Hooiiquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen die thee zettenHelden zijn het!
Hoezo vermeld je haar leeftijd?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind gewoon dat je het eigenlijk niet meer kunt maken om te zeggen dat je het niet meer trekt om iemand twee weken niet te zien als je 21 bent
Ach ze heeft het zo zwaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind gewoon dat je het eigenlijk niet meer kunt maken om te zeggen dat je het niet meer trekt om iemand twee weken niet te zien als je 21 bent
Ik ben nog immer celibaat.quote:
Ook niet als je 19 bent hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Omdat het op je 17e ofzo nog wel schattig is, maar nu gewoon een beetje gek.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo vermeld je haar leeftijd?
Dat kun je op geen enkele leeftijd maken.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
2015 is een sexytime jaar?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nog immer celibaat.
2014 eerste jaar zonder seks sinds....2003 denk ik.
Boefje. 2003 al.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Samzz het volgende:
Goed. Mijn Nutella chocolademelk was iets te zoet.
Toen ik 16 was en een 15-jarige vriendin had werd ik er ook al gek vanquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het op je 17e ofzo nog wel schattig is, maar nu gewoon een beetje gek.
Dit..quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kun je op geen enkele leeftijd maken.
Zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2015 is een sexytime jaar?
Wat bedoel je?quote:
Ik hoop voor mezelf van welquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2015 is een sexytime jaar?
Wow...Dat zijn er hier wel wat meer.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2001 hierquote:
Jij welquote:
Wat is a-romantisch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Harmankardon het volgende:
Wat a-romantisch voor een relatieforum
Gadverdamme toen leerde ik de tafelsquote:
Beetje barbies die met elkaar scharen. Ken weggooien.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:19 schreef Fascination het volgende:
In 2003 speelde ik nog met barbies.
Komt vast goedquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gadverdamme toen leerde ik de tafels
Dat is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gadverdamme toen leerde ik de tafels
Stellen dat het vreemd is als iemand anders het moeilijk heeft om een geliefde twee weken te moeten missen. Als je totaal pisverliefd bent, dan is dat ook zo. Dan is twee dagen al heel erg lang.quote:
Seks is overgewaardeerdquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Wow...Dat zijn er hier wel wat meer.
Ik stel toch helemaal niet dat het raar is om iemand te missenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Stellen dat het vreemd is als iemand anders het moeilijk heeft om een geliefde twee weken te moeten missen. Als je totaal pisverliefd bent, dan is dat ook zo. Dan is twee dagen al heel erg lang.
Dat anderen het niet interesseert, tja dat begrijp ik ook wel.
Ach. Aanstellerig gedoe.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Stellen dat het vreemd is als iemand anders het moeilijk heeft om een geliefde twee weken te moeten missen. Als je totaal pisverliefd bent, dan is dat ook zo. Dan is twee dagen al heel erg lang.
Dat anderen het niet interesseert, tja dat begrijp ik ook wel.
vermenigvuldigen en seksquote:
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel toch helemaal niet dat het raar is om iemand te missen
Die ik-trek-het-niet-meer huilberichtjes vind ik alleen een beetje jammer
sowieso om de aantal weken elkaars facebook "hacken" en kleffe shit postenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik stel toch helemaal niet dat het raar is om iemand te missen
Die ik-trek-het-niet-meer huilberichtjes vind ik alleen een beetje jammer
Dat zeggen enkel mensen die slechte seks hebben, Koentje.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeggen enkel mensen die slechte seks hebben, Koentje.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
dat zegt iemand waar de vlinders al jaren geleden uitgevlogen zijn...quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Mannen die thee zettenHelden zijn het!
Tomato tomato.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zegt iemand waar de vlinders al jaren geleden uitgevlogen zijn...
Voor jou altijd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent sowieso al een held.
Toch?
schattigquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij bent sowieso al een held.
Toch?
Tenzij er werkelijk stellen bestaan die na 10 jaar nog vol zitten met vlinders en dagelijks geweldige seks hebben waar de vonken vanaf spatten. Ik ken ze nietquote:
Ik zou het er toch best wel moeilijk mee hebben. Zou anders zijn als we aan het daten waren, maar om nu ineens twee weken in een leeg huis te zitten zou ik me wel eenzaam voelen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
Die gaan keihard aan de heroinequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij er werkelijk stellen bestaan die na 10 jaar nog vol zitten met vlinders en dagelijks geweldige seks hebben waar de vonken vanaf spatten. Ik ken ze niet
Dat jij ze niet kent zegt niks over het bestaan, hè.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenzij er werkelijk stellen bestaan die na 10 jaar nog vol zitten met vlinders en dagelijks geweldige seks hebben waar de vonken vanaf spatten. Ik ken ze niet
En daarna ging je los.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
2007 een weekje....toen 5 jaar niks...
Vijf jaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk dat je best veel seks zou kunnen regelen als je je gedrag wat aanpast.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aan z'n uiterlijk kan het iig niet liggen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je best veel seks zou kunnen regelen als je je gedrag wat aanpast.
Dat dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat het om mij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het er toch best wel moeilijk mee hebben. Zou anders zijn als we aan het daten waren, maar om nu ineens twee weken in een leeg huis te zitten zou ik me wel eenzaam voelen.
Je hebt toch een vriendin?quote:
dat zeg ik dan ook nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat jij ze niet kent zegt niks over het bestaan, hè.
Jaquote:
Wij begrijpen elkaarquote:
Een stuk meer dan de meesten hier.quote:
Dat is kut voor jequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zeg ik dan ook niet![]()
Ik ben zelf niet zo'n stel
maar ik zeg ook niet dat ik ongelukkig ben hè?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:34 schreef Harmankardon het volgende:
10 jaar bij elkaar zijn vol met vlinders is biologisch onmogelijk en iedere dag seks, nou daar heeft denk ik niemand zin in. Maar ik ken meerdere stellen die na 10 jaar nog net zo gelukkig zijn als in het begin omdat de verliefdheid evenredig wordt vervangen door liefde en het opbouwen van een gezamenlijk leven.
Vriendin betekend niet automatisch seksquote:
In mijn woordenboek welquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vriendin betekend niet automatisch seks
Jij was anders degene die het hier de hele tijd daarover moest hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vriendin betekend niet automatisch seks
Jij ruilt met Yats?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:35 schreef aeque het volgende:
Ik heb wel een goed voornemen, 2015 het jaar dat ik geen seks ga hebben. Alleen nog maar knuffels.
Ik insinueer ook niets, althans dat probeer ikquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik zeg ook niet dat ik ongelukkig ben hè?
Nou ja, na 10 jaar nog elke dag met de vonken er vanaf, als ik dat zou kunnen in het begin zou ik het nog best knap vinden denk ikquote:
Zeker. Maar ik ken Koentje al wat langerquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, na 10 jaar nog elke dag met de vonken er vanaf, als ik dat zou kunnen in het begin zou ik het nog best knap vinden denk ik
Elke dag is vaak.
Mijn echte gedrag of mijn Fok gedrag?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al dat gezeur en gejammer is niet zonder reden hoor
Nou uhm nee niet bepaaldquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar
[..]
Een stuk meer dan de meesten hier.
Gezien yats nu mogelijkheden heeft ga ik er wel vanuit dat ik zijn titel al snel kan overnemen. En natuurlijk omdat ik hem dat gun.quote:
Niet zonder reden, maar wel irritant.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al dat gezeur en gejammer is niet zonder reden hoor
Beide denk ik. In het echt vaker vrouwen aanspreken iig.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn echte gedrag of mijn Fok gedrag?
Mwah...Ik wacht nog even met die uitspraakquote:
Guess so. Alhoewel ik toch genoeg hoop te knuffelen dit jaar.quote:
Bijna he?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
Maar dat ben jij ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien yats nu mogelijkheden heeft ga ik er wel vanuit dat ik zijn titel al snel kan overnemen. En natuurlijk omdat ik hem dat gun.
[..]
Niet zonder reden, maar wel irritant.
Praat jij een keer met mijn vriendinquote:
Erover hebben en het doen zijn verschillende dingenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij was anders degene die het hier de hele tijd daarover moest hebben.
Als ze het beiden goed vinden, prima toch. Vaak zal een van de twee er een andere mening op na houden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:38 schreef Myraela het volgende:
Misschien na 10 jaar niet meer de vonken die je in het begin had. Maar soms denk ik wel dat mensen teveel accepteren dat het minder word.
Mja de laatste paar keer wel gefaald daarmee ja. Zat er even niet goed genoeg voor in m'n wel die betreffende avonden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beide denk ik. In het echt vaker vrouwen aanspreken iig.
Thxs gozer! Ik wacht ik het nog even af hoe het bij mij gaat lopen. Dat er een klik is,is in ieder geval duidelijk en ben ik heel blij mee aangezien die vaak miste.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Gezien yats nu mogelijkheden heeft ga ik er wel vanuit dat ik zijn titel al snel kan overnemen. En natuurlijk omdat ik hem dat gun.
[..]
Niet zonder reden, maar wel irritant.
Jackpot winnaar hier!quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Erover hebben en het doen zijn verschillende dingen
de eerste jaren was dat geen probleem hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, na 10 jaar nog elke dag met de vonken er vanaf, als ik dat zou kunnen in het begin zou ik het nog best knap vinden denk ik
Elke dag is vaak.
We weten allemaal haar naam hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
2 Maar, waarvan 1 eenmalig. De ander iets meer.
Klopt.quote:
Dus je loog tegen ons?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Praat jij een keer met mijn vriendin
[..]
Erover hebben en het doen zijn verschillende dingen
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet genoeg voor een pity fuck iig.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
pity fucksquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt aangekaart? Iets moet zijn veranderd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de eerste jaren was dat geen probleem hoor![]()
Wel van mij toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef artelligence het volgende:
Ik zou niet eens een pityfuck willen krijgen.
Misschien moet jij dat juist eens doen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
Praat jij een keer met mijn vriendin
En ik win een beurt?quote:
Meest wijze les.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat juist eens doen.
Klopt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Zoiets zou jij toch nooit doen?
Ja, de tijd doofde de dagelijkse geilheid uit, da's alles.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het hebt aangekaart? Iets moet zijn veranderd.
Ja eigenlijk ben ik nog maagd en heb ik geen vriendin. Nee dat is niet waar beide.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:40 schreef aeque het volgende:
[..]
We weten allemaal haar naam hoor.
[..]
Klopt.
[..]
Dus je loog tegen ons?
Dat is dus het probleem ik weet niet hoequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien moet jij dat juist eens doen.
Ach, ik heb nog geen info van heloef zijn huidige situatie, maar daar had je toch een dealtje mee?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef artelligence het volgende:
Negerkatwijn?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Never play with a womans heart, she only has one.
Play with her tits, she has two of those
Ik dacht dat het nageslacht dat deed.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, de tijd doofde de dagelijkse geilheid uit, da's alles.
Klopt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog geen info van heloef zijn huidige situatie, maar daar had je toch een dealtje mee?
de dagelijkse wipbehoefte was voor die tijd al stukken minder...quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nageslacht dat deed.
Ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoor net dat je beter met je gf kan gaan praten, misschien win je er dan wel meer
Begrijpelijk. Maar heel veel andere keuze, als je het graag anders ziet, heb je niet ben ik bang.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook welalleen ben ik niet zo goed in praten over dat soort dingen
Dat is wel iets waar ik echt bang voor zou zijn. Dat moment dat je al veel minder zin hebt in seks en de keren dat je wilt gaat het niet door die kutkoters.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nageslacht dat deed.
Het lijken net katten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar ik echt bang voor zou zijn. Dat moment dat je al veel minder zin hebt in seks en de keren dat je wilt gaat het niet door die kutkoters.
Verstandig, al vind ik de sterkte meevallen. Maar voor hep was het duidelijk te zwaarquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen wijn meer gedronken.
Verstandigquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef Myraela het volgende:
Alcohol, ik drink nooit meer alcohol.
Nooit aan beginnen, dusquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel iets waar ik echt bang voor zou zijn. Dat moment dat je al veel minder zin hebt in seks en de keren dat je wilt gaat het niet door die kutkoters.
Blijven m'n Radlertjes tenminste wat langer staan.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef Myraela het volgende:
Maar ondanks dat je je wat ongemakkelijk voelt, kun je wel gewoon seks hebben terwijl ze toekijken. Met kinderen lijkt me dat toch niet helemaal goed.quote:
Die tellen niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:48 schreef twi het volgende:
[..]
Blijven m'n Radlertjes tenminste wat langer staan.
Helaas is mijn ervaring in relaties nog minder dan seks. En ben ik zo subtiel als een blok beton.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar heel veel andere keuze, als je het graag anders ziet, heb je niet ben ik bang.
dat zeg ik ook wel eens 1 dag, snel weer vergeten meestalquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef Myraela het volgende:
zeker niet als ze een leeftijd hebben dat ze weten wat het isquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ondanks dat je je wat ongemakkelijk voelt, kun je wel gewoon seks hebben terwijl ze toekijken. Met kinderen lijkt me dat toch niet helemaal goed.
Ik gok dat hij meer heeft aan een glas water en iets tegen de pijnquote:
Topquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die verdween bij mij om een uur of 3
leeszequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
Zo. Nu ga ik echt lezen. Boekje. Nou ja, 'je'...
Toedels.
maar daar kan hij al zelf voor zorgen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik gok dat hij meer heeft aan een glas water en iets tegen de pijn
Ervaring is niet zo relevant, je hoeft alleen maar je gevoelens uit te spreken en in een goede relatie moet dat gewoon kunnen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is mijn ervaring in relaties nog minder dan seks. En ben ik zo subtiel als een blok beton.
Enjoy!quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:51 schreef Samzz het volgende:
Zo. Nu ga ik echt lezen. Boekje. Nou ja, 'je'...
Toedels.
Water wel. Pijnstiller niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar daar kan hij al zelf voor zorgen.
Ja ik hoop dat ze wil luisteren, en ook haar gevoelens wil delen. Indien niet tsja dan denk ik dat we er beter een punt achter kunnen zettenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ervaring is niet zo relevant, je hoeft alleen maar je gevoelens uit te spreken en in een goede relatie moet dat gewoon kunnen.
Ik kan wel iets anders komen stillen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Water wel. Pijnstiller niet.
Maar je hebt er dus eigenlijk nog nooit een gesprek met haar over gevoerd?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ze wil luisteren, en ook haar gevoelens wil delen. Indien niet tsja dan denk ik dat we er beter een punt achter kunnen zetten
Ruimt ze inmiddels al beter op?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ze wil luisteren, en ook haar gevoelens wil delen. Indien niet tsja dan denk ik dat we er beter een punt achter kunnen zetten
Obsceen dit. Obsceen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan wel iets anders komen stillen?
Je hebt geen honger? Ik dacht anders kan ik wel wat voor je koken ofzo.quote:
Nee, maar ook niet over andere issues, zoals het punt wat twi aanhaalt over het huishouden.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus eigenlijk nog nooit een gesprek met haar over gevoerd?
Nee, en dat gaat ook niet veranderen. Ik begin steeds meer te denken dat het haar aan inzicht ontbreekt om bepaalde dingen te kunnenquote:
Echt zo'n nerdwoord.quote:
Wat doe je dan eigenlijk wel met je vriendin, als jullie geen seks hebben en niet praten?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet over andere issues, zoals het punt wat twi aanhaalt over het huishouden.
Die pesten mij altijd.quote:
Jij stond dan wel helemaal onderaan op de sociale ladder.quote:
Obscene of vulgar ookquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij stond dan wel helemaal onderaan op de sociale ladder.
Klopt wel, ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben toch altijd heel lief voor je?
Ik sluit mij daar bij aan.quote:
Spelletjes doen, dagjes weg, film kijken, tv kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat doe je dan eigenlijk wel met je vriendin, als jullie geen seks hebben en niet praten?
Over een half jaar zou ik het overwegenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:41 schreef artelligence het volgende:
Dit, jammer dat Popcorn Time redelijk wat bugs heeft en niet altijd vlekkeloos werkt. je bent afhankelijk van anderen. Maar het aanbod is vele malen beter..quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef twi het volgende:
Netflix is eigenlijk best een aanfluiting op wat het pretendeert te zijn. Echt geen enkele film waar ik zin in heb om te kijken zit in het aanbod. Het is meer struikelen over iets wat je toevallig tegenkomt wat je niet erg vindt om te kijken. Met uitzondering van de Netflix only series. Maar die download ik dan wel.
Ik ben geen zakenman, als het aanbod kut is ga ik niet investeren in de techniek. Dan is het namelijk nutteloos.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb Netflix om bij te dragen aan ''het systeem'', kijk er eigenlijk nooit naar en daarnaast download ik alles wat los en vast zit
Heb ik ook 1 keer gezegd. Had toen wel een pilletje in mijn mikquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef Myraela het volgende:
Want precies dan vind je het lang genoeg geleden?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over een half jaar zou ik het overwegen
Het is een inschatting, misschien flip ik hem morgen al.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want precies dan vind je het lang genoeg geleden?
Kijk space pirate harlock als ze die nog hebben, ik vermaakte mequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef twi het volgende:
Netflix is eigenlijk best een aanfluiting op wat het pretendeert te zijn. Echt geen enkele film waar ik zin in heb om te kijken zit in het aanbod. Het is meer struikelen over iets wat je toevallig tegenkomt wat je niet erg vindt om te kijken. Met uitzondering van de Netflix only series. Maar die download ik dan wel.
Ik heb 'm een aantal keer voorbij zien komen.. Is het ergens mee te vergelijken?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kijk space pirate harlock als ze die nog hebben, ik vermaakte me
Ik denk niet dat een pityneuk makkelijker te regelen is dan een reguliere, eigenlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is een inschatting, misschien flip ik hem morgen al.
Voorlopig regel ik nog helemaal niksquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:11 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een pityneuk makkelijker te regelen is dan een reguliere, eigenlijk.
Ik weet niet, het is een Japanse film over een stel ruimtepiraten in een of ander scifi-universumquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 'm een aantal keer voorbij zien komen.. Is het ergens mee te vergelijken?
This sounds oddly satisfyingquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is een Japanse film over een stel ruimtepiraten in een of ander scifi-universum
Het was een bevredigende avond, na daarvoor Iron sky gekeken te hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
This sounds oddly satisfying
Trustenquote:
Staat in de lijst hierquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het is een Japanse film over een stel ruimtepiraten in een of ander scifi-universum
Ik ben al aan het kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was een bevredigende avond, na daarvoor Iron sky gekeken te hebben
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben al aan het kijken
Iron Skyquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is zo slecht maar daardoor zo ontzettend grappig.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op een hele onverklaarbare manier kan ik dat alleen maar met je eens zijn
Lekkerquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
Lekker gegeten bij de Griek
Nu tijd om te gaan slapen
Welterusten allen
Thanks, eerst nog even in mijn nieuwe boek lezenquote:
Bor, had je haar nog een berichtje gestuurd voor nieuwjaar?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind hem nu al leuk
Hmm, misschien iets voor vannachtquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bor, had je haar nog een berichtje gestuurd voor nieuwjaar?
Iron Sky.. Dat gaat over die Space-Nazis toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met een leuk iemand naar de Mac?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:46 schreef Inolvidable het volgende:
Misschien dat ik nog een keer ga avondeten.
Been there, done that. Vier frikandellen zijn verleden tijd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:46 schreef Inolvidable het volgende:
Misschien dat ik nog een keer ga avondeten.
Ben al naar de Mac geweest.quote:
quote:
Cafe-Petit Restaurant De Pauw, Cafetaria Putte of Taverne Grenszicht.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, waar neem je haar dan mee naartoe?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, jullie komen er voor uit nu?
Wat is deze?quote:
De 3 Zwaantjes is wel een knus restaurantjequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Cafe-Petit Restaurant De Pauw, Cafetaria Putte of Taverne Grenszicht.
Ja he ik ga niet alles nalezen. Weet ik het of jullie het al gezegd hebben.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja he ik ga niet alles nalezen. Weet ik het of jullie het al gezegd hebben.
We hebben niks gezegdquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja he ik ga niet alles nalezen. Weet ik het of jullie het al gezegd hebben.
*Sherlock Kaneel mode onquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben niks gezegdJe zit te vissen
Nee, ik openbaar dingen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben niks gezegdJe zit te vissen
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ino is niet van de aanhankelijke mannen, dus dat lijkt me geen goede match.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ino is niet van de aanhankelijke mannen, dus dat lijkt me geen goede match.
Wat willen jullie zeggenquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat je nadat je piemel erin hangt, niet met haar moet knuffelen.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer er overheen en naar huis sturen toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is ontbijt tegenwoordig ook al not-done?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer er overheen en naar huis sturen toch?
Ik ontbijt niet.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is ontbijt tegenwoordig ook al not-done?
Neuken, ontbijten, pleitenquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer er overheen en naar huis sturen toch?
Blijven slapen is ook not-done.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Eerst wijzen naar de koelkast, vervolgens naar de deur.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar hoort knuffelen bij toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Blijven slapen is ook not-done.
Bedankt weer voor de bijscholingquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Eerst wijzen naar de koelkast, vervolgens naar de deur.
Bij mij niet hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar hoort knuffelen bij toch?
Ik slaapwandel.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het weekend komt er aan. Blijven jullie allen bij jullie schema partner slapen deze week?
Ja.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het weekend komt er aan. Blijven jullie allen bij jullie schema partner slapen deze week?
Oh ja, cali. En de week daarop Inolquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wie is mijn schema-partner?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, na de seksquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je knuffelen tijdens/na/voor het ontbijt bedoelde
neequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Neequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja gvd, wie dan?quote:
Klinkt als een eufemisme.quote:
Liefquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh ja, cali. En de week daarop Inol
Euhm bij yats dacht ik.quote:
Ik was gematched met ino, maar die lijkt niet enthousiastquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet zeker meer. Art, VA of Aeque dacht ik.
Owja dat was 'mquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yats toch, voor 'spellings'lesjes?
quote:
Vanaf VA is het een goede vijf kilometer slaapwandelen.Dat moet kunnen.quote:
Dan knal ik erop los.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Helaas niet met mij. Zou je graag wakker willen houden met mijn gesnurk
Nee, scheten.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow. Als in slaan? :$ van lichte aanrakingen ben ik ook zo wakker hoor.
Fas is van harte welkom.En als echte gentleman sta ik met liefde mijn bed aan haar af.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Yats toch, voor 'spellings'lesjes?
Wie moet ik dan hosselen?quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Vanaf VA is het een goede vijf kilometer slaapwandelen.Dat moet kunnen.
Dat doe ik ook blijkbaar.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik schijn vroeger wel te hebben geknarsetandWeet niet of ik het nog doe
Die zinsopbouw is weer helemaal verkeerd hequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Fas is van harte welkom.En als echte gentleman sta ik met liefde mijn bed aan haar af.
Daar komen we wel uit.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie moet ik dan hosselen?
Hi5. Ik schijn hele verhalen te vertellen met intense onderbouwende emotiequote:Op donderdag 1 januari 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik praat alleen soms enorme wartaal in mijn slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |