VWO is nog steeds een hoog niveau dus dat is wel redelijk logischquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Met wat voor paupers gaat de TS dan om dat hun vinden dat dit al met de kop boven het maaiveld uitsteken is.
Dit aspect missen mensen nog wel eens inderdaad. Als een Bill Gates anders was opgegroeid, was hij waarschijnlijk gewoon een standaard studentje geweest. Steve Jobs had dan misschien nooit iets bereikt omdat hij met zijn lastige persoon toch nergens aan de slag kon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alles is natuurlijk ook geluk eigenlijk in het leven ts. Het is geluk dat jij de hersenen heb om te gaan studeren, het is ook geluk dat jij in een omgeving en zo bent opgegroeid dat je daadwerkelijk die keuze maakt om te gaan studeren. Het is geluk dat jij bent geboren met een zeker tennis talent maar het is ook geluk dat je met tennis in aanraking bent gekomen. Was je ergens anders opgegroeid zag het leven er heel anders uit voor je dus in die zin is het ook allemaal geluk. Het zelfde gaat overigens op voor pech. Dus het hele leven en de successen die je behaalt steunen op geluk dus dat klopt wel. Maar dat hoeft geen afgunst te betekenen.
Je komt niet zo sterk over nu jij op jouw beurt ook wat taalfouten maakt in je vernietigende bericht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou niet weten waarom iemand jaloers moet zijn op een VWO'er die de meest stomme taalfouten maakt.
Hyves en MSN nostalgiequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:56 schreef CrushedTinBox het volgende:
Tegen dat soort mensen zeg ik altijd "Roddel over me maak me bekend laat zien dat je 100% fan van me ben" fok hun.
Ik beweer ook niet dat mensen jaloers zijn op mij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:57 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Je komt niet zo sterk over nu jij op jouw beurt ook wat taalfouten maakt in je vernietigende bericht.
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Met wat voor paupers gaat de TS dan om dat hun vinden dat dit al met de kop boven het maaiveld uitsteken is.
Klopt, alle keuzes die jij maakt zijn aan externe factoren onderhevig. Geen keuze maak jij 'vrij' omdat je altijd beïnvloed wordt bij de keuzes die je maakt dus hoe je ook wendt of keert, er zit altijd een element van geluk of pech in. Een uitkeringstrekker die gehele dag niets doet had misschien als hij met een beter stel hersenen was geboren wel de juiste keuzes gemaakt (pech) of als hij ouders had gehad die stimulerend waren geweest hij misschien wel een baan gehad. Dit kun je op alles projecteren, geen keuze wordt echt gemaakt zoals mensen misschien denken. Want je bent nooit onafhankelijk en honderd procent objectief.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dit aspect missen mensen nog wel eens inderdaad. Als een Bill Gates anders was opgegroeid, was hij waarschijnlijk gewoon een standaard studentje geweest. Steve Jobs had dan misschien nooit iets bereikt omdat hij met zijn lastige persoon toch nergens aan de slag kon.
Daar hebben we onze azijnpisser ook weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou niet weten waarom iemand jaloers moet zijn op een VWO'er die de meest stomme taalfouten maakt.
Doe eens niet zo afgunstigquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Daar hebben we onze azijnpisser ook weer.
De beste man reageert hele dag op fok en altijd negatief
quote:
Fixed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
De beste man reageert de hele dag op fok en is altijd negatief
Zeg ik dat dan? Juist niet...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Fixed. 5,2 voor wiskunde zoals ik het hier lees en ook nog eens het taalkundig vermogen van een 12-jarige.
Ja, ik ben jaloers op je.......
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klacht. Laatst vertelde ik dat ik veel sales had binnen gehaald. Wordt je gelijk bestempeld als opschepper
Maar naar normale teksten schrijven hoef je niet te streven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
We hebben kortom meer john guidettis nodig, die streven naar het hoogste en dat gewoon zeggen. Ipv al die zeikers over taalfouten wat dan nog als hgc bonker of hoe heette dat zure mannetje nou?
Verschrikkelijk he, dat soort figurenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
De beste man reageert hele dag op fok en altijd negatief
Lolz... Ten eerst laat ik eerst maar is door het eerste jaar komen.. Ten tweede word niet elke fiscaal econoom belastingadviseur.. In tegendeel zelfsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Als toekomstig belastingadviseur steek jeje kop niet boven maaiveld hoor
Mijn mening wel. Is het negatief dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar goed, je stelt dus het studeren van fiscale economie en tennissen als iets positiefs?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |