Het had ook Wham kunnen zijn hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het was ook mijn associatie, maar ik wilde het niet meteen roepen
Viel mee hoor.... hij is minder zoet dan hij lijkt. En inderdada veel werk. Ik bestel altijd bij Hema een fototaart, veel gemakkelijker en vooral sneller.quote:
Ik heb nog nooit een fototaart gehadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Viel mee hoor.... hij is minder zoet dan hij lijkt. En inderdada veel werk. Ik bestel altijd bij Hema een fototaart, veel gemakkelijker en vooral sneller.
Ik heb al jaaaaaaaaaren er niets meer in, maar ze zijn nog wel open denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
3 oorbelletjes had ik ook aan iedere kant (en nog steeds, daar zitten al 25 jaar bijna permanent ringetjes in, voel me heel kaal zonder)
Ik heb op een gegeven moment voor mijn werk de meeste oorbellen uit gelaten. Nog een tijdje één ringetje gehad, maar da's ook alweer jaren geleden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
3 oorbelletjes had ik ook aan iedere kant (en nog steeds, daar zitten al 25 jaar bijna permanent ringetjes in, voel me heel kaal zonder)
Laat me, laat mequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
ja nee, nou wordt 'ie fraai, ga jij mannen sexy vinden
graag. Ik denk dat ik toen nooit op je zou zijn gevallen. Nu daarentegen........quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef D. het volgende:
Ik heb nog een foto gevonden van destijds waar ik toch niet herkenbaar ben, dus wanneer gewest kan ik die delen
Dat is wel zo handigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is wel grappig, op mijn werk val je totaal niet op met piercings en tattoo's enzo, ik steek er maar braaf bij af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |