Ik zeg vooral vaak dat mensen ongelijk hebben schijnbaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hi5. Ik schijn hele verhalen te vertellen met intense onderbouwende emotie
Thijs heeft nog niks laten weten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het weekend komt er aan. Blijven jullie allen bij jullie schema partner slapen deze week?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij mag scheetjes laten, Fas. Echte liefde
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg vooral vaak dat mensen ongelijk hebben schijnbaar
Het betweterige zit in mij tot op het bot
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg vooral vaak dat mensen ongelijk hebben schijnbaar
Het betweterige zit in mij tot op het bot
Zonde.quote:
Oh, jij hebt het schema opgesteld?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Ik ga Loka deze week ook niet meer zien denk ik. Eerste week gaat het al mis. Zonde.
Oh noesquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Ik ga Loka deze week ook niet meer zien denk ik. Eerste week gaat het al mis. Zonde.
Ja. Komt dat als een verrassing?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het schema opgesteld?
Roy backstabben? Door gewoon straw te laten logeren?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh noesgelukkig heb je Loka week 2 ook nog. Ik denk overigens ook niet dat ik cali nog spreek. Spannend dus. Straw gaat naar Roy. Ik weet dus niet of ik Roy wel of niet moet backstabben.
Neequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Komt dat als een verrassing?
Had trouwens ook wel gedacht dat Thijs wat netter zou zijn dan niks laten horen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Roy backstabben? Door gewoon straw te laten logeren?
Ik denk dat hij mijn spelfouten zat was en jou daarom meteen aam mij koppelde.Maar dat geeft niets,het word vast gezelligquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, jij hebt het schema opgesteld?
Beetje jammer dat je jezelf zo voorspelbaar met iemand linkt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Komt dat als een verrassing?
Ja :$quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Roy backstabben? Door gewoon straw te laten logeren?
wordtquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn spelfouten zat was en jou daarom meteen aam mij koppelde.Maar dat geeft niets,het word vast gezellig
Volgens mij neemt hij het allemaal niet zo serieus.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had trouwens ook wel gedacht dat Thijs wat netter zou zijn dan niks laten horen.
Beetje lullig wel van hem.
LoLaquote:
Volgende week?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij neemt hij het allemaal niet zo serieus.
[..]
LoLa![]()
Er is een schema wie bij wie logeert volgende week. Sta jij er niet op?
Ik ben nou eenmaal voorspelbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je jezelf zo voorspelbaar met iemand linkt.
En bedankt. Mensen hebben ook nog een leven buiten Fok!.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had trouwens ook wel gedacht dat Thijs wat netter zou zijn dan niks laten horen.
Beetje lullig wel van hem.
Ik zeg geen boe of bah.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mijn spelfouten zat was en jou daarom meteen aam mij koppelde.Maar dat geeft niets,het word vast gezellig
Er is nog wel plaats hierquote:
Nja logeren is toch wel zo gezellig zou je denken dat je daar je plannen toch wel voor opzij zetquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En bedankt. Mensen hebben ook nog een leven buiten Fok!.
Jaquote:
Jij zou toch bij mij logeren?quote:
Ook goed. Stuur adres maar door tegen die tijd, via de DMquote:
Wat is er volgende week?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja
[..]
Jij zou toch bij mij logeren?
Logeerpartijtjes. Kom je anders ook hier logeren? Vindt Thijs vast niet erg.quote:
Ik krijg iedereen van een stil persoon veranderd in een ouwehoerquote:
Week 4 logeer je bij straw. Dat je het alvast even weetquote:
Er is al een week 4?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Week 4 logeer je bij straw. Dat je het alvast even weet
Nee hoor,fas mag datquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
yats misschien wel als je scheetjes laat
*jaloersquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Week 4 logeer je bij straw. Dat je het alvast even weet
Kutscheetjes?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
yats misschien wel als je scheetjes laat
Week 3 heb ik nog niet voorbij zien komen?quote:
Ja, pyamaparty bij jou thuis. Wist je dat niet?quote:
ik ook niet, vandaar mijn grote verbazing over week 4.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Week 3 heb ik nog niet voorbij zien komen?
Het is dan nog wel januari.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar mijn grote verbazing over week 4.
Zolang wil ik helemaal niet meedoen. Veel te veel lijntjes enzo.
Maar het hele plan was toch om een grote gezellige relatie te vormen met zijn allen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik ook niet, vandaar mijn grote verbazing over week 4.
Zolang wil ik helemaal niet meedoen. Veel te veel lijntjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |