Matig tov andere wedstrijdenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schitterend kapsel weerEn fantastische broek
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.quote:
Las het, ja. Hammerettesquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die zijn normaal van West Ham United
daarna koud laten maken door opaquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de Ma Flodder techniek. De boel ontsmeten met wiskey.
quote:
Oke Hans.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.
Das wel wat anders qua sfeer dan de PL of het WK al was het in Nederland ook wel gezelligquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Kan ik beamen. Echt geweldig om mee te maken.
Binnenkort komen ze naar Venray mocht dat in de buurt zijn.
PDC is hollywoodquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Henno het volgende:
[..]
Niks mis met een nette dresscode voor dit soort evenementen, neem een voorbeeld aan biljartsporten bijvoorbeeld. Ik vind dat hele gedoe met cheerleaders, opkomstopblaasbimbo's en luidruchtig publiek trouwens ook maar onprofessioneel overkomen. BDO is beter wat dat betreft.
Die is daar een kei in. En in het dammen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
daarna koud laten maken door opa
Dat gaat je een bullseye kostenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die is daar een kei in. En in het dammen.
Zijn vingers heel of heb je een kater?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |