SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 04-01-2015 14:43:40 ]
Je hebt een walgelijke Coatziekte.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik wilde een prachtige Coat TT doen, zelf dat gun je me niet meer. Met je lelijke kaap.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt een walgelijke Coatziekte.
Met de punten, John Michael gooit er ook mee.quote:
hehehehquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:10 schreef SanAnt het volgende:
Chick gooide een mooie 156 uit ,zie ik Taylor niet doen
Dacht dat het ook met de shafts te maken had. Die zijn ook enorm flexibel waardoor de pijlen makkelijker langs elkaar en over elkaar kunnen schuiven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met de punten, John Michael gooit er ook mee.
Hier had ze nog andere punten, waardoor de darts nog maffer bewegen.
Omdat ze hier met soft tip darts gooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met de punten, John Michael gooit er ook mee.
Hier had ze nog andere punten, waardoor de darts nog maffer bewegen.
Met softtip kun je niet op een normaal dartbord gooien hoor. Softtip is elektronisch darts.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ze hier met soft tip darts gooit.
Logisch minder spelersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jahoor.
Verschilt niet veel van de gemiddelde eerste ronde op het PDC WK.
Dat zijn reflex points.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ze hier met soft tip darts gooit.
Thorngod.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef Mani89 het volgende:
Dit opkomstnummer wordt toch al door iemand gebruikt in de PDC?
Die hebben dan ook meer dan alleen darten te doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze darters zien er wel een stuk fitter uit dan die van de PDC.
Marco Meijer? Die callde de vorige pot volgens mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef marcodej het volgende:
Doet die Nederlandse caller met spraakgebrek nog mee?
Dat is ook weer zo. Hoeveel kunnen er in de BDO leven van dit spelletje?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hebben dan ook meer dan alleen darten te doen.
Zou het niet weten. Het is een soort amateurbond.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Hoeveel kunnen er in de BDO leven van dit spelletje?
Bijna niemand.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Hoeveel kunnen er in de BDO leven van dit spelletje?
Ja nu je het zegt, heeft iemand nog dat filmpje van vorig jaar waar de caller het publiek tot kalmte maant?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:42 schreef L_auteur het volgende:
Publiek is wel minder irritant dan bij ally pally gelukkig
Nog hoger dan Kampsjaak Benito ze gooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:45 schreef Mani89 het volgende:
De pijlen van die Litouwer staan bijna rechtop in het bord.
Ken jou het schelen joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:45 schreef Mani89 het volgende:
De pijlen van die Litouwer staan bijna rechtop in het bord.
Het wordt een beetje mensonterend zo langzamerhand.quote:
Wordt dit gesubsidieerd!? Dat meen je nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
En hier gaat gewoon Engels staatsgeld naar toe.
LOL.
Als de BBC hiermee kapt , dan bestaat de BDO niet meerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
En hier gaat gewoon Engels staatsgeld naar toe.
LOL.
Nee, de BBC zendt dit uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wordt dit gesubsidieerd!? Dat meen je niet
BBCquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
commerciequote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als de BBC hiermee kapt , dan bestaat de BDO niet meer
Iemand moet het kasteel van Bobby George betalen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, op die manier.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de BBC zendt dit uit.
BBC staatsomroep.
Ik hoop het toch niet, want het is ook zijn moeder.quote:
Het 1 sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet, want het is ook zijn moeder.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet, want het is ook zijn moeder.
Tot wanneer loopt contract?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als de BBC hiermee kapt , dan bestaat de BDO niet meer
manley moet hier gaan gooienquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
geen ene partij gaat deze bagger opkopen hoor
http://www.bdodarts.com/1(...)_WORLD_DARTS_TO_2016 2016quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tot wanneer loopt contract?
Kan me herinneren dat ze dat voor een absurd aantal jaren hadden afgesloten, maar kan me vergissen.
Overigens mooi dat ook NOS Teletekst hier nog aandacht aan besteed
Dus volgend jaar laatste keer. Mag toch aannemen dat de Engelsen weinig zin meer hebben om Adams Inc. te blijven sponsoren? Dat zou helaas het einde van de BDO betekenen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bdodarts.com/1(...)_WORLD_DARTS_TO_2016 2016
Zou voor het darten heel goed zijn als alles in een gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus volgend jaar laatste keer. Mag toch aannemen dat de Engelsen weinig zin meer hebben om Adams Inc. te blijven sponsoren? Dat zou helaas het einde van de BDO betekenen.
Zou verdomme ook eens tijd worden. Zijn we tenminste van dit kutniveau inclusief die pedo af.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus volgend jaar laatste keer. Mag toch aannemen dat de Engelsen weinig zin meer hebben om Adams Inc. te blijven sponsoren? Dat zou helaas het einde van de BDO betekenen.
Zal wel van de kijkcijfers afhangen. De NOS zendt ook al die flut wereldbekerwedstrijden schaatsen uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is daar apart aan? Met dit niveau is het al een wonder als er meer dan 5x 180 wordt gegooid in een potquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Apart dat er na 1990 nooit meer een 9-darter gegooid is op de lakeside, las ik net ff toevallig op de bdo site, je krijgt er nu ruim 50.000 pond voor
Dan zijn er bij Adams v Dekker inderdaad wonderen gebeurd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is daar apart aan? Met dit niveau is het al een wonder als er meer dan 5x 180 wordt gegooid in een pot
Je hoeft toch niet te kijken homo.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou verdomme ook eens tijd worden. Zijn we tenminste van dit kutniveau inclusief die pedo af.
Ik hoorde eens dat er meer naar dit keken dan naar het PDC WK.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zal wel van de kijkcijfers afhangen. De NOS zendt ook al die flut wereldbekerwedstrijden schaatsen uit.
Nou ja na 1990 heb je nog wel 15 jaar niveau in de BDO gehad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat is daar apart aan? Met dit niveau is het al een wonder als er meer dan 5x 180 wordt gegooid in een pot
Alleen Dekker is hier toe in staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou best kunnen, PDC zit natuurlijk achter de decoder.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoorde eens dat er meer naar dit keken dan naar het PDC WK.
en dat niveau was tot 2007 zeker niet slechtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja na 1990 heb je nog wel 15 jaar niveau in de BDO gehad.
Ja, alleen als je kijkt naar hoeveel nine darters er op de televisietoernooien van de PDC worden gegooid en welke spelers dat meestal zijn is het totaal niet verwonderlijk dat het bij de BDO eigenlijk niet gebeurt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou ja na 1990 heb je nog wel 15 jaar niveau in de BDO gehad.
Dat had meer te maken met wat Kellett aan het doen was. Ik ben er nog steeds niet achter wat precies, want darten was het nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:00 schreef hafcfan het volgende:
Al ging die Duitser bij de PDC ook met 79 gemiddeld door en maakte het MVG ineens lastig
op een WK ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij de PDC heeft het overigens ook 15 jaar geduurd voor de eerste 9-darter gegooid werd (RayBar).
2011 Halve finale wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Toch leuk, iemand uit Letland.
Phillips en Lakeside is geen goede combi.
Matige gemiddelde van Razma komt volgens mij voornamelijk door 1e set. Daarna deed hij het vrij behoorlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Adams - 94,11
Dekker - 92,31
Razma - 86,70
Phillips - 83,31
Peter Sajwani (P) - 73,62
Sam Head (P) - 69,48
door de dubbelsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Matige gemiddelde van Razma komt volgens mij voornamelijk door 1e set. Daarna deed hij het vrij behoorlijk.
Wilde het net zeggen ja. Staat wel prima te smijten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:53 schreef wimderon het volgende:
Van der Horst ziet er niet echt uit als 39 jarige, eerder 27 ofzo.
Misschien doordat hij zo klein is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen ja. Staat wel prima te smijten.
Misschien heet hij daarom The Invisible Man. Ik had The Hobbit ook wel goed gevonden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien doordat hij zo klein is.
Nice. Lijkt me nog best kut om zoiets te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef Madhouse11 het volgende:
Van der Horst maakt zijn pijlen zelf. Werkt in een dartwinkel
Ze lijken op die van Terry, zit geen grip op verder zo te zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef Madhouse11 het volgende:
Van der Horst maakt zijn pijlen zelf. Werkt in een dartwinkel
Je zou het zo zeggen hequote:
Waar kijk je dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:16 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik schakel ff weg bij van gerwen, ff naar Sarah Brent kijken
Kun je dus net zo goed mikken als Van Gerwen op beslissende dubbels.quote:
Of Barneveld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Kun je dus net zo goed mikken als Van Gerwen op beslissende dubbels.
Nee, dat andere toernooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:33 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Of Klaasen. Rijtje wordt lang dit toernooi
Oh, nu had ik ook het verkeerde topic hier, stom!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, dat andere toernooi.Dit toernooi is BDO. Hoewel The Coat daar ook de nodige kansen heeft gemist.
Betaalde zenderquote:Op zondag 4 januari 2015 00:02 schreef Zorro het volgende:
En ik zie nu pas dat het gewoon op Eurosport 2 is
Ik kan hem aan, dat is alles wat teltquote:
Twee triples en een dubbel...quote:Op zondag 4 januari 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk wat tweelingen of drielingen erbij.
Dat kun je over elke darter zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Fitton wordt ieder jaar steeds dikker, godverdomme zeg.
Heeft hij die Nederlandse vrouw nog?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Fitton wordt ieder jaar steeds dikker, godverdomme zeg.
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Kut scheids.![]()
Hij zat ook in het filmpje toen een neger gewoon een dart op de grond smeet. Kan dat filmpje niet zo gauw meer terug vinden. Met zijn grote ogen.
Die kut Hams er nog bij, het kan niet beter.quote:
Regenbui.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Deanooooooooo loopt altijd het podium op alsof er een duif op zijn hoofd gaat schijten.
Met zijn bange kop.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Die idioot houdt die pijl niet eens normaal vast. Oprotten met die vent.
'Great third dart'quote:Op zondag 4 januari 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Die commentators moeten alles graag benadrukken.
Fordham is de World Champion
Fitton is vriendjes met O'Shea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |