Ze worden gewoon tegelijk gedraaid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
Ik begin langzaam te denken dat mijn requests wellicht niet beide voorbij gaan komen
het gaat niet meer passen neequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef D. het volgende:
Ik begin langzaam te denken dat mijn requests wellicht niet beide voorbij gaan komen
Ik snap dat wel, vrouwen zijn veel leuker dan mannenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
paar jaar geleden waren ze beiden nog met een man, maar kennelijk hebben ze het licht gezien
De ene links, de ander rechts?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze worden gewoon tegelijk gedraaid.
ga jij dan nummer 3 er weer doorheen zingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze worden gewoon tegelijk gedraaid.
We hebben nog een uurtje toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het gaat niet meer passen nee
Dan maar allemaal tegelijk youtuben
Ik vind met man toch leuker hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
paar jaar geleden waren ze beiden nog met een man, maar kennelijk hebben ze het licht gezien
Nee man, de ene rechts en de ander links. Wat denk jij nou??quote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
ga jij dan nummer 3 er weer doorheen zingen?
ik heb nog nooit een vrouw geprobeerd, ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind met man toch leuker hoormaar dat ligt misschien ook aan de man.
Ik wist het niet he, daarom vroeg ik hetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee man, de ene rechts en de ander links. Wat denk jij nou??
Ow nu snap ik het pas....quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een vrouw geprobeerd, ik kan me er niks bij voorstellen.
Doe mij maar mannen
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow nu snap ik het pas....![]()
![]()
ik dacht dat ze nu beide zonder man waren, maar ze zijn met elkaar. Ik heb ook nog nooit een vrouw geprobeerd trouwens en kan me er niks bij vorostellen.
In grote delen van de wereld is het al 3 januari.quote:
Ja, maar kon toch zijn dat ze gewoon met z'n drietjes op vakantie waren? Het is al laat hè?quote:
Dan zijn we geneptquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In grote delen van de wereld is het al 3 januari.
ja precies. Toen ik ooit vertelde dat mijn zusje nu een vriendin heeft zei echt iedereen: joh, nu pas?quote:
Dat waren ze wellicht ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar kon toch zijn dat ze gewoon met z'n drietjes op vakantie waren?
Ze liep er altijd al 'zo' bij dus?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja precies. Toen ik ooit vertelde dat mijn zusje nu een vriendin heeft zei echt iedereen: joh, nu pas?
niet eens, ik was met een vriendin (de fotografe) in Spanje en toevallig zat mijn zusje met haar schoonfamilie 20 km verderopquote:
Hoor je toch wel best vaak vind ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Het zal je toch gebeuren als man.
Heb je een relatie met een vrouw, gaat het uit, en een tijdje later hoor je dat ze nu een vriendin heeft.
Ouch, that's gotta hurt..
Mijn vader had datquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je een relatie met een vrouw, gaat het uit, en een tijdje later hoor je dat ze nu een vriendin heeft.
Dus jij bent geadopteerd?quote:
Ze moeten er ook zelf achterkomen inderdaad. Je hebt er dus nog wel iets moois aan overgehouden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar goed. Mijn exzwager is gelukkig nog steeds een van mijn beste vrienden
met mij zal je dat niet overkomen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, mijn ouders waren toen al een paar jaar gescheiden.quote:
Ook best een leeftijdsverschil.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders waren toen al een paar jaar gescheiden.
Hij was toen 39 en kreeg een vriendin van 19
Achteraf bleek dat dus haar experimentele fase te zijn
ik ben helemaal voor de groene blaadjes, maar dit verschil was toch wel vrij grootquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders waren toen al een paar jaar gescheiden.
Hij was toen 39 en kreeg een vriendin van 19
Achteraf bleek dat dus haar experimentele fase te zijn
Hoe oud was jij toen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nogal
Ze paste eerder bij mij wat leeftijd betreft
13quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen?
Mijn ouders zijn al 41 jaar getrouwd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |