Ik wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 05:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat doe jij dan elke dag? drank en drugs?
Maar goed dat je het al bent dan!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:47 schreef tong80 het volgende:
Ben zelf trouwens 52 en weet nog steeds niet wat ik later wil worden.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 05:08 schreef Impressme het volgende:
Ik mis de liefde in dit stukje, dat is bindend en blind soms. De liefde is de reden van ons bestaan, dat we er uberhaupt nog zijn.
Status, geld telt allemaal niet in de liefde. En de liefde slaat zelden over via de sociale media en dus doolt deze generatie wat rond. Komt goed, een cyberoorlogje en we gaan weer eens naar de kroeg om elkaar te zien
quote:Onze jeugd heeft tegenwoordig een sterke hang naar luxe, heeft slechte manieren, minachting voor het gezag en geen eerbied voor ouderen. Ze geven de voorkeur aan kletspraatjes in plaats van training ... Jonge mensen staan niet meer op als ...een oudere de kamer binnenkomt. Zij spreken hun ouders tegen, houden niet hun mond in gezelschap, ... en tiranniseren hun leraren.
Vergeet onderweg naar morgen niet! Passief, en niet genoeg leven en delen, zoals fok! een groot voorbeeld van hetzelfde fenomeen is..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:11 schreef tong80 het volgende:
De treurigheid.
Ik heb de beschikking over m'n afstandsbediening.
Triest en treurug dat je op de bank zit en naar GTST moet kijken en naar Ik hou van Holland.
Je kunt een boek lezen. Maar wie doet dat nog tegenwoordig ?
"Ik heb het boek gelezen, na aanleiding van de film."
Mja iedere generatie geeft de vorige generaties de schuld, dat is al zo oud als de wereld volgens mij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vind het geen slecht verhaal als ik eerlijk ben, en zit ook wel een kern van waarheid in eerlijk gezegd.
Alleen persoonlijk doe ik niet mee aan het zuipen en dergelijk, maar wel merk ik dat we eigenlijk een verloren generatie zijn die het slachtoffer geworden is van de crisis die we aan de vorige generaties te danken hebben.
Nog genoeg tijd om weer lekker regressief puberaal te gaan doenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:23 schreef Pap89 het volgende:
Te vroeg volwassen, Burgerlijk as fuck sinds 23e jaar
gewoon met legerkisten aan op de banknop springen, had ik allang gedaan bij dat soort postposters.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sodemieter lekker op met dit soort nutteloze fipo's
dit is wel herkenbaar, soort van work hard play hard mentaliteit. Ik heb best een baan die mentaal veel van me eist. Ik heb het echt nodig om in het weekend te ontladen, en dat is echt niet perse altijd keihard feesten en met n kater op mn werk verschijnen, maar t komt wel voor. Kan me ook niet voorstellen hoe er nog een kind in mn leven kan passen.. Ik ben gehecht aan mn vrijheid geloof ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken best veel mensen rond de 30, er onder en er boven, die dus ook in een grote stad wonen en daar ook echt uit proberen te halen wat er in zit, net als ik. Met de nodige katers en overige gevolgen van dien.
Maar het gros van die mensen heeft, net als ik, een hypotheek die eigenlijk net iets te hoog is, maar die wel iedere maand keurig betaald wordt, net als de rest van de rekeningen, doordat we ons keurig elke werkdag naar ons, niet altijd even veel voldoening gevende, baan weten te bewegen, ook al is de fitheid ver te zoeken. Daar doen we nog best goede en nuttige dingen, waar ze ons aan het eind van de maand voor beloven met een zakje geld. In onze ogen nooit genoeg natuurlijk, maar je kunt er van wonen en van auto rijden, dus het moet maar. Daar klagen we vervolgens weer over in de kroeg.
Herkenning dus over het weigeren de drankhysterie echt achter ons te laten. Geen herkenning over het niet willen hebben van verantwoordelijkheden dus.
Jeetje, wat ben jij een loser.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef LelijKnap het volgende:
Decadent, lui en verwend
Narcistisch: mama zei dat ik geweldig en speciaal ben
Individualisme: ik wil en moet voor ik
Armlastig: niets is van mij: ik huur/betaal af
Hedonistisch: ik heb behoeften, echt en onecht: onderscheid vervaagd
Materialistisch maar ook juist absoluut niet: gemak en afleidend vermaak is het streven
Afhankelijk, financieel en psychisch
Psychiatrie: ik lijd aan en heb dat
Nihilistisch, geen ideaal, geen streven:
Ongemotiveerd, doelloos
Geen familiewaarden: wantrouw tov monogamie
Feminisme, onderscheid man-vrouw weg: babies weg
Vluchten, series, games en drugs
Moe van intellectualisme: waarheid bestaat niet: gelul om het gelul is wat rest
Onzekerheid, tov zichzelf als de toekomst, zowel op micro als macroniveau
Teleurgesteld: de wereld die aan de voeten lag is weggezakt
|
Forum Opties | |