SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith 4-2
Quarter-Finals
Thursday January 1
Peter Wright v Gary Anderson 1-5
Michael van Gerwen v Robert Thornton 5-2
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Stephen Bunting
Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Taylor/van der Voort v Bunting/Van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
Dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Buiten het pdoium is het wel een goede gozer.
Anderson?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
van Gerwen gooit in deze vorm iedereen naar huis
Zuurheidsgodquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Opperkleurder deze TT's heeft, weet je dat het misgaat.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben ze ook al darten op de playstation?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hebben ze ook al darten op de playstation?
joh meen je datquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Op 3-2 had VdV het kunnen winnen bij die choke beurt van Taylor.
Ambrosius brengt een ontgroeningsbezoek aan Johannes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
Ik en GGMM missen Ambrosius in dit topic.
Die kijkt ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
Sinds wanneer mag jij hierover een mening hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:54 schreef PinkLow het volgende:
Als ie de beste is, verdient ie het om te winnen. Maar Taylor is nu echt niet de beste van het Toernooi
Zonder Ambrosius is het dart-topics eigenlijk niks aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
*darttopicquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder Ambrosius is het dart-topics eigenlijk niks aan.
Als kiespijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Caland het volgende:
Ik aanvaard je excuses.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:56 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag mijn excuses aanbieden aan Stijn.
Zaterdagquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ben helemaal vergeten welke dag het is vandaag
Vrijdag 2 januari 2015, ongeveer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik ben helemaal vergeten welke dag het is vandaag
Zekerste weten! Als ie wint maak ik tot en met de finale geen schunnige grapjes meerquote:
banaanquote:
kwam toen ik wou editten even niet op t woordquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef Caland het volgende:
Ik wil ook vette hap eten, sinds 31 december nauwelijks iets op.
#struggles
quote:
Ontopic graag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef Caland het volgende:
#struggles
Jij moet dan ook nog 40-45 kilo afvalllen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef Caland het volgende:
#struggles
Dit dus...heb eigenlijk wel zin in een broodje kroket met heul veel mosterdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef Caland het volgende:
#struggles
OK.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
HAHAHa HIER KOMT IE VOOR TAYLOR
Dan zou ik dit darts-topic onmiddellijk naar een ander forum verplaatsen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Open sollicitatie voor moderator sport.
ooh ik hou dat liever allemaal gescheidenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Grote friet met een frikandel onder in het bakje
Mijn huissnackbar is anderhalve week dicht. De hel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit dus...heb eigenlijk wel zin in een broodje kroket met heul veel mosterd
Mens erger je niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik dit darts-topic onmiddellijk naar een ander forum verplaatsen.
Ik heb een McDonalds om de hoek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mijn huissnackbar is anderhalve week dicht. De hel.
Heb je zelf geen frituurpan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kattuk blijft wat dat betreft toch een Middeleeuws dorpquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gedoe dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je kan hem buiten zetten of in de schuur
Die is dan weer een stuk beter dan vandaag hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef BB-King het volgende:
Wat een deceptie.
Enige positieve is dat in deze vorm Mike een makkie heeft aan Phil in de finale.
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Ik kan morgen het dartsen niet eens zien.
Watquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Stel de videorecorder inquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Caland het volgende:
Mike gaat hem hard in de aars naaienquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef BB-King het volgende:
Wat een deceptie.
Enige positieve is dat in deze vorm Mike een makkie heeft aan Phil in de finale.
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat meenemen van het bord vind ik wel wat overdreven. Doe dat alleen als je echt goed gespeeld hebt.
Hij doet het voor een kind.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat meenemen van het bord vind ik wel wat overdreven. Doe dat alleen als je echt goed gespeeld hebt.
Nieuwjaarsborrel bij het voetbal, dus ik heb goede hoop dat ze het wel opzetten.quote:
Taylor hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
WTFquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Tik hem aan blauwe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben ik op tijd voor de Barney Army?
nee, weg jijquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oprotten met je blauwe kleurtje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jaja, Hagenezen en Groningers unitedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, is al afgelopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
imo bord het publiek in slingeren ipv flightsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Leer klokkijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, wees welkom medestrijder van de Barney Army.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is toch voor goed doel ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat bord gaat naar een veiling en het geld gaat naar een goed doel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTFis dat net zoiets als een voetballer die een bal meeneemt? Wat dom.
Een voetballer neemt altijd zijn bal(len) meequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
WTFis dat net zoiets als een voetballer die een bal meeneemt? Wat dom.
Hij neemt het bord niet mee, domme. Hij geeft het aan een kind.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit is je laatste schunnige grap.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Een voetballer neemt altijd zijn bal(len) mee
Echt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Szura het volgende:
#teambarney
Al denk ik dat hij weinig kans maakt
Door deze leugen ga ik je TR lekker niet behandelen.quote:
Je gaat ze nog missenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is je laatste schunnige grap.
Een Hagenees met smaak dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Caland het volgende:
Van Barneveld, echte Hagenees die voor Ajax is.
Hey niet met Johannes hè? Rot zelf op idioot!quote:
Barney heeft ook jeugdzondes. Met eentje is hij zelfs getrouwd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Caland het volgende:
Van Barneveld, echte Hagenees die voor Ajax is.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Een voetballer neemt altijd zijn bal(len) mee
Weet je wie het helemaal niet erg vindt als je zijn TR's behandelt? static. Die waardeert het altijd ontzettend als je een beetje in SHO modt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door deze leugen ga ik je TR lekker niet behandelen.
Bovendien wil ik niet in het vaarwater van mijn collega Ambrosius gaan zitten.
wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey niet met Johannes hè? Rot zelf op idioot!
Als van der voort gewonnen had, had hij het publiek tegen gehad. Nu zou hij wel eens mazzel kunnen hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Szura het volgende:
#teambarney
Al denk ik dat hij weinig kans maakt
Van Bunting dik winnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef franklop het volgende:
Ik hoop dat Barney gewoon eens dik wint (als hij wint), ipv dat zenuwachtige net aan in maximaal aantal sets winnen
Als hij wint zal hij echt niet opeens 80 kg. afgevallen zijn hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef franklop het volgende:
Ik hoop dat Barney gewoon eens dik wint
ogen open doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij post nooit hier in dit topic en nu kom je ineens de bigstar uithangen.
See what i did there?quote:
Dat is toch niet spannendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef franklop het volgende:
Ik hoop dat Barney gewoon eens dik wint (als hij wint), ipv dat zenuwachtige net aan in maximaal aantal sets winnen
Bedanktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Hoop dat ze jou wat rust gunnen in VBL
Ook bedankt Marco ouwe pikquote:
Hij gooit nu weer met zijn pijlen uit 1974.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Met die darts had Barney moeten blijven gooien.
Iedereen dacht aan FGquote:
Alleen Zuid Holland steunt je met Mani uit Sassum, Marco uit Kattuk en mijzelf uit Den Haag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Ook bedankt Marco ouwe pik
Zuid Holland en Groningen zijn favoriete provincies van mij, heb ik dat al eens gezegd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen Zuid Holland steunt je met Mani uit Sassum, Marco uit Kattuk en mijzelf uit Den Haag.
Prijs voor grootste chokerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef WethouderHekking het volgende:
Jammer voor Voort, had hij maar die 96 uitgegooid .
Goeie darter hoor, maar ik zie hem niet zo gauw een grote prijs winnen.
Nee, zeg dat eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zuid Holland en Groningen zijn favoriete provincies van mij, heb ik dat al eens gezegd?
Hoe was het sluiten van de topics in VBL?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zuid Holland en Groningen zijn favoriete provincies van mij, heb ik dat al eens gezegd?
Nee, maar diep van binnen heb ik dit altijd al geweten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken je niet, ik wil je niet kennen... desondanks toch succesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ontzettend leuk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was het sluiten van de topics in VBL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |