Hooo doe die foto eens!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:54 schreef Zoë23 het volgende:
Bedoel er niets mee
Heb er niets voor niets eenbij
Ik zou ff een 'tiny Love mobiel is een hit' foto posten maar ik ga wel weer![]()
Crumpette, ik heb even niet bijgelezen hoor dus ik weet niet welke adviezen al gegeven zijn. Maar zou het kunnen dat hij te kort slaapt/oververmoeid is, daardoor steeds hele kleine beetjes drinkt en daardoor weer in slaap sukkelt? Dat je dus een beetje in zo'n vicieuze circel zit? Dat hadden wij hier in het begin best wel erg. Vooral 's morgens na zijn 'lange' slaap ging het drinken wel okay maar hoe langer de dag duurde, hoe slechter hij begon te drinken. Toen heel consequent RRR toegepast en toen ging het steeds beter.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:11 schreef Crumpette het volgende:
herkenbaarheid lof dit topic nu alweer. Dank voor alle tips! Ik ga vanavond een flesvoeding kv proberen voor het slapengaan - bedacht me ook dat het de laatste dagen is dat hij zo veel last heeft van zn darmen enzo (omg gas!!), dagen dat ik antibiotica slik. Zondag laatste dag, moeten we maar even kijken wat hij daarna doet. Maar een fles kv helpt hem misschien in de nacht met zijn darmpjes t.o.v. BV momenteel.
Moet toegeven d
Daar ben ik het echt niet mee eens. Wel RRR zoals in t boek vanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:34 schreef Burdie het volgende:
RRR werkt niet icm borstvoeding omdat het volledig voorbij gaat aan het vraag en aanbod principe van bv.
Kwak, wat lief wat je schreef over I.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
T is denk ik maar net de invulling die je aan t begrip geeft. Waar Geppie het over had en Twinkle volgens mij ook, en ik, is heel goed opletten wanneer je baby moe wordt en dan in bed leggen. Heel vaak is dat blij kleintjes toch echt binnen een uur of anderhalf nadat ze wakker werden.
En ik geloof wel dat je (op clusteren en regelen na) doordat ze dan toch regelmatig even in bed liggen (of box of draagdoek of waar dan ook) en slapen of soezen dan toch al snel een beetje hun eigen ritme krijgen. Daarbij voed je dan toch echt gewoon volledig op verzoek.
Toen M altijd maar wakker was kwam hij ook veel vaker voor kleine beetjes drinken.
Nee zo bedoelde ik het ook niet. Ik vind het ook moeilijk te verwoorden zonder het gevoel te geven dat 'elke baby' hetzelfde werkt. Ik denk wel dat wat ik beschrijf bij veel babies in meer of mindere mate wel zo is, dat ze regelmatig moe worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:05 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Kwak, wat lief wat je schreef over I..
Ik heb daar met mijn baby echt een andere ervaring mee, met wat je hierboven schrijft. Voor I werkte dat allemaal niet zo en voor mij ook niet. Ik geloof erin dat iedere moeder zelf, op basis van hoe de baby is en hoe zij zelf is, een manier moet vinden van wat werkt. Er is niet maar 1 manier die wel of niet werkt.
Gaat de fles dan niet te snel zodat z'n zuigbehoefte nog niet vervuld is?quote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 2 januari 2015 14:04 schreef Crumpette het volgende:
thanks allen. Ik was zowiezo niet van plan om heel lang uitsluitend bv te geven. En, ik kolf wel vanavond hoor, zodat mijn productie niet terugloopt. Heb een voeding invriezen ook nog nooit geprobeerd dus dat kunnen we daar dan mooi mee doen.
voedingstijdDaarna proberen hem snel weer slapend te krijgen, kijken of we een cirkel kunnen doorbreken oid.
Oh en mijn ervaring met een gekolfde fles in de nacht is dat er gewoon vrij snel, vrij veel voeding ingaat. De hoop is dan dus steeds dat hij langer slaapt, maar de afgelopen nacht ging dat dus niet op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |