Ja, maar heel 2015 is geheel celibaat.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:26 schreef aeque het volgende:
VA ik kan niet meer quoten. Maar je hebt in 2014 toch een relatie gehad? En daarna irmand van tinder..?
Seks hebben tijdens een relatiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:26 schreef aeque het volgende:
VA ik kan niet meer quoten. Maar je hebt in 2014 toch een relatie gehad? En daarna irmand van tinder..?
Een relatie hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Seks hebben tijdens een relatie![]()
Of überhaupt seks hebben
Art reageert niet op mijn berichtjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon seksdates via FL regelen toch?
En dat allemaal mijn kant opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
Geld moet rollen, liefde moet stromen, zo is het leven
Oh je had het over 2015.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar heel 2015 is geheel celibaat.
En die tinderchick is weer een heeeuull ander verhaal dat nogal grappig geeindigd is
Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja vond dat vrij ongemakkelijk toen.
Werkt prima.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkt dat zo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, volgens de wensen/mensen hier wordt 2015 heel anders dus wie weet is hetquote:
Dan heb ik een verkeerd beeld van jequote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag daar niet komen, ik ben geen kinkster
Misschien is de eerste aflevering wat anders qua opzet, maar meestal doen ze twee opdrachten per aflevering en volgt er een stemming.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh en wat is WIDM onvolgbaar als je het nog nooit hebt gezien. Hak op de tak. Weet nog niet of ik het wat aan vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |