het was een eightiesfeestje, maar het was tussendoor slaapverwekkendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey allen! Ik meld me nog ff. Is er nog wat aardigs voorbijgekomen vandaag?
Ja, nu ben ik onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
graag. Ik denk dat ik toen nooit op je zou zijn gevallen. Nu daarentegen........
Inmiddels heb ik netjes braaf schouderlang blond haar en draag niks alternatiefs meer, alleen nog wel veel zwartquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel zo handigOp mijn werk zou het wel opvallen, maar zouden ze er niet moeilijk over doen, denk ik. Meer als je een publieke functie hebt.
Ook de typische kledingquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik onweerstaanbaar
[ afbeelding ]
Ik draag ook bijna altijd zwart of grijs.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik netjes braaf schouderlang blond haar en draag niks alternatiefs meer, alleen nog wel veel zwart
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:35 schreef Doedezemaar het volgende:
ik mag niet lachen om die foto, ik mag niet lachen om die foto, ik mag niet....
*proest*
Een wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, voor toen wel ja.
Had jij ook een wortelpijpbroek?
Een broek waarvan de pijp gedraaid is, dus de naad eindigt op een andere plek onderaan je been dan waar hij bovenaan je been begonnen is. Zoiets.quote:
Nee, dat kan ik niet hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een broek waarvan de pijp gedraaid is, dus de naad eindigt op een andere plek onderaan je been dan waar hij bovenaan je been begonnen is. Zoiets.
Ook niet toen je jonger was? Die heb ik vroeger wel aan gehad hoor. Nu natuurlijk nietquote:
Ja inderdaad. En ik deed altijd Amando op van mijn vader, die vond ik lekker.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
We droegen in de jaren 80 best bizarre dingen, overhemden van papa met giletje van het driedelig pak van opa er overheen en dan je broek in je laarzen. Charming...
Ik herinner me ook nog t-shirts met capuchon, van die bretels voor op je mouw, ...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:42 schreef Doedezemaar het volgende:
We droegen in de jaren 80 best bizarre dingen, overhemden van papa met giletje van het driedelig pak van opa er overheen en dan je broek in je laarzen. Charming...
Bij moet alles goed en recht zittenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook niet toen je jonger was? Die heb ik vroeger wel aan gehad hoor. Nu natuurlijk niet![]()
Skinny's
ja die ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik herinner me ook nog t-shirts met capuchon, van die bretels voor op je mouw, ...
Ik een spijkerbroek en een shirt, spannend he?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik draag voornamelijk jurkjes en anders bootcut spijkerbroeken
hmm?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
ik dacht dat je voornamelijk naakt gingquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik een spijkerbroek en een shirt, spannend he?
Ik wissel jurkjes af met skinny's.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik dacht we doelden op momenten dat we wel gekleed gingenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik dacht dat je voornamelijk naakt ging
Ja heel. Peace ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik een spijkerbroek en een shirt, spannend he?
Done!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil je de links uit je quote halen diaan? ik verwijder ze weer uit mijn post
okay!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Op de ene foto zie je op de trap mijn zusje (de blonde) en schoonzusje
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zien er vrij cliche uit, ze passen precies in het hokje
Voor sommige mensen werkt dat prima en voelen ze zich goed bij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zien er vrij cliche uit, ze passen precies in het hokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |