quote:
quote:
RIPquote:
Uuh, nee?quote:
Uuh, tja?quote:
Ik neuk nog liever 1000 vadsige wijven met korte pittige kapsels.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
Zoek troost bij Etsu .. Hij weet hoe het voelt
Moet je nagaan ..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in Groningen.
Ben je mij nu naar cul gevolgd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever 1000 vadsige wijven met korte pittige kapsels.
Ja kan niet wachten om dat poepertje van je eens flink aan te stampenquote:
Ja, ik moet toch iemand stalken nu Pax zwak bleek te zijn.quote:
Wat een prachtige zin.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:47 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig heb ik zo'n handige abofunctie waarmee ik al je posts blokkeer. Geen idee dus waar dit topic over gaat
oke ik zal meelevend zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:55 schreef Rezania het volgende:
Zie al die stoere boiis eens schelden.Voel de liefde.
Laatste keer dat ik dat deed kreeg ik gezeik van Tchock dat ik maar een bèta SC moest openen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oke ik zal meelevend zijn
Post in rechten sc .. Vindt Paxcon erg leuk
eng gezelschapquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat deed kreeg ik gezeik van Tchock dat ik maar een bèta SC moest openen.Elitair kliekje man.
Je kan de OP toch niet blokkeren met die functie?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:47 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig heb ik zo'n handige abofunctie waarmee ik al je posts blokkeer. Geen idee dus waar dit topic over gaat
Idd. Vooral ook hoe in de OP staat "WO SC, NIET VOOR CURSISTEN!"quote:
Morgen vroeg op?quote:
Zie editquote:
Maandag ben ik meestal vrijquote:
En wat zou ik buiten moeten doen dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef VarkensHart het volgende:
Kom eens uit die waanwereld joh ts en ga naar buiten
Ik zeg ook niet dat jij in Groningen woont.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig niet in Groningen.
En ik kom er ook niet vandaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je in Groningen woon.
Ik hoorde dat je vanavond bij Brad pitquote:
Maakt niet uit. Daarbuiten ben jij voor de hele wereld een domme kaaskop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |