Ik had nog niet echt veel gegeten vandaag en ik heb geen zin om met honger te gaan slapen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.

Gelukkig had jij toch al een hekel aan negers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef Webschip het volgende:
Nog even, dan zijn er meer blauwe dan zwarte users.

Nee, ik heb geen hekel aan negers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig had jij toch al een hekel aan negers.

Pjo is niet de vader hoorquote:

Het gaat over jou in het VI topic! Leuk he! Ik doe een Corrie.quote:
Weten jouw ouders wel dat ik de stiefvader ben? Pjo heeft veel liefde nodig he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo is niet de vader hoor
Maar het zou kunnen dat hierdoor Pjo wel bij mijn ouders blijft wonen, maar dat maakt niet uit, want daar wordt hij enorm vertroeteld.

Disney?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ben ik meer fan van DeWalt.

Scheelt weinig meer aan, inderdaad. Ik denk dat ik binnenkort mijn UI maar blauw maak, om het te compenseren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef Webschip het volgende:
Nog even, dan zijn er meer blauwe dan zwarte users.

UI hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Scheelt weinig meer aan, inderdaad. Ik denk dat ik binnenkort mijn UI maar blauw maak, om het te compenseren.

Brrrr... nee. Ik houd gewoon mijn huidige, geniale (al zeg ik het zelf) ontwerp, met elf gekleurde vlakjes. Ik kan natuurlijk wel de kleuren veranderen.quote:

In die van mij zit al blauwquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Scheelt weinig meer aan, inderdaad. Ik denk dat ik binnenkort mijn UI maar blauw maak, om het te compenseren.

Roep het maar niet te hard. Straks zet -ie z'n Thijs van den Brink-UI er weer voor....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Webschip het volgende:
Ik moet wel erg wennen aan de nieuwe UI van Speculaas.

Ik moet daar echt niet aan denken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roep het maar niet te hard. Straks zet -ie z'n Thijs van den Brink-UI er weer voor....

Heul niet waarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
Oranje vloekt ook ongelooflijk bij blauw....

Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind die Grover veel leuker dan die oranje vlammetjes. Oranje vloekt ook ongelooflijk bij blauw....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |