Fijn dat ze ook informatie over de smeltkarakteristiek hebben toegevoegd. Dat in elk geval je selectiviteit op orde is.quote:
bij de steeksleutel moet je wel opletten welk merk je pakt denk ik. Chinese sleutels zijn snelquote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Fijn dat ze ook informatie over de smeltkarakteristiek hebben toegevoegd. Dat in elk geval je selectiviteit op orde is.
remmen op sneeuw is leukquote:
Morgen 2 nieuwe bandjes ophalen, en dat worden ook zomerbanden. Rijd nu al het hele jaar op winterbanden in afwachting van sneeuwstormen en ijsschotsen op de snelweg, en ik ben teleurgesteld; de pokke met die winterbandenmode, ik gooi de overgebleven 2 winterconti's van voor naar achter om ook op te rijden, de nieuwe Michelin energysavers voor eronder, en dan is het wel mooi zo.quote:
We hebben 4 voorstukjes gezien en die waren ook alle 4 goed.quote:
Nee zaterdag viel wel mee, wezen bowlen en daarbij maar 4 Erdinger Weißbier op.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je de lolbroek aan? Teveel gezopen zeker, afgelopen zaterdag?
Ah, was de onthulling bij jullie dan op vrijdag?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef densmee het volgende:
[..]
Nee zaterdag viel wel mee, wezen bowlen en daarbij maar 4 Erdinger Weißbier op.
Vrijdag was wel een topavond qua bier.
quote:
Onthulling? Als je de prinsenbekendmaking bedoeld, die is altijd rond de 11e van de 11e.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, was de onthulling bij jullie dan op vrijdag?
literpullen zekerquote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef densmee het volgende:
[..]
Nee zaterdag viel wel mee, wezen bowlen en daarbij maar 4 Erdinger Weißbier op.
Vrijdag was wel een topavond qua bier.
Nee nee gewoon netjes halve liters.quote:
Dan pasquote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef densmee het volgende:
[..]
Onthulling? Als je de prinsenbekendmaking bedoeld, die is altijd rond de 11e van de 11e.
Maar nee het was gewoon gezellig in het café
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |