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Geluk van de kampioen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:09 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen had vorig jaar vies veel geluk.
Formaliteitje man.quote:
Geluk dwing je af, Anderson kwam ook goed weg tegen Klaasen en Kirchner en Barney al drie wedstrijden op rij maar dat is dan tactiek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:09 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen had vorig jaar vies veel geluk.
Ik heb net een boerenkoolstamppotje gegeten, met een uit elkaar gespatte worst.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga nog even een panini maken.
Denken dat Barney mazzel heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan wordt het Barney of Phil dit jaar. Die mazzelen ook maar door
Dat zeg ikquote:
viesdik in trainingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Ik trek even een zak Lays stokbroodje kruidenboter chips open. Ik ben benieuwd.
Doe dat op zo'n bordje en stuur het naar #rtl7dartsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond gaat niet alleen het record aantal 180's eraan, maar ook mijn record klaarkomen in krap 4 uurtjes![]()
![]()
Ook een groot glas Coca Cola Vanille er bij.quote:
Een flesje rood drink je niet bij darts.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef muzas het volgende:
Shoarmapizza in de oven. Flesje rood open.
Kom maar door met die pijltjes, deze successupporter zit helemaal klaar voor
Of op het gezicht van mijn vriendin.... cumbek, of cumshot ! ?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:13 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Doe dat op zo'n bordje en stuur het naar #rtl7darts
Goede voornemens, veel vreten en zuipen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:14 schreef Evertjan het volgende:
wat vreten jullie allemaal aan ongezonde dingen
Geen zin in bierquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een flesje rood drink je niet bij darts.
Ook een leuke. Wel hashtagrtl7darts hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Of op het gezicht van mijn vriendin.... cumbek, of cumshot ! ?
Ik wilde het net zeggen ja. Hij gaat er niet intelligenter van uit zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:14 schreef marcodej het volgende:
Van Gerwen heeft een André van Duijn mondje.
Armbeweging denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:15 schreef Falco het volgende:
Waarom lijkt het erop dat je dik moet zijn om een goed darter te zijn?
Wat, ziet er toch leuk uit en past toch goed bij hem? Ze zal vast net zo dom of dommer zijn maar qua looks heeft hij het goed gedaan met zo'n vrouw, out of his league.quote:
Beetje laxeermiddel erbijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:17 schreef Badr_Harry het volgende:
Anderson, sociale jongen schenkt alvast wat water in voor zijn tegenstander
Dit liedje is zo overplayed, niet normaal. Ik moet er elke keer weer van kotsen.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:17 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet stoer zeker. Mijn untappd lijst is indrukwekkender dan jouw cv dus doe maar stil ja!
Join the club.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vermaak me ontzettend met je posts.
nuquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:19 schreef OllieWilliams het volgende:
hoe laat beginnen de mannen vanavond
nuquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:19 schreef OllieWilliams het volgende:
Nuquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:19 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:19 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:19 schreef OllieWilliams het volgende:
WHOOOOOO GEERTJE DEN OOUUUUDENquote:
Johannes had gezocht onder Sport, maar hij vond niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn er ook dartsquizzen op quizup?
Op Lakeside.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef StephanL het volgende:
Over mannen gesproken, wanneer darten de vrouwen?
Bij het darts ja. Verder nergens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat nummer is een klassieker, gaan ze nog lang draaien.
Dat zijn topwedstrijdenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef StephanL het volgende:
Over mannen gesproken, wanneer darten de vrouwen?
Daaromquote:
Verrassend.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes had gezocht onder Sport, maar hij vond niks.
mooie uiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Gerrie loopt nu al achter de feiten aan.
Dus toch een dartsfanaat, betrapt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Grifte is fan van Anderson, dus ik ook.
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie een hoop glory hunters hier komen posten.
Dus? Nu wil je erkenning ofzo?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zie een hoop glory hunters hier komen posten.
Het is al afgelopen, dit is niet meer in te halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
mensen die nu al in paniek raken
man man man
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:25 schreef Falco het volgende:
Dan moet Barney met Bril de Nederlandse eer maar hoog houden.
Komt niet meer goed zo . ik ga maar wat anders doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is al afgelopen, dit is niet meer in te halen.
Als dat de basis is waarop je het moet verdienen heb je verder maar weinig op je palmares...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje meer respect is op zijn plaats
Klote Strunzquote:
hij heeft nog niet klaar met de wedstrijdquote:
Wat is dezequote:
Was getekend, nobuddiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:28 schreef muzas het volgende:
[..]
Als dat de basis is waarop je het moet verdienen heb je verder maar weinig op je palmares...![]()
Enfin...
MvG kan er dus niks van.
Lekker pittig kapselquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is de moeder van het darts.
Iedereen heeft Gerrie onderschat hier.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:30 schreef Anoonumos het volgende:
Beetje Gary lopen jinxen hier ik heb jullie wel door
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Zijn pijnstillers doping?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat zijn de uitspraken!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
MVG moet vanaf nu sets gaan winnen, anders verliest hij.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Als hij slim is wint hij gewoon 6 sets achter elkaar nu. Dan staat ie in de finale.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Zou het? ik weet het niet hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |