Kan ook makkelijk. klein ding dat et isquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:10 schreef HPLC het volgende:
Zeg dat nou niet, TS. Ze wordt hier op handen gedragen
Mama huis.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:11 schreef DrDentz het volgende:
TS weet niet wat lekker is, zo'n lekker mager ding, lekker jong ding.
Jij kan ook gewoon zeggen dat jij lesbi bent aan gezien jij haar dus wel knap vind.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Je kan ook gelijk zeggen dat je homo bent, daar is geen topic voor nodig
Zou haar doen, jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon zeggen dat jij lesbi bent aan gezien jij haar dus wel knap vind.
Geen ass en geen kontquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Laten we eerlijk zijn Ariane Grande heeft nou echt geen ass en geen kont.Maar daar draait het toch niet om? O, ja wel!
21 oud noemenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is ze al best wel oud, ik dacht dat ze 16 was
draaikontquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Laten we eerlijk zijn Ariane Grande heeft nou echt geen ass en geen kont.Maar daar draait het toch niet om? O, ja wel!
Een wereld zonder jouquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
21 oud noemen
In wat voor wereld leef jij
Dat is wel de lekkerste van de driequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef schoolstudent het volgende:
Ik dacht al: Geilt men hier nou op Willy's dochtertje?
Laten we eerlijk zijn. Jij hebt er gewoon geen kijk op.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Doe normaal.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Het is echt zo`n nietszeggend tienersterretje qua uiterlijk/muziek inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is ze al best wel oud, ik dacht dat ze 16 was
Oke Braddie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:01 schreef Stratman het volgende:
[..]
Het is echt zo`n nietszeggend tienersterretje qua uiterlijk/muziek inderdaad__!! Ik dacht dat ze 14 was
is zij 21?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
21 oud noemen
In wat voor wereld leef jij
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel de lekkerste van de drie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt.. gadverdamme.. kaalscheren de hoerquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:05 schreef IPA35 het volgende:
Ze is gewoon prima anders, maar ze laat zich neuken door een neger![]()
![]()
Ja vies man.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Echt.. gadverdamme.. kaalscheren de hoer
Sneu deze opvattingquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:05 schreef IPA35 het volgende:
Ze is gewoon prima anders, maar ze laat zich neuken door een neger![]()
![]()
Zit tussen mijn oren, ik weet.quote:
Wat hebben vrouwen toch met van die achterlijke gangstertypes met petjes en kettingen en shit?!quote:
Ik weet niet eens wie het is of waar ik dat dom kutje van zou moeten kennen #generatiekloofquote:Mensen die Ariana Grande knap vinden
Gastquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:22 schreef Raraweth het volgende:
Lijkt me prima geschikt voor een X-Art filmpje. Maar jammer dat ze nog niet 18+ is.
Moet ik nu spreken namens alle vrouwen die die bepaalde voorkeur hebben? Geen idee waarom mensen de voorkeuren hebben die ze hebben. Waarom kwijlen zoveel mannen hier wanneer plaatjes van latina's met strakke jurkjes en ronde vormen worden gepost? Waarom vinden andere mannen juist magere blonde jailbait meisjes aantrekkelijk?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met van die achterlijke gangstertypes met petjes en kettingen en shit?!
Ok, kerel in casu heeft vast centen maar ik wel het van vrouwen in het algemeen weten eigenlijk.
Victorious ofzo, kekke serie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is of waar ik dat dom kutje van zou moeten kennen #generatiekloof
Ik hanteer een bepaalde rangorde van ergheid in deze.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
Genoeg vrouwen die een andere voorkeur hebben dan het type dat jij omschrijft, maar om de een of andere reden zijn blanke vrouwen en meisjes die met donkere jongens en mannen gaan FOK!kers een doorn in het venijnige oog. Bovendien is het me niet duidelijk of je nu een probleem hebt met 'negers' of met 'achterlijke gangstertypes met petjes en kettingen en shit'.
Ik kan niets met deze opmerking.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik hanteer een bepaalde rangorde van ergheid in deze.
Ze is 21.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is toch zo x art goede shit altijd wel
Dat is Iggy Azalea.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef Adelante het volgende:
Ze heeft wel een dikke reet, of was dat nou die andere????
Iggyquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is Iggy Azalea.
[ afbeelding ]
Ok, ok:quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik kan niets met deze opmerking.
Is dat een zangeres?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is Iggy Azalea.
[ afbeelding ]
Sam & Cat? Bang Bang? Break Free? Problem?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is of waar ik dat dom kutje van zou moeten kennen #generatiekloof
Dus negers zijn per definitie vies? En de vrouwen die (seksuele) relaties met negers aangaan ook?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ok, ok:
Vies: gangsta mocro, Viezer: neger, Viest: gangsta neger
Nee, maar als je weet dat een vrouw met een neger heeft geneukt is dat wel een minpuntje hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:31 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dus negers zijn per definitie vies? En de vrouwen die (seksuele) relaties met negers aangaan ook?
Het zegt me alle vier totaal niks. Ik gok zomaar dat ik er ook niks aan gemist heb.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sam & Cat? Bang Bang? Break Free? Problem?
quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Nee, maar als je weet dat een vrouw met een neger heeft geneukt is dat wel een minpuntje hoor.
Net als Uggs zeg maar. Niks onoverkomelijks.
Gepest door negers. Als je dan een dame die je knap vindt met een neger ziet, komt het plots weer erg dichtbij.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Moet ik nu spreken namens alle vrouwen die die bepaalde voorkeur hebben? Geen idee waarom mensen de voorkeuren hebben die ze hebben. Waarom kwijlen zoveel mannen hier wanneer plaatjes van latina's met strakke jurkjes en ronde vormen worden gepost? Waarom vinden andere mannen juist magere blonde jailbait meisjes aantrekkelijk?
Genoeg vrouwen die een andere voorkeur hebben dan het type dat jij omschrijft, maar om de een of andere reden zijn blanke vrouwen en meisjes die met donkere jongens en mannen gaan FOK!kers een doorn in het venijnige oog. Bovendien is het me niet duidelijk of je nu een probleem hebt met 'negers' of met 'achterlijke gangstertypes met petjes en kettingen en shit'.
Onzekerheid, zelfoverschattig en verontwaardiging, minachting of gewoon een soort penisnijd. Of inderdaad wat jij zei.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:43 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Gepest door negers. Als je dan een dame die je knap vindt met een neger ziet, komt het plots weer erg dichtbij.
Kom haxballquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:02 schreef voederbietel het volgende:
Jullie hebben allemaal boter op het hoofd. Als ik hier trots zou vermelden dat ik mij heb laten neuken door een grote neger zouden jullie daar ook over vallen.
Aha, nooit gehoord.quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ze rapt
Gelukkig nieuwjaar trouwens nog
WHAT'S THAT SUPPOSED TO MEAN????quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:37 schreef ntm het volgende:
Ik vond haar leuker toen ze nog rood haar had.
[ afbeelding ]
Ehh dat ik rood haar leuk vind staan bij haar?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:46 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
WHAT'S THAT SUPPOSED TO MEAN????
Staat leuk inderdaad:quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Ehh dat ik rood haar leuk vind staan bij haar?
Ze zei die zin heel vaak in het eerste seizoen van Victorious.En ja, het staat echt geweldig, maar ze verfde in het begin elke week haar haar, tot ze een goede pruik had die op haar echte haar leek.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:38 schreef Fushia2 het volgende:
Als je haar geil vindt ben je sowieso pedo, waar zijn haar borsten en billen?
Moet verwarrend voor haar zijn, om dagelijks te horen dat ze zoveel lijkt op een Nederlands meisje dat zij niet kent.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:54 schreef RoW_0 het volgende:
Ze lijkt echt belachelijk veel op m'n zusje. Ze krijgt het echt zowat dagelijks te horen.
En nee, geen pics.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Moet verwarrend voor haar zijn, om dagelijks te horen dat ze zoveel lijkt op een Nederlands meisje dat zij niet kent.
Turksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Moet verwarrend voor haar zijn, om dagelijks te horen dat ze zoveel lijkt op een Nederlands meisje dat zij niet kent.
Ariana's hoofd is mooier, Iggy's lichaam is mooier. Als ik kan kiezen ga ik toch voor een mooier hoofd.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is Iggy Azalea.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |