autoquote:
al eens een hond overwogen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wou dat iedereen zo goed naar mij luisterde
Ik was gisteren bij de chinees aan het twijfelen tussen dat of een 32 met rijstquote:
32quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij de chinees aan het twijfelen tussen dat of een 32 met rijst
Ik wilde eigenlijk met mihoen maar dat was 5 euro extra.quote:
schandalig! Zo is mihoen onbereikbaar voor de Henken en Ingrids van de wereld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk met mihoen maar dat was 5 euro extra.
Ach daar in noord Limburg kijken ze veel te nauw bij de Chinees, bestel je kat krijg je nasi met babi pangang zeggen ze dat daar ook kat door zitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk met mihoen maar dat was 5 euro extra.
Het was in Brabantquote:Op zaterdag 10 januari 2015 02:48 schreef densmee het volgende:
[..]
Ach daar in noord Limburg kijken ze veel te nauw bij de Chinees, bestel je kat krijg je nasi met babi pangang zeggen ze dat daar ook kat door zit
Waar hebbie het over?quote:Op zondag 11 januari 2015 08:02 schreef densmee het volgende:
En ja hoor we missen weer 2 van de 3 fasen hier
Batterijen van de meterkast zijn weer leeg.quote:
Iedere fase zijn eigen muntje.quote:Op zondag 11 januari 2015 09:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Batterijen van de meterkast zijn weer leeg.
Stuivertje in de zekeringhouderquote:
Gek.quote:Op zondag 11 januari 2015 09:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stuivertje in de zekeringhouder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had eigenlijk wel een rondje ring achteruit verwachtquote:Op zondag 11 januari 2015 11:03 schreef daNpy het volgende:
DAF wint nog steeds!
DAF 66 vs Audi TTS vs BMW M3 vs Corvette C06 am Nürburgring!
Fijn dat ze ook informatie over de smeltkarakteristiek hebben toegevoegd. Dat in elk geval je selectiviteit op orde is.quote:
bij de steeksleutel moet je wel opletten welk merk je pakt denk ik. Chinese sleutels zijn snelquote:Op zondag 11 januari 2015 16:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Fijn dat ze ook informatie over de smeltkarakteristiek hebben toegevoegd. Dat in elk geval je selectiviteit op orde is.
remmen op sneeuw is leukquote:
Morgen 2 nieuwe bandjes ophalen, en dat worden ook zomerbanden. Rijd nu al het hele jaar op winterbanden in afwachting van sneeuwstormen en ijsschotsen op de snelweg, en ik ben teleurgesteld; de pokke met die winterbandenmode, ik gooi de overgebleven 2 winterconti's van voor naar achter om ook op te rijden, de nieuwe Michelin energysavers voor eronder, en dan is het wel mooi zo.quote:
We hebben 4 voorstukjes gezien en die waren ook alle 4 goed.quote:
Nee zaterdag viel wel mee, wezen bowlen en daarbij maar 4 Erdinger Weißbier op.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je de lolbroek aan? Teveel gezopen zeker, afgelopen zaterdag?
Ah, was de onthulling bij jullie dan op vrijdag?quote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef densmee het volgende:
[..]
Nee zaterdag viel wel mee, wezen bowlen en daarbij maar 4 Erdinger Weißbier op.
Vrijdag was wel een topavond qua bier.
quote:
Onthulling? Als je de prinsenbekendmaking bedoeld, die is altijd rond de 11e van de 11e.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, was de onthulling bij jullie dan op vrijdag?
literpullen zekerquote:Op maandag 12 januari 2015 18:06 schreef densmee het volgende:
[..]
Nee zaterdag viel wel mee, wezen bowlen en daarbij maar 4 Erdinger Weißbier op.
Vrijdag was wel een topavond qua bier.
Nee nee gewoon netjes halve liters.quote:
Dan pasquote:Op maandag 12 januari 2015 18:25 schreef densmee het volgende:
[..]
Onthulling? Als je de prinsenbekendmaking bedoeld, die is altijd rond de 11e van de 11e.
Maar nee het was gewoon gezellig in het café
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |