SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
In deze samenleving is zoveel afgunst.. Ik merk om me heen bijvoorbeeld dat mensen het mij niet gunnen dat het bij mij ff meezit.
Vwo diploma erg mooi gehaald, fiscale economie studeren next year.
En dat combineren met tennis op speelsterkte 3 niveau.
Het word als geluk afgedaan, hetgeen ik jammer vind..
Klacht afgunst, kop boven maaiveld is afhakken in nederland.
Ja dat was in my dreams hahaquote:
En je studieresultaten zijn ook om te janken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:13 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Ja dat was in my dreams haha
Dacht wel ff in enkele jaren van 9 naar 3 te gaan.
Mooi gevonden, dankquote:
Ach dat is dan puur talent. Ik heb er hard aan gewerkt al die jaren, dat het niet is gelukt maakt dan niet uit. Heb het maximale eruit gehaald wat er in zit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mooi gevonden, dank
Grappig om te zie dat TS moet erkennen dat hij een talentloze tennisser is. Verbazingwekkend hoe mannen die op hoog niveau hebben gevoetbald in korte tijd tennis onder de knie krijgen, dit in tegenstelling tot TS met zijn narcistische trekjes
En dan kom je een speler als ik tegen die je enkel pakt in plaats van de bal en ga je weer tennisen?quote:
wa ben jij dan voorn vieze hommotjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:20 schreef Aiciu het volgende:
[..]
En dan kom je een speler als ik tegen die je enkel pakt in plaats van de bal en ga je weer tennisen?
Ik laat gewoon zien wie de baas is en dat ze bij mij geen trucjes uit hoeven te halen want dan pak ik ze aanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
wa ben jij dan voorn vieze hommotje
Ah, voetballen op zijn Italiaans.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik laat gewoon zien wie de baas is en dat ze bij mij geen trucjes uit hoeven te halen want dan pak ik ze aan
Kan je me het leuke van eens in het half uur een keertje slaan uitleggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:20 schreef Marsenal het volgende:
Voetbal is voor mij de ultieme kijksport. Honkbal is het leukst om te spelen, vind ik zelf.
De rest is kut.
Geen dank.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Kreeg toch wel regelmatig schoppen, en had best vervelende tegenstanders
Je team aanmoedigen en/of uitlachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:25 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan je me het leuke van eens in het half uur een keertje slaan uitleggen?
Gewoon mad omdat je zieke panna tegen krijgt dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik laat gewoon zien wie de baas is en dat ze bij mij geen trucjes uit hoeven te halen want dan pak ik ze aan
Wat valt er te spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:20 schreef Marsenal het volgende:
Honkbal is het leukst om te spelen, vind ik zelf.
wauwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kan op de bank altijd mijn Simpsons:Tapped out app een beetje bijhouden.
Degene die dat probeert haalt het einde van de wedstrijd niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon mad omdat je zieke panna tegen krijgt dus.
Het is dan ook niet zo heel moeilijk stand te houden tegen een ander g-team.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Degene die dat probeert haalt het einde van de wedstrijd niet.
De enige die het geprobeerd heeft (want had die bal als een baas geblokt) ging smeken om een kaart
Woow jij bent echt een alfa man!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo heel moeilijk stand te houden tegen een ander g-team.
kloptquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Woow jij bent echt een alfa man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |