quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dit is Utopia en daar is alles anders, tenminste als je binnen zit, wij begrijpen dan niet.
vanes is er uit dus zwaar offtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef DaniqueV het volgende:
Mag ik het even uitspreken, wat een k*tavond! Ik ga nog een wijntje pakken
Een typische vrijdagnacht in Utopia, het kan elk moment losbarsten, maar dat hoeft natuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef DaniqueV het volgende:
Mag ik het even uitspreken, wat een k*tavond! Ik ga nog een wijntje pakken
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dit is Utopia en daar is alles anders, tenminste als je binnen zit, wij begrijpen dan niet.
Ach, dat was ik even vergeten. Kees zit waarschijnlijk in een hijskraan die maan te bedienen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis dat ik niet meer rook anders deed ik gezellie mee, ook in the mood voorquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:31 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
bij jou beweegt het nog, GaBy ligt stil bij mij
leuke afleiding was leuk geweestquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Een typische vrijdagnacht in Utopia, het kan elk moment losbarsten, maar dat hoeft natuurlijk niet
VOLHOUDEN wilde dat ik de kracht er voor had!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tis dat ik niet meer rook anders deed ik gezellie mee, ook in the mood voor
ja ze is onrustig, zij en de boeddha's..en godquote:
Waarom niet eens een nieuwe bewoner midden in de nacht. Doe eens iets spontaans onverwachts in die loodsquote:
Ja houd ook vol hoor, zolang je er zelf niet voor 100% achter staat lukt het jammer genoeg niet, eerste week is zwaarste..later kan je zeggen, eigenlijk viel het wel mee!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
VOLHOUDEN wilde dat ik de kracht er voor had!
iddquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Waarom niet eens een nieuwe bewoner midden in de nacht. Doe eens iets spontaans onverwachts in die loods
lang leve talpaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef bombmannl het volgende:
Waar zijn de filmpjes van vandaag? In het filmpjestopic zie ik alleen oude mp4 filmpjes
Ja....ze maken het niet echt spannendquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Waarom niet eens een nieuwe bewoner midden in de nacht. Doe eens iets spontaans onverwachts in die loods
Om ons te misleiden is hij er toe in staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, dat was ik even vergeten. Kees zit waarschijnlijk in een hijskraan die maan te bedienen.
't Is dat wij er nog wat van makenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja....ze maken het niet echt spannend
alles wordt systematisch geliquideerd door sbs6, met andere woorden ze laten allemaal filmpjes verwijderen, heel snelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:38 schreef bombmannl het volgende:
Waar zijn de filmpjes van vandaag? In het filmpjestopic zie ik alleen oude mp4 filmpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |