SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Dinsdag 24 februari: Nominaties.
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
UITSLAG VAN UTO-USER-AWARDS!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Uitslag!
Poppetjes van DaniqueV:
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia #02SOONY
beetje boel meer dan minikoe is het inmiddelsquote:
ja was meteen al....die oren bij hun hebben ook meteen rust, slabekVanfles is wegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef LLgetikt het volgende:
wel grappig om te zien nu er 3 mensen wegzijn.. dat ze meer een groep zijn of naar elkaar toetrekken dan eerst..
en geen para-gestook van lot...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja was meteen al....die oren bij hun hebben ook meteen rust, slabekVanfles is weg
Ik moet er wel weer aanwennenquote:
Een halve koe zou beetje raar zijn hé?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:12 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kalfje begint een hele koe te worden
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Een halve koe zou beetje raar zijn hé?
liever palmaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef LLgetikt het volgende:
er moet wel een soort ''natasia'' erin komen.. hoop het ook een beetje.. actieeeeeeeeeeeeeee
prima, als ze maar NIET met lauw aanpapt... Dan gaat die ook weer zo stoer doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef LLgetikt het volgende:
er moet wel een soort ''natasia'' erin komen.. hoop het ook een beetje.. actieeeeeeeeeeeeeee
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef 37metrijst het volgende:
Ivan wil een kadootje van Nicole. Ze wil wel thee op bed brengen, maar hij mag niet te veel willen. Ze wil haar handdoek wel laten vallen, maar Ivan weet niet of hij daar blij van wordt. Dat vinden LauB en Nicole geen leuke opmerking.![]()
ja vindt lau behoorlijk ingedimdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef scarred4life het volgende:
[..]
prima, als ze maar NIET met lauw aanpapt... Dan gaat die ook weer zo stoer doen
Mwoah, ze zat anders vanavond al weer flink te stoken over Colinda.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja vindt lau behoorlijk ingedimd
op dit moment zou ik laub mijn negatieve stem geven.... maar ja dit is pas dag 2
O, nu ook al weer bij Mark.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Mwoah, ze zat anders vanavond al weer flink te stoken over Colinda.
Hoef het ook niet te weten hoor, ben niet van plan om bij haar op bezoek te gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Guuskeee het volgende:
Even een off topic mededeling: Vanessa is weer thuis!
[ afbeelding ]
En nee, ik ga niet zeggen waar ze woont, dus vragen heeft geen zin.
En nu weer on topic
dat heeft ze zelf al een paar keer genoemd on streamquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer on topic
Blijkbaar vinden ze het zelf niet erg als iedereen weet waar ze woont, anders plak je al die posters niet op je raamquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer on topic
gezien al die portretten voor het raam, heeft ze zelf geen moeite ermee dat mensen weten waar ze woont.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer on topic
Hoeft niet perse veel meegemaakt te hebben om voor god te kiezen.. maar als je het zo extreem hebt vind ik wel een beetje vreemdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Wat kan dat schelen?![]()
Lau vertelt aan Mark dat Colinda zeurde over de frietkraam, ze snapt het niet want het is toch zijn geld? En de BV kan er van profiteren. Lau: wat vind je van die krullenbol. Mark vindt het wel leuk. Lot weet dat ze het leuk vindt, maar Lau heeft niets met God. Ze heeft vast een heleboel meegemaakt.
hahaha straks vind ie het niks..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef 37metrijst het volgende:
Nicole wil geen kleding voor Ivan bestellen, ze vindt het zielig als vrouwen voor hun man kleding bestellen. Ze heeft iets leuks voor Ivan gekocht, je kan ermee spelen. Ivan: een x-box, een playstation, een opblaaspop?Nee, hij wil het toch niet weten.
ik vind het vreselijk. totaal niet bij elkaar passen.. maar als ze gelukkig zijn primaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef zodeju het volgende:
Ben ik nu de enigste die soms de gesprekken tussen Ivan en Nicole leuk vindt..![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Diein de TT is van Godverdomme?
Edit, ik zie het al.![]()
Nee hoor, ik vind het vaak ook leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef zodeju het volgende:
Ben ik nu de enigste die soms de gesprekken tussen Ivan en Nicole leuk vindt..![]()
Geen idee, ik klik ze altijd wegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef zodeju het volgende:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef zodeju het volgende:
Hoe dat ook gaat......Lau wist niets meer van die afspraak af en Mark vindt 25% meteen ook goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef lorrie03 het volgende:
het nieuwe beloningssysteem 15%
lau is het niet met mark eens 25%
mark kan daar wel mee leven
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:37 schreef LLgetikt het volgende:
zitten ze nou de playboy te bekijken?
heb je niet even aangebeld voor een lekkere pannenkoek?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer on topic
Photoshoppers, kom er maar in.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer on topic
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:38 schreef formule het volgende:
Ik ben eruit,geen pottenbakken meer,het wordt nu ORIGAMI,zo gezellig
Die gaat het nog heel moeilijk krijgen zonder de schreeuwende steun van Lot.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:38 schreef lorrie03 het volgende:
lau wil niet met eigen geld investeren in mutsen. de bv moet maar een investering doen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef Enah het volgende:
Chris is de playboy waar Robin in staat aan het bekijken. Volgens Chris plakt hij helemaal. Wat hebben jullie ermee gedaan? Gio: hij heeft bij ivan gelegen.
Gio: ze is nu getrouwd he.
Is dus bekend in de loods.
Ik haak af. Doeiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:38 schreef formule het volgende:
Ik ben eruit,geen pottenbakken meer,het wordt nu ORIGAMI,zo gezellig
Laat dat ouwe lijk lekker ondermaatse biertjes blijven tappen op de Koemarkt in Purmerend.quote:
Ik heb je nooit gezien en weet dus niet of jij de enigste ben. Waarschijnlijk ben je wel de enige of een van de weinigen die die gesprekken leuk vindt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef zodeju het volgende:
Patat bakkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef Enah het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk met die frietkraam doen?
Ze zijn zo fanatiek ermee bezig.
Geen idee, op dit moment lijkt het wel een schoolbordquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef Enah het volgende:
Ze hebben al een Kruis van God erop gezetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef Enah het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben al een Kruis van God erop gezet
Een biecht frituurhok
nu wil ik weer friet....al kan ik beter voor een wijntje gaan, doe verstandig, neem een wijntjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben al een Kruis van God erop gezet
Een biecht frituurhok
Ben best wel enig hoor......quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gezien en weet dus niet of jij de enigste ben. Waarschijnlijk ben je wel de enige of een van de weinigen die die gesprekken leuk vindt.
Ik ben niet begonnen over de frietkraam dit keerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nu wil ik weer friet....al kan ik beter voor een wijntje gaan, doe verstandig, neem een wijntje
Ik ben ook zo leuk en schattigquote:
Neequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef formule het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen over de frietkraam dit keer
tssssssss wees blij dat er wat te lezen isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Daar kan ik iets mee.
Geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom je bericht weggehaald dat je niet mag roken?
iddquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
tssssssss wees blij dat er wat te lezen is
maar ik heb geen zware stemquote:
Dat soort non info hoeft ik niet te lezen, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
tssssssss wees blij dat er wat te lezen is
Dan scroll je verder.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat soort non info hoeft ik niet te lezen, maar toch bedankt.
We hebben er nog 3 te goed. Heeeel misschien zit er iets bij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef Paco55 het volgende:
Ik begin te geloven in een sterfhuisconstructie. Steeds slappere inwoners erbij en gewoon laten afsterven dat Utopia.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef Paco55 het volgende:
Ik begin te geloven in een sterfhuisconstructie. Steeds slappere inwoners erbij en gewoon laten afsterven dat Utopia.
Helaas nog maar 2 kansen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben er nog 3 te goed. Heeeel misschien zit er iets bij.
Ik bewonder je optimisme.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
3?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik val pas net binnen, wat is dit voor nonsens??quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik gok een Mod met goede voornemens
Gher, je was er weerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef 5thencounter het volgende:
InktLau, de Lesbokenner hangt als een bijdehante klit om Gaby heen, die weer als überGodkenner alle wijsheid in pacht denkt te hebben..
De Scripts puilen de loods uit
Puisten kweken.quote:
quote:
Ja lengte is weg maar vind het zo ook erg leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah,,, en kijk
Een tip voor Gaby, Diana Rossie had haar haar altijd in een bossie![]()
[ afbeelding ]
En ik mag niet meer rokenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]ze willen mij gewoon aan de friet hebben
Ik geloof met je mee, waarom op deze manier is me niet geheel duidelijk, maar ik geloof niet in de intentie dit nog lang te laten doorgaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef Paco55 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:02 schreef 5thencounter het volgende:
Spiegeltje Spiegeltje aan de wand, ben ik écht van de verkeerde kant?![]()
[ afbeelding ]
ik denk dat ze het afgelopen jaar zo hebben gebracht om er geen dooie boel van te maken. In een ijle hoop dit nog tot leven te wekken...geloof ik niet meer in,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik geloof met je mee, waarom op deze manier is me niet geheel duidelijk, maar ik geloof niet in de intentie dit nog lang te laten doorgaan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]ze willen mij gewoon aan de friet hebben
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ik denk dat ze het afgelopen jaar zo hebben gebracht om er geen dooie boel van te maken. In een ijle hoop dit nog tot leven te wekken...geloof ik niet meer in,
Zeker als Ik JdM hoor zeggen dat er al teveel ruzies zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ik denk dat ze het afgelopen jaar zo hebben gebracht om er geen dooie boel van te maken. In een ijle hoop dit nog tot leven te wekken...geloof ik niet meer in,
Terwijl er nog veel wakker zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:01 schreef Zelus het volgende:
al 10 minuten een stream op het bed van Pat en Col, lekker boeiend, not.
Asjeblieffffff, hehehhehehequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwil een frietje pinda
Nou en ik ga nog even rokenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwil een frietje pinda
het echte gif is er uit (beetje lau en mak nog maar die hebben een gebrek aan lef)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:05 schreef schizolientje het volgende:
gaat ze op de gifgroene kamer slapen?
geen idee, kijk zo weinig streams, raak door de war met dew beelden, het ziet er niet groen uit...black and white gewoonquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:05 schreef schizolientje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Asjeblieffffff, hehehhehehe
[ afbeelding ]
Ja, in het oude bed van Naomi.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:05 schreef schizolientje het volgende:
Juist, wat dat betreft vind ik het knap dat het nog niet zo is ontploft, oké zover ik weet 2 keer wel? maar SL héquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:06 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Zeker als Ik JdM hoor zeggen dat er al teveel ruzies zijn![]()
Ik heb GVD nog geen echte goede ruzie meegemaakt daar
Volgens mij bij de aankondiging dat Utopia door zou gaan in het nieuwe jaar. Zal ergens eind september zijn geweest.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Lolita92 het volgende:
JDM had in een interview gezegd dat hij wel eens het utopia terrein op is geweest om ze een wake-up-call te geven. Weten kunnen wanneer dat was?
Die kindertjes laten over een maand of twee dat poppekoppenschildje wel vallen als weer geld verdiend moet wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:03 schreef DaniqueV het volgende:
Ze heeft een knot nu, zoals ik al eerder vanavond zei![]()
Verwacht nog wel dat ze vloeg of laat gaan lopen klooien met die clips met nephaar van haar
Hij gaf niet de bewoners een wake up call, maar het team, dat is wat ik van dat intervieuw begreep.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Lolita92 het volgende:
JDM had in een interview gezegd dat hij wel eens het utopia terrein op is geweest om ze een wake-up-call te geven. Weten kunnen wanneer dat was?
nee voor echter ruzies moeten we daar niet wezenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist, wat dat betreft vind ik het knap dat het nog niet zo is ontploft, oké zover ik weet 2 keer wel? maar SL hé
Het is allemaal verschrikkelijk braaf en verwonder me er steeds over dat er nog zoveel kijkers zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Juist, wat dat betreft vind ik het knap dat het nog niet zo is ontploft, oké zover ik weet 2 keer wel? maar SL hé
niet met lau in tha housequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kindertjes laten over een maand of twee dat poppekoppenschildje wel vallen als weer geld verdiend moet worden![]()
Alhoewel.. ¤50.000 daar kun je nog héél lang op giebelen en bidjes doen
thanks...moet friet voorstellenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Asjeblieffffff, hehehhehehe
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kindertjes laten over een maand of twee dat poppekoppenschildje wel vallen als weer geld verdiend moet worden![]()
Alhoewel.. ¤50.000 daar kun je nog héél lang op giebelen en bidjes doen
Jup. nixnutkind No2 heeft plaatsgenomenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
thanks...moet friet voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat er geburt nu.ik zie een slaapkamer met 1 nieuw persoon, lezende in een boek schrift? zal de bijbel wel zijn denk ik
same here, volgens mijn broer kan er niet gekl**t worden met die kijkcijfers, ik blijf mijn bedenkingen houden eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:10 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Het is allemaal verschrikkelijk braaf en verwonder me er steeds over dat er nog zoveel kijkers zijn
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
thanks...moet friet voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat er geburt nu.ik zie een slaapkamer met 1 nieuw persoon, lezende in een boek schrift? zal de bijbel wel zijn denk ik
Kan je wat preciezer zijn? Ik ben even in de war waar dit over gaatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:12 schreef DKUp het volgende:
Alle posts die niet over de streams gaan, kunnen jullie achterwege laten.
zooitje gewoon.en wij zijn ook gekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. nixnutkind No2 heeft plaatsgenomen
owwwwwwwwwww, die zocht ik! kwijl...kwijl..kwijl. woon ook in zo'n gehucht dat er laat hier niets meer te krijgen isquote:
oké...ze leest, dat zal dan het enige zijn wat ik kan typenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:12 schreef DKUp het volgende:
Alle posts die niet over de streams gaan, kunnen jullie achterwege laten.
Zelfs dat niet meerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
oké...ze leest, dat zal dan het enige zijn wat ik kan typen
Ut ligt......zuchtquote:
Toch knap van jequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
oké...ze leest, dat zal dan het enige zijn wat ik kan typen
Waarschijnlijk vast aan het oefenenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ze doet neuk bewegingen met haar voeten???
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef Zelus het volgende:
[..]
Ze doet neuk bewegingen met haar voeten???
quote:
Roken, patat vreten etc. .quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kan je wat preciezer zijn? Ik ben even in de war waar dit over gaat
Word er ook wat opstandig vanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef Chanel5 het volgende:
Dat OT gedram midden in de nacht, sorry hoor...
Handjes niet boven de dekens, Satan wordt blijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:17 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vast aan het oefenen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dat nou de hand van god bij dat licht dat over haar bolletje strijkt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk niet dat er nog iemand bij komt.
3 Eruit en er zijn al 3 bij. Gaby, God en Jezus.
Mag dat nog wel?quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef Chanel5 het volgende:
Dat OT gedram midden in de nacht, sorry hoor...
quote:
Het is een eenpersoonsdekbedquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:18 schreef Jian het volgende:
Ja, wat kunnen we zeggen over de dekbedhoes,.....
Wat zouden die Chinese tekens op het dekbed betekenen??quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef DaniqueV het volgende:
Hoofd omhoog en ze kijkt over der dekbed heen.......spannend!
Dat we on topic moeten blijven.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Wat zouden die Chinese tekens op het dekbed betekenen??
Eigen stroom, of zullen ze die ook illegaal aftappen van de FEBO?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef lorrie03 het volgende:
elektrische tandenborstel moet opgeladen worden
dim sumquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Chinees of Japans,dan denk ik gelijk aan origamiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Heeft toch geen vriendin daar in die loodsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Is ook een manier, deo spuiten i.p.v. douchen![]()
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:22 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig dat jij hier meestal verschijnt als het off topic gaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef mootie het volgende:
Godverdomme, wat kinderachtig.![]()
/insert plaatje
En dan zelf ook OT berichten plaatstquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig dat jij hier meestal verschijnt als het off topic gaat.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef mootie het volgende:
/insert plaatje
off topicquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef mootie het volgende:
/insert plaatje
ovaalquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.....
Klopt, want commentaar leveren op een ander is ook off topic.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En dan zelf ook OT berichten plaatst
wat ligt daar op ivan's bed?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Is ook een manier, deo spuiten i.p.v. douchen![]()
[ afbeelding ]
Nou!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig dat jij hier meestal verschijnt als het off topic gaat.
quote:
LauB die in haar eigen bed ligtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is.....
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:30 schreef formule het volgende:
Ik krijg rare filmpjes over origami,dus dat het niet worden
Ballonnen. Gio had die achter het rolgordijn gestopt als verassing. Zover ik begreep na de SL. Gio had het erover dat het best lastig was.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:30 schreef formule het volgende:
Ik krijg rare filmpjes over origami,dus dat het niet worden
bij jou beweegt het nog, GaBy ligt stil bij mijquote:
Ja, maar dit is Utopia en daar is alles anders, tenminste als je binnen zit, wij begrijpen dan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt zo doordat de aarde draait.
Ik ga nog even rokenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef DaniqueV het volgende:
Mag ik het even uitspreken, wat een k*tavond! Ik ga nog een wijntje pakken
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dit is Utopia en daar is alles anders, tenminste als je binnen zit, wij begrijpen dan niet.
vanes is er uit dus zwaar offtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef DaniqueV het volgende:
Een typische vrijdagnacht in Utopia, het kan elk moment losbarsten, maar dat hoeft natuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef DaniqueV het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dit is Utopia en daar is alles anders, tenminste als je binnen zit, wij begrijpen dan niet.
Ach, dat was ik even vergeten. Kees zit waarschijnlijk in een hijskraan die maan te bedienen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis dat ik niet meer rook anders deed ik gezellie mee, ook in the mood voorquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
bij jou beweegt het nog, GaBy ligt stil bij mij
leuke afleiding was leuk geweestquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Een typische vrijdagnacht in Utopia, het kan elk moment losbarsten, maar dat hoeft natuurlijk niet
VOLHOUDEN wilde dat ik de kracht er voor had!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tis dat ik niet meer rook anders deed ik gezellie mee, ook in the mood voor
ja ze is onrustig, zij en de boeddha's..en godquote:
Waarom niet eens een nieuwe bewoner midden in de nacht. Doe eens iets spontaans onverwachts in die loodsquote:
Ja houd ook vol hoor, zolang je er zelf niet voor 100% achter staat lukt het jammer genoeg niet, eerste week is zwaarste..later kan je zeggen, eigenlijk viel het wel mee!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
VOLHOUDEN wilde dat ik de kracht er voor had!
iddquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Waarom niet eens een nieuwe bewoner midden in de nacht. Doe eens iets spontaans onverwachts in die loods
lang leve talpaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef bombmannl het volgende:
Waar zijn de filmpjes van vandaag? In het filmpjestopic zie ik alleen oude mp4 filmpjes
Ja....ze maken het niet echt spannendquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Waarom niet eens een nieuwe bewoner midden in de nacht. Doe eens iets spontaans onverwachts in die loods
Om ons te misleiden is hij er toe in staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, dat was ik even vergeten. Kees zit waarschijnlijk in een hijskraan die maan te bedienen.
't Is dat wij er nog wat van makenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja....ze maken het niet echt spannend
alles wordt systematisch geliquideerd door sbs6, met andere woorden ze laten allemaal filmpjes verwijderen, heel snelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef bombmannl het volgende:
Waar zijn de filmpjes van vandaag? In het filmpjestopic zie ik alleen oude mp4 filmpjes
hebben hans klok in dienstquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
alles wordt systematisch geliquideerd door sbs6, met andere woorden ze laten allemaal filmpjes verwijderen, heel snel
Ook op andere websites als dailymotion?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
alles wordt systematisch geliquideerd door sbs6, met andere woorden ze laten allemaal filmpjes verwijderen, heel snel
nou zit bijna op mijn vingers...ben bang voor DKUPquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
't Is dat wij er nog wat van maken
Dat is een nog lopende test!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ook op andere websites als dailymotion?
Ja onze meesterfilmer heeft daar ook al een banquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:40 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Ook op andere websites als dailymotion?
Dat is ook OT jah!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
nou zit bijna op mijn vingers...ben bang voor DKUP
OT kan zijn offtopic of ontopic....wik weeg, thats the questionquote:
Dumpert dan maar eens gaan proberen of GeenStijl een email sturen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:41 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja onze meesterfilmer heeft daar ook al een ban
Doe dan maar OT, dat is de gulden middenwegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:42 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OT kan zijn offtopic of ontopic....wik weeg, thats the question
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Dumpert dan maar eens gaan proberen of GeenStijl een email sturen.
Ban de censuur!!!
Tikkertje, wat leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
buut ivan en nicole
onder de dekens
Als god dat zietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef lorrie03 het volgende:
[ afbeelding ]
buut ivan en nicole
onder de dekens
ja het is zwaar knudde. Feestje voor Ivan en Nicolequote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ban de censuur!!!
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe dan maar OT, dat is de gulden middenweg
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:47 schreef formule het volgende:
Hebben jullie weleens van knipvellen gehoord?
Ik denk dat je daar ook weinig kans maakt omdat ze gewoon in hun recht staan, hetgeen niet wil zeggen dat het niet kinderachtig is natuurlijk, maar het is wel hun recht denk ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:44 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ban de censuur!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |