Kan ook makkelijk. klein ding dat et isquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:10 schreef HPLC het volgende:
Zeg dat nou niet, TS. Ze wordt hier op handen gedragen
Mama huis.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:11 schreef DrDentz het volgende:
TS weet niet wat lekker is, zo'n lekker mager ding, lekker jong ding.
Jij kan ook gewoon zeggen dat jij lesbi bent aan gezien jij haar dus wel knap vind.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
Je kan ook gelijk zeggen dat je homo bent, daar is geen topic voor nodig
Zou haar doen, jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij kan ook gewoon zeggen dat jij lesbi bent aan gezien jij haar dus wel knap vind.
Geen ass en geen kontquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Laten we eerlijk zijn Ariane Grande heeft nou echt geen ass en geen kont.Maar daar draait het toch niet om? O, ja wel!
21 oud noemenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is ze al best wel oud, ik dacht dat ze 16 was
draaikontquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Laten we eerlijk zijn Ariane Grande heeft nou echt geen ass en geen kont.Maar daar draait het toch niet om? O, ja wel!
Een wereld zonder jouquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
21 oud noemen
In wat voor wereld leef jij
Dat is wel de lekkerste van de driequote:Op donderdag 1 januari 2015 21:47 schreef schoolstudent het volgende:
Ik dacht al: Geilt men hier nou op Willy's dochtertje?
Laten we eerlijk zijn. Jij hebt er gewoon geen kijk op.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Doe normaal.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Het is echt zo`n nietszeggend tienersterretje qua uiterlijk/muziek inderdaadquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is ze al best wel oud, ik dacht dat ze 16 was
Oke Braddie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:01 schreef Stratman het volgende:
[..]
Het is echt zo`n nietszeggend tienersterretje qua uiterlijk/muziek inderdaad__!! Ik dacht dat ze 14 was
is zij 21?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:39 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
21 oud noemen
In wat voor wereld leef jij
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is wel de lekkerste van de drie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt.. gadverdamme.. kaalscheren de hoerquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:05 schreef IPA35 het volgende:
Ze is gewoon prima anders, maar ze laat zich neuken door een neger![]()
![]()
Ja vies man.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Echt.. gadverdamme.. kaalscheren de hoer
Sneu deze opvattingquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:05 schreef IPA35 het volgende:
Ze is gewoon prima anders, maar ze laat zich neuken door een neger![]()
![]()
Zit tussen mijn oren, ik weet.quote:
Wat hebben vrouwen toch met van die achterlijke gangstertypes met petjes en kettingen en shit?!quote:
Ik weet niet eens wie het is of waar ik dat dom kutje van zou moeten kennen #generatiekloofquote:Mensen die Ariana Grande knap vinden
Gastquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:22 schreef Raraweth het volgende:
Lijkt me prima geschikt voor een X-Art filmpje. Maar jammer dat ze nog niet 18+ is.
Moet ik nu spreken namens alle vrouwen die die bepaalde voorkeur hebben? Geen idee waarom mensen de voorkeuren hebben die ze hebben. Waarom kwijlen zoveel mannen hier wanneer plaatjes van latina's met strakke jurkjes en ronde vormen worden gepost? Waarom vinden andere mannen juist magere blonde jailbait meisjes aantrekkelijk?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met van die achterlijke gangstertypes met petjes en kettingen en shit?!
Ok, kerel in casu heeft vast centen maar ik wel het van vrouwen in het algemeen weten eigenlijk.
Victorious ofzo, kekke serie.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is of waar ik dat dom kutje van zou moeten kennen #generatiekloof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |