quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:53 schreef jantjevertonghen het volgende:
Kreeg toch wel regelmatig schoppen, en had best vervelende tegenstanders
Je team aanmoedigen en/of uitlachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:25 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan je me het leuke van eens in het half uur een keertje slaan uitleggen?
Gewoon mad omdat je zieke panna tegen krijgt dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik laat gewoon zien wie de baas is en dat ze bij mij geen trucjes uit hoeven te halen want dan pak ik ze aan
Wat valt er te spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:20 schreef Marsenal het volgende:
Honkbal is het leukst om te spelen, vind ik zelf.
wauwquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik kan op de bank altijd mijn Simpsons:Tapped out app een beetje bijhouden.
Degene die dat probeert haalt het einde van de wedstrijd niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoon mad omdat je zieke panna tegen krijgt dus.
Het is dan ook niet zo heel moeilijk stand te houden tegen een ander g-team.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Degene die dat probeert haalt het einde van de wedstrijd niet.
De enige die het geprobeerd heeft (want had die bal als een baas geblokt) ging smeken om een kaart
Woow jij bent echt een alfa man!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik laat gewoon zien wie de baas is en dat ze bij mij geen trucjes uit hoeven te halen want dan pak ik ze aan
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo heel moeilijk stand te houden tegen een ander g-team.
kloptquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Woow jij bent echt een alfa man!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |