niet eens, ik was met een vriendin (de fotografe) in Spanje en toevallig zat mijn zusje met haar schoonfamilie 20 km verderopquote:
Hoor je toch wel best vaak vind ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Het zal je toch gebeuren als man.
Heb je een relatie met een vrouw, gaat het uit, en een tijdje later hoor je dat ze nu een vriendin heeft.
Ouch, that's gotta hurt..
Mijn vader had datquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Heb je een relatie met een vrouw, gaat het uit, en een tijdje later hoor je dat ze nu een vriendin heeft.
Dus jij bent geadopteerd?quote:
Ze moeten er ook zelf achterkomen inderdaad. Je hebt er dus nog wel iets moois aan overgehouden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar goed. Mijn exzwager is gelukkig nog steeds een van mijn beste vrienden
met mij zal je dat niet overkomen hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, mijn ouders waren toen al een paar jaar gescheiden.quote:
Ook best een leeftijdsverschil.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders waren toen al een paar jaar gescheiden.
Hij was toen 39 en kreeg een vriendin van 19
Achteraf bleek dat dus haar experimentele fase te zijn
ik ben helemaal voor de groene blaadjes, maar dit verschil was toch wel vrij grootquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders waren toen al een paar jaar gescheiden.
Hij was toen 39 en kreeg een vriendin van 19
Achteraf bleek dat dus haar experimentele fase te zijn
Hoe oud was jij toen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Nogal
Ze paste eerder bij mij wat leeftijd betreft
13quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen?
Mijn ouders zijn al 41 jaar getrouwd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |