VWO is nog steeds een hoog niveau dus dat is wel redelijk logischquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Met wat voor paupers gaat de TS dan om dat hun vinden dat dit al met de kop boven het maaiveld uitsteken is.
Dit aspect missen mensen nog wel eens inderdaad. Als een Bill Gates anders was opgegroeid, was hij waarschijnlijk gewoon een standaard studentje geweest. Steve Jobs had dan misschien nooit iets bereikt omdat hij met zijn lastige persoon toch nergens aan de slag kon.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alles is natuurlijk ook geluk eigenlijk in het leven ts. Het is geluk dat jij de hersenen heb om te gaan studeren, het is ook geluk dat jij in een omgeving en zo bent opgegroeid dat je daadwerkelijk die keuze maakt om te gaan studeren. Het is geluk dat jij bent geboren met een zeker tennis talent maar het is ook geluk dat je met tennis in aanraking bent gekomen. Was je ergens anders opgegroeid zag het leven er heel anders uit voor je dus in die zin is het ook allemaal geluk. Het zelfde gaat overigens op voor pech. Dus het hele leven en de successen die je behaalt steunen op geluk dus dat klopt wel. Maar dat hoeft geen afgunst te betekenen.
Je komt niet zo sterk over nu jij op jouw beurt ook wat taalfouten maakt in je vernietigende bericht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou niet weten waarom iemand jaloers moet zijn op een VWO'er die de meest stomme taalfouten maakt.
Hyves en MSN nostalgiequote:Op woensdag 18 juli 2012 12:56 schreef CrushedTinBox het volgende:
Tegen dat soort mensen zeg ik altijd "Roddel over me maak me bekend laat zien dat je 100% fan van me ben" fok hun.
Ik beweer ook niet dat mensen jaloers zijn op mij.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:57 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Je komt niet zo sterk over nu jij op jouw beurt ook wat taalfouten maakt in je vernietigende bericht.
Hahahaquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Met wat voor paupers gaat de TS dan om dat hun vinden dat dit al met de kop boven het maaiveld uitsteken is.
Klopt, alle keuzes die jij maakt zijn aan externe factoren onderhevig. Geen keuze maak jij 'vrij' omdat je altijd beïnvloed wordt bij de keuzes die je maakt dus hoe je ook wendt of keert, er zit altijd een element van geluk of pech in. Een uitkeringstrekker die gehele dag niets doet had misschien als hij met een beter stel hersenen was geboren wel de juiste keuzes gemaakt (pech) of als hij ouders had gehad die stimulerend waren geweest hij misschien wel een baan gehad. Dit kun je op alles projecteren, geen keuze wordt echt gemaakt zoals mensen misschien denken. Want je bent nooit onafhankelijk en honderd procent objectief.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:56 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dit aspect missen mensen nog wel eens inderdaad. Als een Bill Gates anders was opgegroeid, was hij waarschijnlijk gewoon een standaard studentje geweest. Steve Jobs had dan misschien nooit iets bereikt omdat hij met zijn lastige persoon toch nergens aan de slag kon.
Daar hebben we onze azijnpisser ook weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou niet weten waarom iemand jaloers moet zijn op een VWO'er die de meest stomme taalfouten maakt.
Doe eens niet zo afgunstigquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Daar hebben we onze azijnpisser ook weer.
De beste man reageert hele dag op fok en altijd negatief
quote:
Fixed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
De beste man reageert de hele dag op fok en is altijd negatief
Zeg ik dat dan? Juist niet...quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:17 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Fixed. 5,2 voor wiskunde zoals ik het hier lees en ook nog eens het taalkundig vermogen van een 12-jarige.
Ja, ik ben jaloers op je.......
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Terechte klacht. Laatst vertelde ik dat ik veel sales had binnen gehaald. Wordt je gelijk bestempeld als opschepper
Maar naar normale teksten schrijven hoef je niet te streven.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:40 schreef jantjevertonghen het volgende:
We hebben kortom meer john guidettis nodig, die streven naar het hoogste en dat gewoon zeggen. Ipv al die zeikers over taalfouten wat dan nog als hgc bonker of hoe heette dat zure mannetje nou?
Verschrikkelijk he, dat soort figurenquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:10 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
De beste man reageert hele dag op fok en altijd negatief
Lolz... Ten eerst laat ik eerst maar is door het eerste jaar komen.. Ten tweede word niet elke fiscaal econoom belastingadviseur.. In tegendeel zelfsquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:47 schreef Plantagehouder het volgende:
Als toekomstig belastingadviseur steek jeje kop niet boven maaiveld hoor
Mijn mening wel. Is het negatief dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:39 schreef SuperwormJim het volgende:
Maar goed, je stelt dus het studeren van fiscale economie en tennissen als iets positiefs?
Je hoeft mij niet te vertellen hoe het werkt hoor, studeer zelf aan de LSE.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Lolz... Ten eerst laat ik eerst maar is door het eerste jaar komen.. Ten tweede word niet elke fiscaal econoom belastingadviseur.. In tegendeel zelfs
Wanner ben ik dat dan wel? Dan blijf ik net zolang streben tot ik dat ben, vrouwen geioen namelijk op succesquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:51 schreef Splutje het volgende:
TS denkt dat ie speciaal isVwo afronden en een daaropvolgende WO studie is de ondergrens, daarna begint het pas. Waarom je hierbij je hobbietje vermeldt begrijp ik niet helemaal
Als je je uit de grijze massa los weet te maken die zich ook op de universiteit bevindt. Er zijn zat manieren voor maar het belangrijkste is jezelf te onderscheiden, in welk opzicht dan ook. Je bent op de goede weg maar vwo en een tennissen maakt je nou nog niet echt elitequote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Wanner ben ik dat dan wel? Dan blijf ik net zolang streben tot ik dat ben, vrouwen geioen namelijk op succes
Het kan best zijn dat dit voor TS persoonlijk al heel wat is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:01 schreef Paxcon het volgende:
Dus je hebt je vwo gehaald en je zit op tennis?Nou poeh poeh
Zuur mannetje meldt zich weer.. Wat heb jij zoal gepresteerd dan behalve je ballen laten spletten door stilletto hakken..(zie zijn topic xd)quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat dit voor TS persoonlijk al heel wat is.
Ja ik zeg niet dat het bijzonder isquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:01 schreef Paxcon het volgende:
Dus je hebt je vwo gehaald en je zit op tennis?Nou poeh poeh
Maar is het dan een presatie je VWO halenquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zuur mannetje meldt zich weer.. Wat heb jij zoal gepresteerd dan behalve je ballen laten spletten door stilletto hakken..(zie zijn topic xd)
Afgestudeerd in 3 jaar i.p.v. 4 jaar. Leuke baan, auto.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Zuur mannetje meldt zich weer.. Wat heb jij zoal gepresteerd dan behalve je ballen laten spletten door stilletto hakken..(zie zijn topic xd)
Genoeg taalfouten, maar: 'is'? Serieus?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Lolz... Ten eerst laat ik eerst maar is door het eerste jaar komen.. Ten tweede word niet elke fiscaal econoom belastingadviseur.. In tegendeel zelfs
Mijn mening wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:50 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Mijn mening wel. Is het negatief dan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik zou niet weten waarom iemand jaloers moet zijn op een VWO'er vwo'er die de meest stomme taalfouten maakt.
OM vervolgens hem de grond in te boren? Doe niet zo fucking kinderachtig, zoals je in zijn topic deed.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:34 schreef jantjevertonghen het volgende:
Hsg bomber.. Welke studie precies?
Wat een respectloos taalgebruik pleurishondquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:36 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
OM vervolgens hem de grond in te boren? Doe niet zo fucking kinderachtig, zoals je in zijn topic deed.
Daarmee is gelijk je geloofwaardigheid (if any) teniet gedaan.
Beetje kinderachtig hahahahahahahahahaha contant lopen spammen.
Je vat het wel ERG persoonlijk op allemaal. Labiel pisnichtje.
Wat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 14:56 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dan blijf ik net zolang streben tot ik dat ben, vrouwen geioen namelijk op succes
xd xd xd xd xd zie jou dan , denken dat vrouwen het bed met je willen delen als je VWO hebt gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
geioen is volgens mij een gele meloen, iets met meloenen en VWOquote:
Dus je kijkt wel op mensen neer, krijgen ze tegenwoordig geen basale lessen logica meer op het VWO.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
Heb ik niet...nik acht mij totaal niet groot.. Maar streef wel naar succes.. Maar op mensen neerkijken doe ik precies nooit. Tenzij ze fkkn lui vrijwllig werkloosnzijn
quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef Xlarge het volgende:
Het kan afgunst zijn, of wellicht is het je ego wat sommige mensen wat tegenstaat.
Lolz.. Is dat zo? Vertel op...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:43 schreef Hyperdude het volgende:
Fiscale economie studeren is wel een erg vroeg begin van je dood.
Zeker in Rotterdam.
K*t feut![]()
Hard werken. Niet talentquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:22 schreef valek het volgende:
Je bent geboren met die talenten. Wat is daar goed aan dan?
Je bent geboren met het talent om hard te werken. Ik zie tenminste alles als geluk. Iemand die hard moet werken om ver te komen heeft een talent om hard te werken en om zo ver te komen. Niks goeds en niks slechts aan. Is gewoon zo.quote:
Jij bent het erg eens met rene van der gijpquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:36 schreef valek het volgende:
[..]
Je bent geboren met het talent om hard te werken. Ik zie tenminste alles als geluk. Iemand die hard moet werken om ver te komen heeft een talent om hard te werken en om zo ver te komen. Niks goeds en niks slechts aan. Is gewoon zo.
Nou nou kut communist.. Poe poe. Chroestjovquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:08 schreef chroestjov het volgende:
Nou nou, vwo, en na de zomervakantie eerstejaars, toe maar.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
Met een onvoldoende voor wiskunde zou ik geen fiscale economie studeren
Haha wat grappig. Heb ooit topic gemaakt over fiscale economie en wiskunde involdoende.. En daar nu op inspelen. Scherp man..quote:
Deze wilde ik quoten lolquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:55 schreef bijdehand het volgende:
Met een onvoldoende voor wiskunde zou ik geen fiscale economie studeren
Nonsensquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus je kijkt wel op mensen neer, krijgen ze tegenwoordig geen basale lessen logica meer op het VWO.
Vertel, wonderkind, waarom?quote:
Daarnaast, als je vervolgens gewoon een keer puur geluk hebt, nou en? Moet je je daarvoor gaan verontschuldigen? Een kans afwijzen omdat je gewoon een keer geluk hebt gehad en je er niet voor uit de naad hebt hoeven werken of zo?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:42 schreef Epiphaneia het volgende:
Ik ben het eens met TS, tegenwoordig gunnen mensen elkaar niks meer. Je kan nog zo hard werken voor iets, er zijn altijd mensen die denken 'waarom krijg ik dat niet in mijn schoot geworpen en Epiphaneia wel'. Veel mensen realiseren zich niet dat als je iets wil bereiken, dat je er tijd en moeite in moet steken. Ik zou ook wel een geldboom in mijn tuin willen hebben, waardoor ik niet hoef te werken maar wel alles kan kopen wat ik wil. Maar helaas heb ik dat niet, en als ik na een paar maanden hard werken iets leuks voor mezelf koop dan zijn er altijd mensen die denken dat ik het geld van mijn niet-bestaande geldboom heb geplukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |